Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko175
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Gordoniasty

Gordoniasty

Dołączył 8 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 683
  • Znaleziska 115
  • Mikroblog 568
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 4

418

AMA Zajmuję się dezynsekcją (likwidacja szkodników)

AMA Zajmuję się dezynsekcją (likwidacja szkodników)

Cześć! Od ponad 8 lat zajmuję się likwidacją szkodników (karaluchów, pluskiew, os, szerszeni) oraz obsługą sklepów i restauracji w tym zakresie. Chętnie odpowiem na konstruktywne pytania w tym zakresie, jakie sytuacje mnie spotykają, czy to wszystko się opłaca natomiast nie będę odpowiadał w tym...

Gordoniasty
z
wykop.pl
dodany: 06.12.2019, 11:22:09
  • 394
  • #
    polska
  • #
    ama
  • #
    dezynsekcja
  • #
    dezynfekcja
  • #
    deratyzacja
  • #
    ciekawostki
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 11:37:18 via Android
  • 95
@swiniakstatysta ojciec pracowal przez 20 lat dorywczo u kolegi po czym zalozyl swoja firme wiec co za tym szlo zalozylem tez wlasna dzialalnosc kiedy juz nauczyl mnie fachu i zobaczylem jakie z tego pieniadze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 11:38:10 via Android
  • 33
@kult_cwaniaka nie, nie chociaz wiekszosc blokow w ktorych bywam powinny miec status zabytku bo to w takich najczesciej mamy interwencje ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 11:42:00 via Android
  • 323
@mozesz_mi_kliknac 1. Wszystko da sie zwalczyc, ale musisz zlikwidowac zrodlo.
2. To byla najgorsza i jednoczesnie o ironio moja pierwsza robota :) mamy dziesieciopunktowa skale zarobaczenia a to bylo 11/10. Gosc byl zbieraczem smieci i mial wywalone, ze karaluchy chodzily po nim w nocy, po jego jedzeniu etc. Zeszlo nam tam 8-10 baniakow plynu gdzie normalnie stosuje sie polowe jednego. Bycmoze uda mi sie znalezc filmik z tej akcji, dam znac
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 11:43:35 via Android
  • 47
@buking
1. Jeszcze jak. Na przyklad o dziwo zajmuje sie likwidacja owadow a mam arachnofobie i boje sie pajakow wiec najgorsze sa dla mnie stare mieszkania w ktorych jest pelno pajeczyn
2. Mam swoja firme ale na fundamentach ojca, pomogl mi i jestem jego podwykonawca poniekad
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 11:43:59 via Android
  • 127
@posmevacek tylko te z czulkami ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 11:45:33 via Android
  • 43
@Wedarn o dziwo nigdy
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 11:49:44 via Android
  • 156
@StaryWilk potrzymaj mi lancę ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 11:59:38
  • 54
@CapoDiPtakMuzzapi: podesłać catering z trutką co najwyżej
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 12:01:22 via Android
  • 76
@Felonious_Gru nawet sie usmiechnalem
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 12:16:51
  • 46
@grobix:
1. Mam własną działalność ale większość zleceń jest od ojca bo ma większą siłę przebicia oraz stałych klientów.
2. Zarobki zależą od ilości zleceń. Oprócz tego są stałe firmy, które obsługujemy co miesiąc tak żeby mieli kwity dla sanepidu. Nie powiem ci dokładnie ale około dwójki na rękę na pewno. Robię to oczywiście jako zajęcie dodatkowe, pracuję normalnie na etacie. Nie robiłbym tylko tego raczej bo jest to niepewne. Niby
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 12:17:51
  • -36
@1950M: rejon dobrze rozwinięty ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 12:21:28
  • 30
@fabek:
1. Kilka koła ale to zależy od bardzo wielu czynników.
2. Sporadycznie. W lato o wiele więcej, od 2 do 4 mieszkań w tygodniu i soboty. Obsługa firm łącznie z dwa całe dni jakbym miał podliczyć.
3. Już o tym pisałem pod innym komentarzem. Mieszkanie w którym mieszkał zbieracz śmieci a zamówili nas sąsiedzi bo prusaki zaczęły już wychodzić na klatkę oraz do innych mieszkań. Nigdy w życiu nie
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 12:24:00
  • 75
@Felonious_Gru: dobrze więc musisz skorzystać z usług profesjonalnej firmy. Najlepiej mojej ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 12:29:03
  • 34
@fabek: ale co mam Ci swoje sprawozdanie finansowe wysłać? Albo przypomnieć sobie ile miałem zleceń w lutym 2016 a ile w sierpniu 2018? Zarobki są uzależnione od pory roku i ilości zleceń. To ile zarobi właściciel kwiaciarni też zależy od tego jakie zbliża się święto i ilu ma klientów w danym okresie. Napisałem już pod innym pytaniem, że około dwóch tysięcy na rękę mam miesięcznie, ale jest to często dużo
