- 1198
- dracul
- robertx
- rkadjar
- PIAN--A_A--KTYWNA
- Kashankovsky
- +1193 innych
Emilu103 via Wykop Mobilny (Android)
- 75
@Galkovsky: To jest to slynne gonienie zachodu. Tworzenie zielonych stref, likwidowanie parkingów i zwężenie ulic, żeby "zachęcić" ludzi do jazdy zbiorkomem. Szkoda tylko że radni duzych miast zapomnieli o jednoczesnym rozwijaniu lini tramwajowych, autobusowych, kolei podmiejskiej i budowie metra, tak jak jest to w innych europejskich miastach w ktorych auta nie mają wjazdu do centrum. xD W lodzi też sie to dzieje, tylko ze zamiast rozwijac zbiorkom, to linie tramwajowe i
- konto usunięte
- Krzyszy
- Ramzi96M
- tellet
- uuugg
- +70 innych
- 1
@kaaban: Radogoszcz Wschód - Dąbrowa
- 1
@Gjt1337: Dlaczego niby nie? W jednym i drugim przypadku mowa o dużych miastach wojewódzkich.
- 2
@furcio: Moja odpowiedz była ogólna. Nie skierowałem jej wprost do Warszawy, tylko do wszystkich miast w Polsce gdzie ten trend się pojawia. Wracając do Warszawy, no buduje się metro, w ciągu ponad 50 lat zbudowano 2 linie metra. Świetny wynik.
- 1
@wiktorek_pl: Kilka komentarzy poniżej tego wpisu podałem dzielnice między którymi się przemieszczam. Możesz zweryfikować moją wypowiedź na mapach google.
- 3
@wiktorek_pl: W moim przypadku nie da się oszczędzić czasu, ani nie jest naciągane. Wybierając pomiędzy 3h poświęconymi na dojazd, a 40-50 min w ciągu jednego dnia, oczywiście że wybiorę szybszą opcję. Nie mam nic przeciwko komunikacji miejskiej. Będąc w Pradze bardzo mi się podobał motyw P+R. W tak dużym mieście nie miałem żadnego problemu żeby wszędzie się dostać w rozsądnym czasie. Czego nie mogę powiedzieć o polskich miastach. Ubolewam tylko że
- 1
@TataBartusia: Jak już wcześniej wspominałem, mówię o ogólnym trendzie występującym w większości dużych polskich miast. Nie tylko o tym konkretnym przypadku w Warszawie.
- 1
@Cooldawg: I to jest właśnie cały clue problemu.
#lazienka #dom #budownictwo