Wpis z mikrobloga

Kurs: How to Acquire Customers in a Repeatable and Scalable Way
https://www.udemy.com/customer-acquisition/
Dość podstawowy, pewnie jak ktoś ma za sobą kursy tego typu, to nie skorzysta, ale jeśli ktoś niewiele wie o temacie, to myślę, że może się czegoś dowiedzieć. Może nic bardzo nowego się nie nauczyłam, ale uważam, że wiedza jest zgrabnie zebrana i że nie straciłam czasu.
Duży minus za nierówną głośność: jeden prowadzący (główny) jest nagrany cicho, drugi głośno i jak przeskakuje między filmikami, to uszy bolą.
Poza tym 4/5 myślę, że się należy.

Kurs: How To Create An Effective Social Media Strategy
https://www.udemy.com/how-to-create-an-effective-social-media-strategy/
Mam poczucie, że dużo bełkotu i żadnych konkretów, nie ukończyłam, bo nie dałam rady. Całą treść kursu można zawrzeć w jednym zdaniu: Postaw sobie ambitne cele, miej marzenia, a jak będziesz już mieć duży ruch, to zatrudnij kogoś, kto będzie pracował za ciebie.

#oceniamyudemy