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 13:17:44 via Android
  • 34
@CzapkaG nie, ale stosujemy generator ozonu do pozbycia sie drobnoustrojow, zarazkow, zapachow etc. Odpalasz urzadzenie na pare godzin i po wejsciu powietrze jest czyste jak moja kartoteka
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 13:20:56 via Android
  • 6
@zwirz szkolenie warto miec ale z obslugi procedury haccp jesli chcesz sie zajmowac firmami. Na gebe nikt ci nie uwierzy. Koszt takiego szkolenia to okolo 400 zl. Po nim jestes wiarygodny no i wiesz wszystko dlaczego, po co i jak. Natomiast samo likwidowanie szkodnikow mozesz od jutra robic sam. Kupic potrzebny sprzet i reklame etc. Gdyby moj ojciec mnie wszystkiego nie nauczyl to jeszcze by doszlo szkolenie z dezynsekcji zebys wiedzial
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 13:22:18 via Android
  • 1
@public_html walcz z wilgocia i czystoscia. Nie ma wilgoci i pozywienia - nie ma rybikow. A czym zlikwidowac? Srodkiem chemicznym w formie roztworu
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 13:23:28 via Android
  • 20
@GardzeSpermiarzami czesciej niz owady ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 13:27:33 via Android
  • 50
@PaulStone pluskwy - nastaw sie na koszta. Proces ich usuwania jest zmudny i drogi. Pracownik musi dokladnie spryskac kazdy zakamarek, podnosic lozka, robic to dokladnie. Ojciec ma tajna mieszanke trzech srodkow, ktora jest niezawodna. Dzieki temu ma praktycznie monopol na pluskwy w okolicy bo nikt nie robi tego tak skutecznie. 70% zlecen to pluskwy. Koszt jednej wizyty przy zalozeniu ze jest jedno lozko to 300 zl. Po dwoch tygodniach kolejne 300.
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 13:29:38 via Android
  • 35
@PaulStone i tutaj juz z reka na sercu mowie, zamow profesjonalna firme bo nie ma skutecznego "domowego" sposobu. I polec to samo sasiadom, no chyba ze lubia sie budzic pogryzieni ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 13:34:00 via Android
  • 106
@Felonious_Gru usuniecie gniazda szerszeni 300, gniazdo os 200. W przypadku wykorzystania technik alpinistycznych (czyt. ze musze sie w--------c po drabinie na szczyt dachu) cena moze byc nawet dwa razy wieksza
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 13:57:05 via Android
  • 19
@Martenzo najczesciej pod blatami. Jesli to mozliwe podnioslbym blat, ktory jest na szafkach i tam znalazl gniazda. Dobre miejsce to tez okolice zlewu, za szafkami, pod boazeria, bod panelami lub gumolitem. Po zlikwidowaniu zyjacych osobnikow po dwoch tygodniach trzeba pryskac znowu bo zaden srodek nie zlikwiduje jaj. I wtedy dopiero jest gwarancja
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 14:11:47 via Android
  • 13
@desygnat to zdjecie ze sprzatania ptasich odchodow :) na opryski mam maske za kilkaset zlotych z filtrami
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 14:23:41 via Android
  • 47
@PaulStone poruszyles bardzo istotna kwestie, ktora chyba najbardziej mnie boli w tym biznesie czyli to, ze gniazda sa u sasiadow i c---a tak na prawde mozesz zrobic bo problem zawsze bedzie wracal a najczesciej jest juz na takim etapie, ze niewiele tez moze specjalista zrobic bo nawet jesli spoldzielnia zorganizuje dezynsekcje calego bloku to jest to zawsze robione jak najtaniej a firmy robia typowa "masowke" no i tez nie kazdy sie
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 14:26:16 via Android
  • -2
@BilobateLake nie, mieszkania robie w normalnych ubraniach tylko zakladam maske na twarz :) srodek wietrzeje po jakims czasie i nie czuc go na niczym. Nawet jesli bym przyniosl w torbie szkodniki do samochodu to nie przezyja w takich warunkach natomiast nie, nie zdarzylo mi sie nigdy
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 15:01:40 via Android
  • 28
@exploti jesli karaluchy pojawiaja sie sporadycznie to na bank gniazda maja sasiedzi. Mechaniczne zabezpieczenia typu zaklejenie dziur niewiele pomoze bo najmniejsze osobniki maja mniej niz milimetr. Generalnie na kilka sztuk co pare miesiecy pomoga nawet kratki z marketu lecz oprysk moze je skutecznie odstraszyc - zalewasz pion i wejscie srodkiem, ktorego czasteczki przez kilka tygodni zostaja na powierzchni. Jest to tak normalna sprawa w starych blokach ze nie sposob zliczyc ile
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 15:04:15 via Android
  • 23
@exploti dopowiem tylko, ze to oczywiscie nie rozwiazuje problemu i karaluchy wracac beda predzej czy pozniej.

