Jak to jest z tym ustawianiem geometrii kół?
Bo zrobiłem zawieszenie w aucie, auto ściąga trochę w prawo ale opony to tragedia i aż wstyd wymieniam komplet i po tym chce zrobić geometrię kół czy tam zbieżność czy jak to się tam nazywa:P
Czy tam opinie warsztatów w moim miasteczku i w każdy są skrajne opinie od tego że super pro po to że ustawiają geometrię rodem z XX wieku.
Mam taki
Bo zrobiłem zawieszenie w aucie, auto ściąga trochę w prawo ale opony to tragedia i aż wstyd wymieniam komplet i po tym chce zrobić geometrię kół czy tam zbieżność czy jak to się tam nazywa:P
Czy tam opinie warsztatów w moim miasteczku i w każdy są skrajne opinie od tego że super pro po to że ustawiają geometrię rodem z XX wieku.
Mam taki
Myślałem o regeneracji ale zakład który się tym zajmuje w mojej miescinie nie jest w stanie określić kosztu bo nie wiadomo co trzeba będzie regenerować i w jakim jest stanie (co rozumiem).
No i moje pytanie czy Wy przy koszcie nowego alternatora 550 albo 700zł (nie wiem czy mam wersję 105A czy 120A) warto bawić się w regenerację czy po prostu zainwestować