@volvap: to jest chyba jeden z najlepszych nawyków jakie sobie może wyrobić kierowca, chociaż brakuje u nas wiedzy co to znaczy bo ostatnio jechałem z sąsiadem lvl około 50 i włączyłem awaryjki na S przy korku to się spytal po co włączałem
@volvap: ale to trzeba umieć. Wczoraj byłem świadkiem jak kobieta włączyła awaryjne dojeżdżając do... długiej kolejki na światła! Nie było żadnego zagrożenia czy sytuacji żeby kogoś poinformować - po prostu WTF?! ( ಠ_ಠ)
@volvap pierwszy raz z tym nawykiem spotkałem się za granicą, bodajże w Chorwacji i pomyślałem wtedy, że to idiotyczne, że nie uczy się tego u nas na kursie prawa jazdy. Taka prosta czynność, a potrafi znacznie zwiększyć bezpieczeństwo, pewnie nie raz ratując komuś życie.
@Trannitis: jak jest korek i widzisz że dojeżdżasz do niego to mrugasz awaryjnymi żeby tych z tyłu o tym poinformować, zwłaszcza na A/S bo np wylatujesz z łuku 140 a tu za chwile korek, dlatego awaryjki są dobrym nawykiem.
A jeszcze dodatkowo to jak stoisz jako ostatni w korku to warto mieć awaryjki włączone żeby w/w.
Zresztą dzisiaj tak zrobiłem na trasie także mogę nawet wrzucić info z kamerki
Nie było żadnego zagrożenia czy sytuacji żeby kogoś poinformować - po prostu WTF?! ( ಠ_ಠ)
@ArchDelux: a potem korek zamiast kilometra ma 2 km xD
@ArchDelux
@lets_gou_tnijmy_wuosy
@piaskun87
O co chodzi, któryś z was może wytłumaczyć?
@volvap: Na krajówce, w mieście ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A jeszcze dodatkowo to jak stoisz jako ostatni w korku to warto mieć awaryjki włączone żeby w/w.
Zresztą dzisiaj tak zrobiłem na trasie także mogę nawet wrzucić info z kamerki
@ArchDelux: 2 metry? To jakieś minimum w normalnych sytuacjach chyba powinno być, co to są 2 metry.