#vectra
Jest tu może ktoś z Vectry, kto ma jakąś siłę przebicia do kogoś bardziej kompetentnego z działu technicznego?
W grudniu zeszłego roku pojawił mi się problem, że wszystkie strony stojące na jednym hostingu (domeny.pl) na jednym IP stały się całkowicie nieosiągalne, prócz stron, które są podłączone pod Cloudflare. Po długich bataliach z supportem w końcu jakiś technik powiedział mi, że już wie o co chodzi i przydzieli mi nowe IP - to całkowicie rozwiązało problem.
Problem powrócił w zeszłym tygodniu, sytuacja identyczna, z tym, że w międzyczasie zmieniłem parę urządzeń, w tym komputery, zmienił się też router od Vectry na Technicolor CGA4236TCH1, ale przez około 2 miesiące wszystko na nowym sprzęcie działało bez zarzutu.
Od razu zgłosiłem to do Vectry, zaczęli standardowo z radami typu "wyłączenie i włączenie routera, komputera". Po wymianie wielu maili technik stwierdził, że muszę przestawić router w tryb bridge i kupić dodatkowy router, który będzie za nim, co wydaje mi się nieco absurdalne, bo po co dodatkowe urządzenia, skoro wszystko wcześniej działało i nie widzę, żadnych powodów dlaczego miałoby być inaczej. Podczas jednej z rozmów dowiedziałem się, że w grudniu inny technik nadał mi najprawdopodobniej stałe IP, co jest usługą tylko dla firm i teraz nie mogą tego zrobić i widzą, że są nadane na adresy MAC starych komputerów te publiczne adresy IP, ale nie ma możliwości aby teraz je dopisać. (to się trochę nie trzyma kupy, bo na nowych komputerach i modemie wszystko działało przez około 2 miesiące).
Jest tu może ktoś z Vectry, kto ma jakąś siłę przebicia do kogoś bardziej kompetentnego z działu technicznego?
W grudniu zeszłego roku pojawił mi się problem, że wszystkie strony stojące na jednym hostingu (domeny.pl) na jednym IP stały się całkowicie nieosiągalne, prócz stron, które są podłączone pod Cloudflare. Po długich bataliach z supportem w końcu jakiś technik powiedział mi, że już wie o co chodzi i przydzieli mi nowe IP - to całkowicie rozwiązało problem.
Problem powrócił w zeszłym tygodniu, sytuacja identyczna, z tym, że w międzyczasie zmieniłem parę urządzeń, w tym komputery, zmienił się też router od Vectry na Technicolor CGA4236TCH1, ale przez około 2 miesiące wszystko na nowym sprzęcie działało bez zarzutu.
Od razu zgłosiłem to do Vectry, zaczęli standardowo z radami typu "wyłączenie i włączenie routera, komputera". Po wymianie wielu maili technik stwierdził, że muszę przestawić router w tryb bridge i kupić dodatkowy router, który będzie za nim, co wydaje mi się nieco absurdalne, bo po co dodatkowe urządzenia, skoro wszystko wcześniej działało i nie widzę, żadnych powodów dlaczego miałoby być inaczej. Podczas jednej z rozmów dowiedziałem się, że w grudniu inny technik nadał mi najprawdopodobniej stałe IP, co jest usługą tylko dla firm i teraz nie mogą tego zrobić i widzą, że są nadane na adresy MAC starych komputerów te publiczne adresy IP, ale nie ma możliwości aby teraz je dopisać. (to się trochę nie trzyma kupy, bo na nowych komputerach i modemie wszystko działało przez około 2 miesiące).
Kod ważny od dziś przez 3 miesiące na wszystkie produkty spod linku https://lp.morele.net/dycha-wraca-oferta/
Są tam np. #hulajnogi elektryczne #bieznie sprzęt #gaming
Kod sprzedam za 150zł
#morele #morelenet #hulajnoga #motus #bieznia #hulajnogielektryczne