Jesli w mieszkaniu sa gniazda to widzialbys rowniez bardzo male sztuki. Jesli sa to tylko srednie i duze nie masz sie czym martwic.
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 15:17:00 via Android
  • 11
@mati7

Zabezpieczenie siebie jest zbedne poniewaz chemia wszystko zalatwi. Wchodzisz do takiego mieszkania i najpierw rozrabiasz plyn, torbe zostawiasz na klatce i zaczynasz. Po oprysku nawet sztuki, ktore teoretycznie moglbym jakos zabrac padna w ciagu kilku minut.

Najczesciej pojawiaja sie najpierw w piwnicach wiec przychodza z zewnatrz i wedruja do gory w poszukiwaniu pozywienia. Jesli warunki sa sprzyjajace czyli mamy mnostwo brudu, tluszczu i jest wilgotno, cieplo i ciemno - raj
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 15:24:37 via Android
  • 126
@wytrzzeszcz zastanow sie jeszcze raz nad tym co napisales. Wiesz ile mozna zrobic cytrynowki z jednej butelki? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 15:27:08 via Android
  • 222
@4191727801 interweniowali sasiedzi bo karaluchy zaczely wychodzic juz na klatke i do innych mieszkan. Chlopowi nie szlo przetlumaczyc. Jeszcze taki byl kozak ze w mieszkaniu zostal na oprysku bo mowil ze nie takie rzeczy w zyciu wdychal jak te nasze psikacze.

S--------l z mieszkania po trzech minutach az mu sie z d--y kurzylo. Plakal jak bobr a od jego kaszlu sie sciany trzesly w bloku ( ͡º ͜ʖ͡
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 15:37:38 via Android
  • 36
@testmail ale mowimy o domu wolnostojacym? W lato glownie jezdzimy na mrowki. Bardzo je lubie bo latwo zlikwidowac chociaz trzeba wprawnego oka. Szukasz dziurek najczesciej w piasku, ziemi czy przy plytkach/kraweznikach. To wejscia do ich gniazd. Zalewasz kazda dziure (he he) i po sprawie. Chodzisz po calym terenie i szukasz a potem zalewasz wszystkie, ktore znajdziesz. Bez krolowej moga se leb, dupe ogolic
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 15:39:38 via Android
  • 13
@tiko35 w pierwszej fazie mole sa larwami i znajduja sie w jakims produkcie. Musisz go zlokalizowac i bezwzglednie sie go pozbyc a reszte produktow zabezpieczyc np. stosujac szczelne sloiki zamiast plastikowych pudelek czy zwyklych opakowan. Jesli chodzi o forme latajaca to nic nowego - chemia. Bo kapciem tylko sladow na scianie narobisz
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 15:42:28
  • 58
@wytrzzeszcz: ale środki chemiczne używane w Unii Europejskiej nie są szkodliwe - nie mogą być. Po zabiegu wietrzysz mieszkanie i po sprawie, nikt niczego nie wdycha ani nie ma z tym styczności
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 15:51:11
  • 2
@tomy86: Ja nie ale ojciec zrobił na to specjalne szkolenie, które trwało cały weekend i kosztowało kilka tysięcy. Ja miałem zrobić zaraz po nim bo mieliśmy znajomego, który miał załatwić nam współpracę z portem - początkowo głównie dlatego ojciec założył działalność bo z jednej takiej fumigacji można było wyłapać kilkanaście a może i kilkadziesiąt tysięcy złotych. Sprzęt był kupiony, wszystko gotowe a znajomy.. znajomy się zwolnił i przestał się odzywać
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 15:54:36
  • 26
@irolslozok: to zależy w jaki sposób szkodliwe :) Najwięcej szkód robią gryzonie no i w sumie mole. Najgorszy kontakt z człowiekiem mają pluskwy i pchły a najbardziej obrzydliwe i szkodliwe dla psychiki są karaluchy bo kojarzą się z brudem i wszystkim co najgorsze
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 17:49:10
  • 48
@mozesz_mi_kliknac: czytałem ostatnio, że pojawiło się kilka nowych odmian rybików. Nie tylko występują w łazienkach ale właśnie w pokojach, kuchniach. Ostatnio robiliśmy całe przedszkole i s--------y zza kaloryferów w ilościach +20 wybiegały i to takie dorodne sztuki, dwa razy większe niż znasz ze swojego kibla
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 17:56:44
  • 4
@piotr-wroclaw: no pewnie, jest wiele miejsc ktorymi moga przechodzic a to jest jak najbardziej jedno z nich
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:00:14
  • 8
@m_bielawski: tak jak przedmowca powiedzial ale robilem kiedys dezynfekcje w jednym z samolotow pasazerskich
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:01:13
  • 44
@Hipokryzja_Wykopu: nie ma takiej opcji. To jakbys byl pilotem samolotu i powiedzial "a c--j, nie dolece"
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:02:06
  • 16
@Kaloryfe: no przeca ciagle pisze o srodkach chemicznych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:04:35
  • 9
@Toczas: bardzo rzadko. Bylby to dla nich ogromny klopot wiec takie rzeczy nie zdarzaja sie czesto. Mieszkania to zdecydowana wiekszosc natomiast zdarzylo sie juz pare razy jechac do przeroznych kontenerow i pseudo-hoteli dla pracownikow, najczesciej ukraincow
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:06:50
  • 18
@szyp: w piwnicy nie ma dachu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:09:54
  • 6
@nemo007: Nie licze metrazu tylko za usluge. Patrze tez w jakiej okolicy znajduje sie dom bo jesli jest to 30-metrowa klitka na zadupiu to policze mniej a jesli sroga chalupa bogatego biznesmena to bez skrupolow wyciagam ile sie da. No chyba ze mieszkanie jest na prawde ogromne to wtedy mowie, ze bedzie doplata. Na kwote umawiamy sie przed usluga wiec ciezko tez pozniej ja zmienic. Jesli chodzi o lokale gastronomiczne
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:11:33
  • 3
@m9w1: Zlokalizowac zrodlo larw i koniecznie sie pozbyc a pozostale jedzenie przepakowac do szczelnych sloikow. Najczesciej ludzie sa tak przestraszeni, ze wyrzucaja cale jedzenie jakie maja obecnie w kuchni. Latajace formy natomiast opryskiem.
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:13:39
  • 8
@JelonkaMielonka: jeszcze nie, ale kto wie co bedzie za 20 lat. Juz gdzies pisalem, ze Unia zakazala najwiekszych trucizn i wszystko jesli masz maske jest calkowicie bezpieczne. Ojciec opowiadal jak swego czasu kiedy nie bylo zadnych regulacji to kazdy robil taka trucizna, ze przez maske sie dusiles. Ale mialo to tez plusy bo prysnales troche na powierzchnie i karaluch zdychal w ciagu kilku sekund. Kazdy.
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:16:40
  • 8
@FantaZy: Mnostwo :) Sam obsluguje w miescie okolo 40 lokali z czego zdecydowana wiekszosc to bary i restauracje a niestety zdarzylo mi sie tez kiedys w niektorych jadac. Fajne w tej pracy jest to, ze widzisz wszystko od zaplecza i mozesz powiedziec znajomym gdzie maja jesc a gdzie nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale to nie tylko przez szkodniki tylko ogolna czystosc na kuchni i zachowanie
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:18:55
  • 2
@Krul_Marcineusz_Pierfszy: jest ich wiecej to fakt, ale nie prowadzilem w tym zakresie statystycznych danych
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:20:00
  • 37
@noshieeeeeeet: jak najszybciej ( ಠ_ಠ)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:22:11
  • 2
@dzikaorchidea: Likwidacja zelem jest o wiele dluzsza. Mozesz jeszcze przez kilka dni lub tygodni widziec karaczany w swoim mieszkaniu a ludzie najczesciej chca to zalatwic juz, natychmiast. Z mojego punktu widzenia obie metody sa skuteczne, karaczany przenosza zel i zatruwaja pozostale ale chyba mimo wszystko wybralbym oprysk, ktory szybko i skutecznie zlikwiduje wszystko co aktualnie zyje w mieszkaniu (poza ludzmi ( ͡° ͜ʖ ͡°))
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:28:19
  • 1
@qhardyq:
1. Gniazdo os, takie nie najmniejsze ale tez nie ogromne
2. Rzadko sie zdarza zeby gniazdo powstalo w nastepnym sezonie w tym samym miejscu co juz bylo lub w poblizu. Nie wiem co moglbys skutecznego zrobic by przez caly rok sie zabezpieczyc. Likwidacja nie jest skomplikowana wiec nawet jesli mialoby to byc raz w roku nie jest to wielki koszt. Ale mozesz tez sie uczyc na poprzednich i obserwowac
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:29:58
  • 8
@MroczneWidly: Wiekszosc mnie obrzydza ¯_(ツ)_/¯ tym bardziej lubie to robic i jestem zmotywowany by efektem koncowym byla ich calkowita likwidacja. Najbardziej nie lubie szczurow i pajakow jesli mam byc szczery i mowimy ogolnie o szkodnikach a nie tylko robakach
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:33:44
  • 4
@Aeli: Tu cie zaskocze - w zaden :) Mamy tak silny srodek i na tyle dluga lance, ze go nie potrzebuje. Jako ciekawostke dodam, ze szerszenie sa o dziwo spokojniejsze niz osy i dopiero jak je solidnie w------z to moga zaatakowac. Sztuka w gniezdzie jest likwidacja matki - jesli zobaczysz ze wypadla z gniazda to dobijasz i mozesz sie pakowac bo robota skonczona.
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:41:18
  • 1
@Sasni: Szczerze powiedziawszy nigdy nie mialem takiego zlecenia
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:42:26
  • 2
@scottx85: Te ktorych uzywam absolutnie nie. Zwierzeta zalecam wpuscic do mieszkania dopiero po kilku godzinach po zabiegu, dobrym wietrzeniu i czyszczeniu nawierzchni z ktorych jedza i gdzie chodza
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:43:04
  • 6
@Silku: gdybym Ci napisal to co chce napisac to oni zrobia to ze mna ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:43:54
  • 5
@PanG: a efektywny i efektowny to to samo? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:46:42
  • 1
@ziarnodlakur: nie wiem jak w innych firmach, ale nie slyszalem zeby tykali sie tej pracy
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:47:58
  • 4
@halucygrzyb:
1. Tak, stuprocentowa.
2. Nie moge Ci niestety powiedziec, musialbym Cie zabic ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:48:58
  • 4
@wtf2012: Nie potrafie Ci powiedziec czy to jest posrednia/bezposrednia przyczyna. Problem byl od zawsze tylko nie kazdy o tym mowil
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:49:33
  • 0
@venom696: Lepy :) Troche to niehumanitarne ale kto by sie tym przejmowal
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:50:56
  • 3
@AlPedro: środek działa praktycznie na kazdego szkodnika pelzajacego czy latajacego. Nie ma specyfikow konkretnie pod pajaka, mrowke, karalucha, ose. No chyba ze w markecie zeby wydymac Cie na jeszcze wiecej kasy
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:53:37
  • 2
@noshieeeeeeet: z humanitarnych to chyba bez kitu tylko kot ¯\_(ツ)_/¯ wszelkie lepy, pulapki czy chwytacze sprawiaja, ze mysz cierpi
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:55:59
  • 1
@ziarnodlakur: musisz zadac sobie pytanie czy bedziesz wiedziala jak to robic bez szkolenia. Moim zdaniem nie a na pewno nie skutecznie. Dobrze miec "nauczyciela" lub ukonczyc jakis kurs, nawet najprostszy ale traktujacy o chemii, sposobach likwidacji szkodnikow i samej praktyce. Natomiast czysto teoretycznie no nie musisz miec zadnego szkolenia. Podajesz numer w sieci, jedziesz i robisz
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:57:59
  • 2
@scottx85: nikt nie bedzie pryskal miejsca gdzie spi pies, co wiecej profesjonalista powie Ci zebys je ze soba zabral przed zabiegiem
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 18:58:49
  • 1
@Aeli: Przykro mi, ale nie moge
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 19:00:13
  • 4
@kowalkowskij: wachlarz klientow zaczyna sie od ubogich ukraincow spiacych w kontenerze po pieciogwiazdkowe hotele i samoloty pasazerskie. Polityk nigdy mi sie nie trafil, przynajmniej nie ten, ktorego bym znal :)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 19:01:48
  • 2
@ocotutajchodzi: Nigdy. Nic szczegolnego nie musisz robic. Po prostu przed powrotem do mieszkania sprawdz dokladnie cale cialo, ubrania, torbe, wszystko wytrzep a najlepiej od razu wrzuc do prania :) Ciezko jest przyniesc skads szkodniki, musialbys sie postarac albo sam wlozyc go do torby
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 19:04:55
  • 4
@ziarnodlakur: Niektore sklepy weryfikuja czy zajmujesz sie ta odnoga dzialalnosci i moga nie sprzedac srodkow osobie fizycznej. Podpowiem natomiast, ze na Allegro znajdziesz srodki ktore maja podobny sklad to srodkow ktorych ja uzywam :) Oczywiscie nie powiem Ci jakie. Natomiast ja mowie tutaj o srodkach na ktore musisz miec pozwolenie i ktorymi mozna bez problemu zabic czlowieka. Kupujac takie srodki jest sie wpisywanym do rejestru, ze posiadasz taki srodek i
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 19:06:45
  • 1
@scottx85: Nierealne w mojej opinii
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 19:37:56 via Android
  • 4
@kowalkowskij jeszcze jak ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 20:21:35 via Android
  • 16
@flamner 500+ ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 20:22:41 via Android
  • 0
@krecik77 karaluchy i prusaki
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
06.12.2019, 20:23:01 via Android
  • 1
@TomaszEn jeszcze ani razu
Gordoniasty
Gordoniasty 03.12.2019, 10:18:02 via Android
  • 703
#heheszki #humorobrazkowy
Gordoniasty - #heheszki #humorobrazkowy

źródło: comment_eJ3ukhnLKZkBYnpTWi3e5jvPbW7du4v9.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Roztrzepaniec
Roztrzepaniec
Roztrzepaniec
03.12.2019, 10:36:39
  • 83
@sikzmiednicy: kolega prosi o nazwę wódki?
  • Odpowiedz
sikzmiednicy
sikzmiednicy
03.12.2019, 10:37:32
  • 46
@Roztrzepaniec: Voldemort dba o horkruksy
  • Odpowiedz
Gordoniasty
Gordoniasty 23.11.2019, 16:30:09
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ssehflodur
ssehflodur
23.11.2019, 16:33:17 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Gordoniasty: po co machasz sebastianie
  • Odpowiedz
volvap
volvap
08.11.2019, 17:00:30
  • 3477
kto wlącza światła awaryjne jak dojeżdża do zatoru na ekspresówce lub na autostradzie plusuje
volvap - kto wlącza światła awaryjne jak dojeżdża do zatoru na ekspresówce lub na aut...

źródło: comment_yKaVzMOYwaVeMogXrG7h3TP77H42JBCa.jpg

Pobierz
  • 89
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gordoniasty
Gordoniasty 09.11.2019, 14:34:41 via Android
  • 0
SEAT IBIZA NA ZDJECIU :D
  • Odpowiedz
xetrian
xetrian
07.11.2019, 15:56:01
  • 1009
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 130
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gordoniasty
Gordoniasty 08.11.2019, 07:43:28
  • 0
@xetrian: kolega poleca jeszcze brazzers3x kropka com gdzie sa wszelkie nowosci z brazzersa i innych wytworni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
s.....a
s.....a
konto usunięte 04.11.2019, 20:29:03
  • 32
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 64
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gordoniasty
Gordoniasty 04.11.2019, 20:30:15 via Android
  • 680
Ile wy macie lat? 14?
  • Odpowiedz
Gordoniasty
Gordoniasty 03.11.2019, 09:16:50 via Android
  • 13
Gdzie jest raj dla programistow? W meksyku.
Bo do kazdego mowi sie Senior ( ͡º ͜ʖ͡º)

#programista15k #programista #zart #heheszki #chwalesie
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gordoniasty
Gordoniasty 02.11.2019, 16:18:29
  • 1021
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

S.....o
S.....o
konto usunięte 02.11.2019, 16:20:41
  • 660
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
banjo
banjo
02.11.2019, 16:56:44 via Wykop Mobilny (Android)
  • 495
@Gordoniasty: na miejscu Pana Arkadiusza wywalilabym te flądry ze znajomych. Będą się wyzywać na biednym panie Arkadiuszu, bo trafiły na jakiś zapładniaczy i psuły mu z tego powodu humor, a tfu
  • Odpowiedz

5

Plakaty sprzed 20 lat na słupie ogłoszeniowym

Wystarczyło kilkanaście dni niekorzystnej pogody, by słup ogłoszeniowy przy skwerze Walentynowicz we Wrzeszczu przypomniał o wydarzeniach i reklamach sprzed ponad 20 lat. Urzędnicy po naszej interwencji zapowiedzieli uprzątnięcie terenu, więc warto się spieszyć, jeżeli chcemy na chwilę...

Gordoniasty
z
m.trojmiasto.pl
dodany: 31.10.2019, 13:50:28
  • 1
  • #
    gdansk
  • #
    trojmiasto
Gordoniasty
Gordoniasty 29.10.2019, 20:43:31 via Android
  • 79
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pancerna_piesc_dzieciatka_jezus
pancerna_piesc_dzieciatka_jezus
29.10.2019, 20:46:56 via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
@Gordoniasty: to co ona myślała, że jak zostanie matka to będzie tak kolorowo jak w reklamach?
  • Odpowiedz
Z.....u
Z.....u
konto usunięte 30.10.2019, 06:48:25
  • 1
@PozytywnyWariat: Jeszcze młody jesteś, młodych nie wolno wyrzucać.
  • Odpowiedz
Gordoniasty
Gordoniasty 29.10.2019, 20:21:17 via Android
  • 14
#heheszki #humorobrazkowy
Gordoniasty - #heheszki #humorobrazkowy

źródło: comment_PwhNOtL5oExEj0ibtN7GiYWt0BVielbq.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gordoniasty
Gordoniasty 29.10.2019, 17:05:27
  • 20
#heheszki #humorobrazkowy #joancornella
Gordoniasty - #heheszki #humorobrazkowy #joancornella

źródło: comment_H3I0uMxHjNEFRvtDHR7linOXfXrPLhwk.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gordoniasty
Gordoniasty 27.10.2019, 13:27:51
  • 9
Przypominam prawilnego live'a gdzie chłopaki mówili, że jadą na Rosję i będą robić rzeczy których nikt jeszcze nie robił ( ͡° ͜ʖ ͡°) Skończyło się na kilku restauracjach i zwiedzaniu Moskwy. HA TFU

https://www.youtube.com/watch?v=_BXMhMJIo60

#mocnyvlog #ussponton #kieleckiulaniec
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

K.....7
K.....7
konto usunięte 27.10.2019, 13:29:46
  • 6

Komentarz usunięty przez autora

Gordoniasty
Gordoniasty 26.10.2019, 07:06:15 via Android
  • 57
Zauwazyliscie, ze wiekszosc najbardziej plusowanych wpisow na wypoku to te z #rozdajo? To troche jak z #500plus - ktos daje to biore, niewazne co potem i czy to nawet nie jest jedna wielka sciema ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gordoniasty - Zauwazyliscie, ze wiekszosc najbardziej plusowanych wpisow na wypoku to...

źródło: comment_DnLV4K7rTGudE0u5bM4BBPaN76e4Ssnj.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

grz
grz
26.10.2019, 07:07:19
  • 18
@Gordoniasty: Normalna sprawa. Dają to bierz, biją to uciekaj.
  • Odpowiedz
D.....e
D.....e
konto usunięte 26.10.2019, 07:09:09
  • 3

Komentarz usunięty przez autora

Gordoniasty
Gordoniasty 26.10.2019, 07:01:24 via Android
  • 30
#heheszki #humorobrazkowy #polityka #pis #tvpis #andrzejtojebnie #smiesznypiesek
Gordoniasty - #heheszki #humorobrazkowy #polityka #pis #tvpis #andrzejtojebnie #smies...

źródło: comment_7sQLri10MzVOTz6HxsawDLRqevg4840e.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dante27
Dante27
26.10.2019, 07:21:17
  • 6
@TheAwaken: sie dodrukuje, przeciez to proste nie? XD
  • Odpowiedz
TheAwaken
TheAwaken
26.10.2019, 07:23:15
  • 7
@Dante27: witaj kochana Wenezuelo( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Gordoniasty
Gordoniasty 24.10.2019, 08:44:37 via Android
  • 60
Przed chwila dowiedzialem sie ze sa w 2019 ludzie, ktorzy maja dwa zestawy opon - zimowe i letnie. Czy jest tutaj ktos kto moglby mi podac chociaz jeden powod dla ktorego lepiej jezdzic jak dzban co sezon na wymiane a nie jezdzic na wielosezonowych? Przeciez jak sie wpadnie w poslizg to i zimowe nic nie pomoga a jedynie umiejetnosci wyjscia z poslizgu przez kierowce (-‸ლ)

#motoryzacja
Gordoniasty - Przed chwila dowiedzialem sie ze sa w 2019 ludzie, ktorzy maja dwa zest...

źródło: comment_lIq66ETFJFNJ2ml9iuVyOvj1XmTqD09e.jpg

Pobierz
  • 152
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
24.10.2019, 08:50:09 via Android
  • 33
@dominowiak ale czekaj wez mi wytlumacz. Bo jezdze na Crossclimatach po 3-4 lata i wymieniam na nowe. Robie mnostwo kilometrow po calej Polsce i nic absolutnie nic sie nie wydarzylo mimo ze ich nie oszczedzam. Wiec ponawiam pytanie jaki jest sens by przy polskiej pogodzie kupowac opony zimowe i letnie gdy mozemy na trzy sezony bez problemu kupic jedne i czuc sie bezpiecznie w kazdych warunkach?
  • Odpowiedz
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
24.10.2019, 09:55:15 via Android
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
24.10.2019, 09:58:00 via Android
  • 4
@levusek1992 nie budzisz sasiadow w nocy na zakretach?
  • Odpowiedz
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
25.10.2019, 10:21:46 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Gordoniasty
Gordoniasty 24.10.2019, 07:05:54 via Android
  • 64
Mireczki jak powinno sie prawidlowo wymawiac nazwe tego znanego na Wschodzie burgera?

#chlopakizbarakow #mcdonalds #pdk
Gordoniasty - Mireczki jak powinno sie prawidlowo wymawiac nazwe tego znanego na Wsch...

źródło: comment_5vTXNUMl2CXw4jHqE3zc9qMFMjeGpmZU.jpg

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
24.10.2019, 07:06:09 via Android
  • 742
Dżalapino
  • Odpowiedz
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
24.10.2019, 07:06:16 via Android
  • 79
Halapeno
  • Odpowiedz
Gordoniasty
Gordoniasty
Autor
24.10.2019, 13:17:48 via Android
  • 0
@3ricCar7man ale dlugo to trwalo ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18
  • Strona 12 z 18
  • >

Alojzy Gąbka

  • Czasem Twój grzech ma zbyt długi cień
  • Trójmiasto

Osiągnięcia

  • Ekshibicjonista
    od 24.01.2020

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 22.10.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.01.2019

    Gadżeciarz
  • Ekspert
    od 06.12.2019

    Ekspert
  • Mikroblogger
    od 17.07.2019

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 08.08.2023

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking