Kurs: How to Acquire Customers in a Repeatable and Scalable Way
https://www.udemy.com/customer-acquisition/
Dość podstawowy, pewnie jak ktoś ma za sobą kursy tego typu, to nie skorzysta, ale jeśli ktoś niewiele wie o temacie, to myślę, że może się czegoś dowiedzieć. Może nic bardzo nowego się nie nauczyłam, ale uważam, że wiedza jest zgrabnie zebrana i że nie straciłam czasu.
Duży minus za nierówną głośność: jeden prowadzący (główny) jest nagrany cicho, drugi głośno
https://www.udemy.com/customer-acquisition/
Dość podstawowy, pewnie jak ktoś ma za sobą kursy tego typu, to nie skorzysta, ale jeśli ktoś niewiele wie o temacie, to myślę, że może się czegoś dowiedzieć. Może nic bardzo nowego się nie nauczyłam, ale uważam, że wiedza jest zgrabnie zebrana i że nie straciłam czasu.
Duży minus za nierówną głośność: jeden prowadzący (główny) jest nagrany cicho, drugi głośno
#kiciochpyta #blog