@frmdbl: konkretnie to pracuję nad grą/grami w Unity/Babylonie. Assety, w sensie modele czy grafikę raczej kupuję, czasem coś sam zrobię, ale bardzo prostego. Głownie będę używał: Unity, Visual Studio, Blender, Gimp no i będę testował gry.
jak obecnie wygląda Unity (WebAssembly) na tle innych silników takich jak Babylon.js czy Three.js - czy da się sensowanie wykorzystać Unity w przypadku np. gry uruchamianej tylko na przeglądarkach?
@FEAofTruss: Wasm nie testowałem ale uzywałem asm.js. Z problemów jakie napotkałem to: -wydajnosć ~50% aplikacji exe standalone(renderowanie lepiej sobie radzi ale taski CPU słabo) -pamięć -> musi ci sie zmieścic w RAM cała aplikacja (to co normalnie na dysku) + to co normalnie w RAM, na słabszych kompach był problem z zaalokowniem odrazu wiekszej ilości pamięci ( ~0,5GB) -wątki->w asm.js wszystko jest na jednym wątku -gdy przeglądarka jest zminimalizowana silnik przelicza
#gamedev #produkcjamuzyki #tworzeniemuzyki Tworzę ścieżkę muzyczną do pewnej produkcji i jeżeli będzie możliwość to za jakiś czas postaram się wrzucić coś więcej z samej gry. Na ten moment podrzucam jedynie to co można usłyszeć :)
Mirki ! I Mirabelki! Pijcie ze mną kompot, jadę właśnie na #rozmowakwalifikacyjna o #praca marzeń w przemyśle lotniczym u światowego potentata jako inż R&D. Jak się uda to będę mieszkał na południu #francja nad samiutkim morzem. Dajcie plusa na odwagę aby jej nie zabrakło!
Miesiąc do rozpoczęcia robót, porozmawiałem o większych szczegółach z majstrem i okazało się, że nie ma on zamiaru robić ław fundamentowych w szalunkach oraz dawać jakiejkolwiek izolacji pod ławy fundamentowe, mimo trzpieni żelbetowych w ścianach fundamentowych. Raczej go nie przekonam do swoich racji, w związku z tym szukam jak najlepszego rozwiązania tego problemu. Mój pomysł jest taki, żeby: 1. wyłożyć wykopy na ławy grubą folią PVC (nie mogę znaleźć takie o
Ciągle pracujemy z testerami (na discordzie) nad nową aktualizacją #earthx , która docelowo ma pojawić się w ten weekend. Później/Jutro dam więcej informacji, a tym czasem trzymajcie już raczej finalne UI do pracowników!
Jak to jest z 8% VATem na materiały wbudowane przez wykonawcę - jest w tym jakiś haczyk? Bo mogę sam kupić materiały z 23 % VATem, ale wykonawca zaproponował, że on może kupić?
@ajumalawa: A co wtedy z gwarancją, bo chyba jakieś bzdury czytałem na facebook'u, że przy 8% VAT jakoś inaczej się rozpatruje gwarancję, a niektórzy piszą, że w ogóle jej nie ma, albo gwarancję na materiał i tak daje wykonawca (WTF?)?
Macie jakieś pomysły na to, żeby w grze 2D, zrobić kulę, która będzie wyglądała jak 3D i miała możliwość toczenia się? Shader? Może znacie jakieś tutoriale?
Hej Mirki! Wpadłem pochwalić się moim najnowszym a zarazem największym projektem na Unity. Wbrew trendom że asset powinien świecić się jak psu jajca i być kolorowy jak choinka w grudniu, zrobiłem coś ascetycznego, tak na przekór - byle nikt się tym nie zainteresował :p Tych wrażliwszych zapraszam na krótki seans :)
Unity uczę się od 2 lat, Blendera od 4 lat. Jakby ktoś miał jakieś pytania, to pytajcie śmiało.
TL;DR: Mam doświadczenie w pracy w GameDevie. Szukam kogoś, kto chce ze mną wyprodukować małą grę mobilną i wydać ją z wydawcą, albo zrobić prototyp większego tytułu (mobilnego) i pozyskać wydawcę który sfinansuje dalszą produkcję.
Więcej o sytuacji: jedną grę wyprodukowałem, nie wydałem jej, ale za jej sprawą nawiązałem kontakt z kilkoma publisherami. Chcą, abym wrócił do nich z kolejnymi grami/prototypami. W między czasie zarówno ja, jak i chłopak z którym tą
Ostatnio pracuję nad nową grą -> FEAT <- nowe podejście do bridge builderów, a będzie w nim coś więcej niż tylko mosty( ͡°͜ʖ͡°). Gdyby ktoś chciał wiedzieć więcej, to poniżej zamieszczam linki z których można się coś dowiedzieć. Zapraszam też do beta-testów -> wystarczy dać mi znać.
Pracuję właśnie nad nowymi typami budowli, bo jak mówiłem od początku to nie będzie tylko bridge builder( ͡°͜ʖ͡°) Na pierwszy ogień idzie hangar na samoloty obciążony śniegiem. To dopiero początek, ale może macie już jakiś feedback, żebym nie poszedł z developmentem w złym kierunku?
Jeżeli chciałbyś zmotywować mnie do jeszcze bardziej wytężonej pracy, daj plusa ( ͡°͜ʖ͡°)
@goomba-pl: klasycznie w Unity, więc jeżeli będzie szło w miarę ok to pewnie zacznę od iOs, potem Android, Windows, a dalej nie wiem - pytasz o Linux'a? Ma to sens?
@tlustywalec: to prawdopodobnie będzie to do wyboru w opcjach, bo chcieli tego moi beta-testerzy, aby móc zawsze przeanalizować konstrukcję na moment przed zniszczeniem
Musimy zrobić wszystkie modele postaci od nowa w naszej grze i pierwszy pod dłuto poszedł Trapper z rasy Valrenay, co myślicie o nowej wersji (prawej)?
Wczoraj pokazywałem mały update, ale dzięki komentarzom/uwagom, które otrzymałem znalazło się lepsze rozwiązanie, które możecie zobaczyć na gifie. Ze względu na możliwość budowy węzłów tylko w określonych punktach, to rozwiązanie wydaje się bardziej sensowne, niż pokazywanie okręgu o danym promieniu.
Polecicie jakiś laptop koło 4-5k do gier (głównie produkcji)? Nie śledzę na bieżąco tematu, a nadchodzi czas wymiany sprzętu.
#komputery #gamedev #laptopy #pcmasterrace