Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko293
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Igrzyska

    Igrzyska
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Kozikiewicz
Kozikiewicz

Kozikiewicz

Dołączył 5 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 12685
  • Znaleziska 37
  • Mikroblog 12648
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 20
  • Dodane (574)
  • Komentowane (1666)
  • Plusowane (10408)
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 13.11.2023, 09:08:52
  • 12
Seks w poradach normików dawanych przegrywom:
Wielka nagroda za wkładany w siebie wysiłek, efekt samorozwoju, pracy nad sobą, swoją atrakcyjnością i przełamywanie kolejnych ograniczeń w swoim życiu i rekacjach z ludźmi.

Seks naprawdę:
Coś co nawet dwójka pijanych 15-latków z patologicznych rodzin może zrobić po pijaku.

No
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

telemark
telemark
telemark
13.11.2023, 09:13:56 via Wykop
  • 2
@Kozikiewicz: geomaxujcie hiszpanki festiwalowe to protip
  • Odpowiedz
bobsley33
bobsley33
bobsley33
13.11.2023, 09:30:04 via Wykop
  • 0
@Kozikiewicz: widzisz,wiele nie trzeba
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 04.11.2023, 20:50:47
  • 7
662 + 1 = 663

Tytuł: Pomniki przyrody nieożywionej województwa podkarpackiego
Autor: Hanna i Roman Reszelowie
Gatunek: popularnonaukowa
Ocena: ★★★★★★★★
Kozikiewicz - 662 + 1 = 663

Tytuł: Pomniki przyrody nieożywionej województwa podkarp...

źródło: 20231104_125149

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 08.10.2023, 17:36:22
  • 1
Nie wiem, czy kogoś tu na wykopie to zainteresuje, bo takie kino chyba nie jest tu szczególnie na topie, ale chciałem podzielić się swoimi odczuciami na temat filmu "Święto Ognia". Miałem okazję towarzyszyć jednej osobie z rodziny na seansie i jedna myśli strasznie mi się ciśnie do głowy w sprawie tego filmu.

Jest to film niewykorzystanego potencjału. Od razu zaznaczę, że zdaję sobie sprawę, iż film bazuje na książce (której, nie ukrywam, nie czytałem) ale opowiedziana historia chyba jednak średnio sprawdziła się przeniesiona na ekran.

Sam koncept jest bowiem bardzo obiecujący - prosty, życiowy film pokazujący wewnętrzny świat i przeżycia młodej dorosłej z porażeniem mózgowym, a przez to kompletnie niepelnosprawnej ruchowo i w mowie, ale za to sprawnej intelektualnie. A obok niej pokazujące też życie jej rodziny, które nie kręci się tylko wokół niej. Całosć w dość ciepłym, optymistycznym klimacie.

Ale
Kozikiewicz - Nie wiem, czy kogoś  tu na wykopie to zainteresuje, bo takie kino chyba...

źródło: 1000004503

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 01.10.2023, 23:07:07
  • 9
Okej, skończyłem tę netflixową adaptację live action One Piece to naskrobię kilka słów od siebie jeśli chodzi o wrażenia.

Przede wszystkim zaznaczę - oglądam to z perspektywy osoby, która zna pierwowzór. Całego anime jeszcze nie udało mi się przebrnąć, ale jestem na dobrej drodze, a materiał użyty w live action mam już dawno za sobą.

Ogólnie to wrażenia pozytywne - bohaterowie wyglądają zaskakująco dobrze i szybko się przyzwyczaiłem do nich w ich aktorskich wersjach, lokacje naprawdę robią wrażenie i są równie estetyczne co klimatyczne. No właśnie, klimat - to jest moim zdaniem najmocniejsza strona tej adaptacji. Zachowuje ona ten świetny klimat przygody, marzycielstwa i podróży, któa ta seria ma. Naprawdę udało się w tym netflixowym One Piece zawrzeć ducha tej serii, co z pewnością nie było łatwym zadaniem. Muzyka też bardzo spoko.

Odstępstw
Kozikiewicz - Okej, skończyłem tę netflixową adaptację live action One Piece to naskr...

źródło: OnePiece

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wielkilen
wielkilen
wielkilen
02.10.2023, 20:24:43 via Wykop
  • 1
@Kozikiewicz: mi brakowało tego że zoro zawsze się gubi, wszystkich wady lub też charakter został pokazany poza nim
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Autor
04.10.2023, 07:27:14 via Wykop
  • 0
@ZamaskowanyTajemniczySzachista:

to nie wiń za to Netflixa


Nikogo nie winię, część zmian po prostu mi się nie podobała i nie ma dla mnie znaczenia, kto je wprowadzał bo były dla mnie na minus i tyle.
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 28.09.2023, 10:29:00
  • 13
Pamiętam, jak już sporo lat temu, chyba gdzieś w latach 2008-2010 sporą popularnością cieszyła się przeglądarkowa gierka The West. Prosta w swojej formule i jak na to patrzę z perspektywy czasu to też raczej dość nudna, ale za to z naprawdę świetnym westernowym klimatem. Oj, przegrało się w to sporo godzin i dało to dużo radości i satysfakcji, a pewnie dałoby jeszcze więcej, gdybym wtedy był bardziej ogarniętym graczem i lepiej zbudował
Kozikiewicz - Pamiętam, jak już sporo lat temu, chyba gdzieś w latach 2008-2010 sporą...

źródło: the-west-classic-version

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

speedy911
speedy911
speedy911
28.09.2023, 12:17:02 via Wykop
  • 2
@Kozikiewicz: Grałem dość dużo na S1, później przerwa i powrót na Nawaho i znowu przerwa... To jest zajebista gra, która jest prowadzona w fatalny sposób przez InnoGames. Twórcy przestali już inwestować kasę w rozwój i teraz opłacają już tylko serwery i dziwią się, że to jeszcze dycha. Nie wiem jak jest teraz, ale jeszcze parę lat temu takie miałem odczucia po roku gry. PS: to jest taka dziwna gra, gdzie
  • Odpowiedz
patryk_ekiert
patryk_ekiert
patryk_ekiert
21.04.2024, 19:02:00 via Wykop
  • 1
@emas: niegrywalna jest ta gra zupełnie teraz
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 25.09.2023, 13:16:28
  • 5
Może i kontrowersyjna opinia, ale szczerze mówiąc rozwalają mnie ludzie, którzy będąc przynajmniej w jakimś stopniu przegrywami lub nieudacznikami mają pierdo*ca na punkcie jakiegoś źle pojętego samorozwoju, ciągłego samodoskonalenia i innych takich. Jakieś gównosamorozwojowe filmiki na youtubie "zostań mężczyzną wysokiej jakości", jakieś poradniki o rozwijaniu własnego biznesu, jakieś nofapy czy w ogóle nawet jakieś kursy podrywu albo PUA.

Jeśli funkcjonowanie na w miarę normalnym, przeciętnym poziomie nie przychodzi ci naturalnie, to tego typu rozwój jest tylko desperackim waleniem głową w mur. Urocza wiara, że jeśli będziesz rypać i robić jak najwięcej to w końcu będziesz mieć źycie jak inni a nawet lepsze. Niestety, życie nie działa tak mechanistycznie, że jak dużo robisz to dużo dostajesz (zwłaszcza w relacjach i sferze związkowej), choć pewnie fajnie w to wierzyć. Zresztą jeśli inni robiąc mniej od ciebie mają więcej sukcesów i lepsze życie już od młodych lat, to skąd ta wiara, że bliżej nieokreślonym "robieniem" w końcu jakoś ich dościgniesz? To nie anime, gdzie główny bohater jak zniknie na 2 lata na jakiś kompletnie niesprecyzowany trening to nagle wraca koksem. Znaczy, jeśli odnosić to tylko do rzeczy, które działają mechanistycznie to tak, z siłownią i treningiem ma to sens (ale pytanie, czy na tym ci naprawdę zależy samym w sobie), ale poza tym to z naprawdę niewieloma rzeczami.

Jeśli jakiś stopień sukcesu, standardu życia i angażowaniu się w rozwijające czynności nie przychodzi ci naturalnie i sam z siebie i musisz robić jakieś wielkie kampanie samoudoskanalające do których ledwo jesteś w stanie się zmusić - no to chyba nie zmierza to do nikąd i warto to sobie smemu powiedzieć.

Przy
Kozikiewicz - Może i kontrowersyjna opinia, ale szczerze mówiąc rozwalają mnie ludzie...

źródło: comment_1589466187UvcFN99WW4EiTpjZyT8auh

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PrzegrywWegetacjaTakaSytuacja
PrzegrywWegetacjaTakaSytuacja
PrzegrywWegetacjaTakaSytuacja
25.09.2023, 13:25:08 via Wykop
  • 4
@Kozikiewicz: no to mówisz o redpillowcach i bluepillowcach, oni po prostu copeują, nie doszli jeszcze do wniosków do których najczęściej powinni dojść już dawno temu i wybrać jedyną słuszną ścieżkę czyli blackpill.
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 14.09.2023, 10:58:50
  • 6
Gdybym dostał jakimś cudem coś w rodzaju gwarantowanego dochodu podstawowego n resztę życia w wysokości choć trochę większej niż płaca minimlna to bym rzucił wszystko w cholerę i bym się zaszył gdzieś w rodzinnych stronach na spokojnie wegetując przez resztę życia na NEET. Gdzieś mam jakieś realizowanie się, ambicję, pieniądze na jakieś wydatki typu podróżne, drogie ciuchy, dobry samochód, restauracje. Ja chciałbym po prostu mieć spokój i na luzie sobie zamulać tak
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornToDie69
BornToDie69
BornToDie69
14.09.2023, 11:22:26 via Android
  • 1
@Kozikiewicz Weź się do roboty xd Neet do niczego dobrego nie prowadzi
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Autor
14.09.2023, 11:28:46 via Wykop
  • 0
@BornToDie69: Przecież mam robotę, i w dodatku jeszcze regularne szkolenie z nią związane, i przez to widzę wyraźnie, o ile lepiej mi się żyło w tych okresach, kiedy miałem np. po parę miesięcy wolnego od robienia czegokolwiek.
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 13.09.2023, 08:52:48
  • 8
Po latach postanowiłem sobie ponownie obejrzeć "Włatców Móch" i musze przyznać, że teraz, kilkanaście lat po pierwszej styczności z serialem ta animacja naprawdę uderza inaczej. Jestem po nieco ponad 25 odcinkach i nie żałuję, że wróciłem do tego tytułu.

Ogólnie może nakreślę swoją historię z "Włatcami". Ja załapałem się na tę falę włatcomanii (kiedy to serial był emitowany) będąc z pokolenia tych dzieciaków, które w tamtym okresie były w wieku zbliżonym do głównych bohaterów i które zafascynowały się serialem pomimo, że był przeznaczony dla dorosłych. Byłem więc z tych dzieciaków, które choć nie powinny, to jarały się Włatcami wtedy, gdy następowała oryginalna emisja. Powód wiadomy, była podjarka, że są przekleństwa, poważne tematy, hehe śmieszny Czesio.

Ale teraz, oglądając to jako osoba dorosła inaczej patrzę na to wszystko co jest w serialu. Teraz z perspektywy czasu dopiero dostrzegam, że w gruncie rzeczy "Włatcy" to przerysowany, przedstawiony w krzywym zwierciadle świat dzieciaków, humorystycznie przedstawione problemy, przemyślenia i zachowania tej grupy wiekowej. Ciężko było tak na to patrzeć samemu w niej będąc kiedy serial jeszcze leciał, ale teraz widząc to wszystko z dystansu kilkunastu lat naprawdę wygląda to inaczej. Sporo zachowań i sposobów myślenia jakie "chłopacy" z serialu prezentują naprawdę przywodzi na myśl okres, gdy samemu się było w ich wieku i samemu trochę takim się było lub widziało się to u innych. Fajnie też widać, jak przedstawili perspektywę dziecięcą na tematy dla dorosłych błache, ale dla dzieci bardzo ważne, np. szkolne bale, fluoryzacja w szkole, akcje picia mleka i obrzydzenie kożuchami, niepoważne i paternalistyczne traktowanie przez dorosłych itp.

Jasne,
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Autor
13.09.2023, 09:23:05 via Wykop
  • 3
@MiedzygalaktycznyMors: Tak, znam te zarzuty, że "Włatcy" to jedna wielka zrzynka z "South Parku", ale mnie to tak szczerze nijak nie obchodzi. Podczas pierwotnej styczności z serialem nawet nie wiedziałem, że coś takiego jak "South Park" istnieje, potem już wiedziałem, ale nijak mnie ten serial nie interesował. Dla mnie osobiście siłą "Włatców Móch" jest osadzenie w polskich realiach, z którymi można się utożsamić, nie mające tego aspektu amerykańskie kresówki dla
  • Odpowiedz
Cztero0404
Cztero0404
Cztero0404
13.09.2023, 14:03:43 via Wykop
  • 1
Podczas pierwotnej styczności z serialem nawet nie wiedziałem, że coś takiego jak "South Park" istnieje, potem już wiedziałem, ale nijak mnie ten serial nie interesował.


@Kozikiewicz: To jest akurat prawda, też nie wiedziałem za dzieciaka, że takie coś jak South Park istnieje chociaż paradoksalnie za dzieciaka widziałem nawet kilka jego odcinków jeszcze na Siódemce, ale ta popularność i polskość bardziej wtedy przyciągała chociaż osobiście jestem fanem postaci Cartmana w jakiś
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 12.09.2023, 11:17:18
  • 41
Bycie tak atrakcyjnym jako mężczyzna, że ma się bez jakiegoś ogromnego wysiłku relacje typu ONS czy FWB to musi być inny wymiar istnienia. Dla takiej spier*oliny jak ja, wiecznie aseksualnej w oczach kobiet to jest dosłownie aż nie do pomyślenia. Nie dopomyślenia, że samemu z siebie można dostać od płci przeciwnej uwagę i porządanie. Że nie trzeba jakoś wydobywać się przez długi czas rękami i nogami z roli aseksualnej kluchy, a kontakt
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

C.....o
C.....o
konto usunięte 12.09.2023, 11:20:13 via Wykop
  • 8
@Kozikiewicz: Brutalne. Aż strach myśleć jak takie życie wygląda. Przegraliśmy życie i nic nie możemy z tym zrobić.
  • Odpowiedz
wojtek-m
wojtek-m
wojtek-m
12.09.2023, 11:33:41 via Wykop
  • 7
@Kozikiewicz: U mnie w byłej pracy, dwumetrowy gość, na początku swojej kariery zawodowej się jąkał, gadał głównie z jedną starą babą z poprzedniej pracy i w ogóle masakra (dużo gadał o jedzeniu). Jak odchodziłem, to gość był nie do poznania, bo dużo cisnął bajerkę z babami z pracy, które miały go chyba za megazabawnego (nie był). Jest różnica i to bardzo widoczna w pewności siebie, motywacji i we wszystkim.
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 11.09.2023, 08:37:19
  • 2
Naprawdę chciałbym, aby już w wieku nastoletnim ktoś zauważył mój kompletnie zerowy potencjał odnośnie wchodzenia w związki i pomógł mi już wtedy skonfrontować się z prawdą i pomóc ułożyć sobie życie i sposób funkcjonowania w sytuacji, gdzie związku nigdy nie będzie.
Brakowało kogoś, kto by powiedział "no wiem, że to trudne anon, ale widać, że związku nigdy nie stworzysz z powodów takich i takich, ale może zamiast tego spróbujesz trochę więcej uwagi
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cebekk
cebekk
cebekk
11.09.2023, 08:43:02 via Wykop
  • 0
@Kozikiewicz: Bo to nie tak działa. Nawet ktoś brzydki ma szansę na dobry związek, jeśli nadrabia charakterem. Nawet ktoś z brzydki i z kiepskim charakterem ma szansę na dobry związek, o ile nadrobi portfelem. Ja na przykład jestem biedny, brzydki, niski i mam kiepski charakter, a udało się ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Autor
11.09.2023, 08:46:26 via Wykop
  • 1
@ktpzbynio:

ile kobiet miałeś ?ile spotkań?


Zero, przecież piszę, że mój potencjał tu jest nieistniejący. Ale poszedłem w kierunku łudzenia się, że może kiedyś coś takiego się wydarzy i coraz bardziej rozpadającej się, kruchej nadziei, że kiedyś ta
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 10.09.2023, 18:39:55
  • 2
Eh, ile ja razy marzyłem o możliwości "wczytywania gry" w życiu realnym. Jaki cudowny byłby świat, gdyby dało się tak zrobić i cofnąć się do punktu, gdzie coś się spieprzyło i to naprawić. Wiem, że to życzeniowość na najwyższym poziomie, ale kto by nie chicał naprawić swoich błędów i wpadek. Ale nie ma tak dobrze, jak przegryw przegrał to niestety przegrany pozostanie i nic nie naprawi.

#przegryw
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

noipmezc
noipmezc
noipmezc
10.09.2023, 18:40:52 via Wykop
  • 4
@Kozikiewicz: stary by wczytal save sprzed zalania formy i tyle byś miał
  • Odpowiedz
b.....7
b.....7
konto usunięte 10.09.2023, 19:12:48 via Android
  • 0
@Kozikiewicz ja bym nie chciał za nic cofnąć się w czasie...tylko do przodu , im bliżej końca tym lepiej
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 30.08.2023, 13:15:22
  • 3
Pytanie pół żartem pół serio - gdyby w świecie Gothica mieli wykop, a co za tym idzie mieli też tag #przegryw, to które postacie z tego uniwersum by na na tym tagu siedziały?

#gothic
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

melquiades
melquiades
melquiades
30.08.2023, 13:20:02 via Wykop
  • 16
@Kozikiewicz: Elvrich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ork_sojownik
ork_sojownik
ork_sojownik
30.08.2023, 13:22:29 via Android
  • 11
@Kozikiewicz Bilgot
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 24.08.2023, 09:17:32
  • 7
Nie wiam jak inni, ale mam wrażenie, że w powracających co jakiś czas dyskusjach typu "czemu w Gothica dalej tyle osób gra i tak chętnie się do niego wraca", rzadko mówi się o tym, jak bardzo tak naprawdę ogrywanie Gothica jest... praktyczne. Oczywiście dla kogoś, kto na tej grze się wychował i chciałby akurt w coś pograć, czyli dla większości graczy Gothica obecnie. Wiadomo, że nie jest to jedyny powód jego utrzymującej się popularności ani nawet nie główny, ale swoją cegiełkę dokłada, a mam wrażenie, że rzadko się o tym mówi. I oczywiście to o czym piszę nie odnosi się tylko do Gothica, ale też np. do Heroes III i jej niesłabnącej popularności.

Bo wrócenie do Gothiczka w porównaniu z ogrywaniem jakichś nowych tytułów dla przeciętnego, szarego gracza, który z tym tytułem zapoznał się już w przeszłości jest po prostu cholernie funkcjonalne i to z kilku powodów:

-Niski próg wejścia: znasz już mapę, zadania, mechaniki, wiesz co i jak. Umiesz w miarę sesnownie zbudować postać, orientujesz się gdzie szukać rzadkich przedmiotów czy jak walczyć z danymi przeciwnikami. Po prostu oszczędzasz sobie całego uczenia się świata i technikaliów nowej gry, zaglądania w solucje kiedy sfrustruje cię jakieś kłopotliwe zadanie, rozgryzania reguł budowy mocnej postaci itp. Nie musisz wkładać dodatkowego wysiłku i zachodu związanego z uczeniem się gry, po prostu odpalasz Gothica i lecisz z tematem, w końcu wiesz co masz robić. Co jest o tyle ważne, że wielu graczy, którzy przygodę z Gothiciem zaczęli lata temu to teraz dorośli ludzie ze swoimi poważnymi, dorosłymi sprawami i rzeczami, które muszą ogarniać poza beztroskim siedzieniem przed kompem. A taka osoba już niekoniecznie będzie mieć czas i energię na wgryzanie się w świat i mechaniki nowych dla niej gier, więc super opcją będzie choćby taki Gothic pozwalający sobie tego zaoszczędzić.

-Niskie
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cooles
cooles
cooles
24.08.2023, 13:40:19 via Wykop
  • 1
@Kozikiewicz: Wszystko prawda, ja natomiast gram bo lubię i nie potrzebuje absolutnie żadnych innych powodów. :)
  • Odpowiedz
typbezkasy95
typbezkasy95
typbezkasy95
24.08.2023, 14:24:56 via Wykop
  • 1
@Kozikiewicz: plusem jest też możliwość szybkiego przewijania dialogów i cutscenek. Kiedyś chciałem ograć jeszcze raz Max Payne 3, ale nie skończyłem, bo za bardzo się wynudziłem przez dialogi
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 17.08.2023, 20:10:29
  • 124
Słowo "introwertyk" jest tak nadużywane, że już wręcz straciło cały sens.

#przegryw #heheszki #humorobrazkowy #introwersja
Kozikiewicz - Słowo "introwertyk" jest tak nadużywane, że już wręcz straciło cały sen...

źródło: 1000003942

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wojtek-m
wojtek-m
wojtek-m
17.08.2023, 20:18:42 via Wykop
  • 77
@Kozikiewicz: Racja, ale musisz też wiedzieć, że po pierwsze introwertyk męczy się w trakcie dłuższych spotkań a nie, że "nie lubi towarzystwa". Po drugie, są różne stopnie " introwertyzmu". Istnieje teoria, że skrajnym przypadkiem jest autyzm. Ja np. mogę i cztery godziny prowadzić gadke szmatke po czym bardzo szybko tracę energię a w większej grupie o wiele krócej.
  • Odpowiedz
d.....f
d.....f
konto usunięte 17.08.2023, 20:46:45 via Wykop
  • 29
@Kozikiewicz: a co jesli jestem ekstrawertykiem ktory w srodku nienawidzi normictwa i ludzi posrod ktorych sie otacza
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 14.08.2023, 22:05:17
  • 5
535 + 1 = 536

Tytuł: Gmina Radymno
Autor: Jerzy Fąfara (redakcja)
Gatunek: album promocyjny
Ocena: ★★★★★★
Kozikiewicz - 535 + 1 = 536

Tytuł: Gmina Radymno
Autor: Jerzy Fąfara (redakcja)
Gatu...

źródło: 1000003918

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

shemmy
shemmy
shemmy
15.08.2023, 06:56:00 via Wykop
  • 1
@Kozikiewicz: #podkarpacie jest spoko.
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 11.08.2023, 19:06:44
  • 6
"No wiesz, z ciebie to naprawdę fajny chłopak, na pewno mógłbyś sobie kogoś fajnego znaleźć... tylko nie mnie oczywiście, nie mnie!"

#przegryw #rozwojosobistyznormikami #humorobrazkowy #heheszki
Kozikiewicz - "No wiesz, z ciebie to naprawdę fajny chłopak, na pewno mógłbyś sobie k...

źródło: 1000003885

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 02.08.2023, 15:07:28
  • 2
Trochę bawi mnie to popularne teraz gadanie, że mężczyzna ma pokazywac emocje, że ma okazywać uczucia. Jasne, samo przesłanie jest słuszne. Ale mam wrażenie, że za mało idzie za tym refleksji, czemu niby mężczyźni tego nie robią. Jasne, jest proste wytłumaczenie "bo nie chcą wyjść na słabych". Ale moim zdaniem jest też inny ważny powód - niechęć do bycia wykastrowanym w oczach innych. Nie oszukujmy się, dla większości kobiet, nawet tych, które
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JustTheDude
JustTheDude
JustTheDude
02.08.2023, 19:47:51 via Wykop
  • 0
@Kozikiewicz: Nie rób z siebie wykopka.

"Wyjść na słabego" i "wyjść na wykastrowanego przed innymi" to to samo.

Jeśli wychodzisz na wykastrowanego przed innymi, to wychodzisz na słabego przed innymi. Da się wyjść na wykastrowanego przed innymi, ale zarazem nie wyjść na słabego?

Cała męska duma opiera się na nie wyjściu na słabego przed innymi, zarówno kobietami jak i mężczyznami.
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Autor
04.08.2023, 17:59:54 via Wykop
  • 0
@JustTheDude:

Nie rób z siebie wykopka


A ty nie rób z siebie kogoś ponad mitycznym "wykopkiem", kto
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 31.07.2023, 18:07:58
  • 59
Już od najmłodszych lat widać, kto wyrośnie na dynamiczniaka, a kto na zamkniętego w sobie przymulonego spierdona. I trochę to straszne, że tak wcześnie i tak wyraźnie się to różnicuje.

Widzę to choćby obserwując dzueci w wieku powiedzmy 3-5 lat w miejscach publicznych. Dla mnie to jest doprawdy fascynujące, że są dzieci potrafiące się wydzierać wśród innych ludzi np. w pociągu , uciekać rodzicom np. na tłocznej ulicy, bez oporów ganiać bez
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PrawaRenka
PrawaRenka
PrawaRenka
31.07.2023, 18:14:34 via Wykop
  • 28
@Kozikiewicz:
Świetny wpis. Miałem podobnie, już od pierwszego dnia zerówki lękliwy, płaczliwy, najmniej dynamiczny, i mimo tylu lat nic się nie zmieniło.
Jak widać z natury dziecko może być otwarte, odważne lub zupełnie na odwrót. eh
  • Odpowiedz
P.....0
P.....0
konto usunięte 31.07.2023, 18:14:41 via Wykop
  • 7
@Kozikiewicz: czytałem o takim eksperymencie w anglii gdzie naukowcy grupę dzieci, nastolatków, zamkęli w jakimś domu i zostawili bez ingerencji najpierw tam się wyłonił jeden ,,lider" którego przez pierwsze dni się słuchali wszyscy później się podzielili sami na dwie grupy na tzw,,dynamicznych" krzykliwych itp i na spokojnych opanowanych wycofanych i co się okazało ci pierwsi zaczęli atakować i bić tych drugich i to na poważnie aż ci naukowcy musieli to
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 26.07.2023, 08:13:35
  • 15
W syereotypowych normikach zawsze mnie zadziwia ich ograniczona zdolność do rozumienia innej perspektywy i ogarnięcia tego, że ktoś ma całkiem inaczej.

Napiszesz o tym, że boisz się jakiejś reakcji w interakcjach społecznych to zaraz jakiś normik "typie przecież nikt tak nie robi i nie mówi xd". Od razu załozenie, że coś sobie uroiłeś i nikt, dosłownie nikt z 7 miliardów ludzi na świecie tak nie robi. Bo to przecież na pewno nie tak, że już kiedyś spotkałeś się z podobnymi reakcjami, niemożliwe, przecież normik się nie spotkał więc nikt tak nie robi a ty przegrywie tego nie rozumiesz!

Albo porady na znajdowanie sobie znajomych i związku opierające się z na osobistych doświadczeniach normika jako jedynym prawdziwym i realnym schemacie. "Jak już poznasz kolegę, on pozna cię ze swoją kolezanką, ona z kolei ze swoją koleżanką i tak poznasz kogoś do związku. Tak to działa". No nie wiem, a co w sytuacji kiedy ludzie nie chcą kogoś poznawać ze swoimi znajomymi i ktoś jest zwykle mocno izolowany przez ludzi wokół siebie od innych ich przyjaciół i relacji? Nie no, takie gadanie to przecież malkontenctwo i szukanie dziury w całym, normika ludzie poznają z innymi ludźmi więc tak po prostu to działa i jak to podważasz to chyba nie wiesz jak świat funkcjonuje. Albo "udzielaj się w jakiejś grupie, ludzie będą cię z niej kojarzyć to pozawiązują się głębsze relacje i pojawią się zaproszenia na jakieś spotkania poza grupą, to normalny bieg rzeczy". A co w sytuacji, kiedy ktoś niezależnie od tego do jakiej grupy nie pójdzie to przez ludzi z tej grupy jest po prostu postrzegany jako gość z tej grupy, z którym chce się mieć kontakt tylko w jej ramach i nijak nie wynosić tego kontaktu na zewnątrz, bo tam ma się swoje życie? Nie no, to nie tak, przecież naturalnie powstają coraz bliższe znajomości i ludzie sami coś proponują, tak to działa, przecież normik tak miał.

Przykłady
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Multiwitamina-_
Multiwitamina-_
Multiwitamina-_
26.07.2023, 08:28:20 via Android
  • 3
@Kozikiewicz Ale normik który ma znajomych zna realne schematy. Przegryw który ich nie ma, nie.
  • Odpowiedz
Strigiformesman
Strigiformesman
Strigiformesman
26.07.2023, 08:36:54 via Wykop
  • 1
@Kozikiewicz: ale to Cię dziwi? Co można doradzić obcemu człowiekowi z Internetu nie znając jego sytuacji i z drugiej strony - jaki jest sens pytać się obcego czlowieka ktory cie na oczy nie widział o rady w tak skomplikowanych przypadkach. To jest jak na grupach samochodowych. Jak ktoś pyta np. Jaka grubość uszczelki dobrać pod glowice to da się mu udzielić precyzyjnej porady bo to jest po prostu coś gdzie
  • Odpowiedz
Kozikiewicz
Kozikiewicz
Kozikiewicz 22.07.2023, 08:42:09
  • 9
Kompletnie nie rozumiem, dlaczego kobiety tak często krytykują całkowite wycofanie mężczyzn z życia związkowego i poszukiwania parnerki. Albo tak bardzo jadą tych, którzy poszli w #blackpill i na bazie tego stwierdzają, że są śmieciami genetycznymi i it's over. I zaznaczam, że nie chodzi mi tu o tych, co wycofują się na zasadzie "mam kasę, mam zajebistą pracę i dobrą firmę, po co mi uciążliwa laska do tego". Tylko o tych,
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rekin93
rekin93
rekin93
22.07.2023, 09:47:45 via Wykop
  • 21
@Kozikiewicz:
Dla kobiet korzystniej jest jak taki zostanie simpem, spermiarzem na instagramie albo subskrybentem jej OF niżeli całkiem zniknie z rynku i nie da się zmonetyzować jego uwagi.
  • Odpowiedz
Eteres
Eteres
Eteres
22.07.2023, 10:21:42 via Wykop
  • 18
@Kozikiewicz: Bo przyznanie, że ktoś jest skazamy na samotność, alienacje, cierpienie nie jest przyjemne. Ludzie chcą wierzyć, że taka osoba sama na to zasłużyła i że da się oszukać życie i wyjść z takiej sytuacji. Pewnie ma na to wpływ chęć poczucia, że gdy "ja" znajde sie na dnie, to po podjęciu pewnych kroków będzie git.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 29
  • Strona 2 z 29
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 03.06.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 07.03.2023

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl