Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko219
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
AndyRocky
AndyRocky

AndyRocky

Dołączył 8 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 237
  • Znaleziska 232
  • Mikroblog 5
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

380

Produkcja leżaków taktycznych, czyli ile $$$ za piknik strzelecki

Pokaż treści 18+

Produkcja leżaków taktycznych, czyli ile $$$ za piknik strzelecki

[$~952ea9fa8bfafcf6a99f44a360aae712~$] omawia i przedstawia koszty zorganizowania pikniku strzeleckiego w ramach swoich imprez, czyli Taktyczne leżakowanie. Mowa jest o kosztach obsługi - ludzi, strzelnicy, jedzenia, bezpieczeństwie, genezie nazwy imprezy i ludziach bojących się zorganizować taką imprezę u siebie.

WuDwaKa
z
youtube.com
dodany: 27.09.2017, 09:03:30
  • 44
  • #
    bron
  • #
    strzelanie
  • #
    strzelectwo
  • #
    strzelnica
  • #
    rozrywka
  • #
    brzydkiburak
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 27.09.2017, 18:40:43
  • -1
@WolnoscRownoscBraterstwo: A czy możesz polecić kogoś z Warszawy ? Współpracujecie z kimś zaufanym ? Może macie jakąś filię ? ;)

100

Arrinera Hussarya legalna na drogach

Arrinera Hussarya legalna na drogach

Pierwszy, polski supersamochód wzbudza sporo emocji. Jednak trzeba wspomnieć o kolejnym sukcesie producenta - model Hussarya trafi w końcu na drogi publiczne. Samochód otrzymał niezbędną homologację.

aligru
z
motogazeta.mojeauto.pl
dodany: 31.07.2017, 12:14:34
  • 39
  • #
    zainteresowania
  • #
    technologia
  • #
    motoryzacja
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 31.07.2017, 19:31:20
  • -4
A samochód tak wygląda obecnie:

https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18558643_1914254882193774_1449881949009831056_o.jpg?oh=481af1c1b532201b1ec7050617826f64&oe=59A4A908
https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/19055074_1924187567867172_2578118719522209448_o.jpg?oh=d3f9ddc5cf74e9faef855b23701928ff&oe=59A4C799

https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18738330_1552709721406091_5596826225961269905_o.jpg?oh=f60e7ba948892e7acabfced62a56d846&oe=599BC481
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 31.07.2017, 21:35:12
  • -5
@Morit: A czy ty nie jesteś wykopkowym specjalistą od supersamochodów przypadkiem ? :D
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.08.2017, 08:35:17
  • -9
@wojtoon: Którego dokładnie modelu samochodu jest to replika ?. Podaj nazwę producenta i modelu.

Definicja repliki: "Replika – powtórne wykonanie dzieła sztuki, pojazdu, samolotu itp. z możliwie wiernym odtworzeniem oryginału."
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 18.09.2017, 11:23:05
  • 1
@sopelas: http://superauto24.se.pl/moto-news/cywilna-arrinera-hussarya-przylapana-podczas-testow_1017842.html
szwejku
szwejku
16.09.2016, 11:56:26
  • 1103
Autko na gorszy dzień - tak żeby wszyscy wiedzieli, że jest nam źle ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#heheszki #humorobrazkowy
szwejku - Autko na gorszy dzień - tak żeby wszyscy wiedzieli, że jest nam źle ( ͡° ͜ʖ...

źródło: comment_ZAMLUgNxPNedDqIa4SJel6FnJevnJrsA.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 16.07.2017, 19:14:35
  • 0
@Mandulzz: Mówisz o tej "makiecie", ktora zrobiła niedawno w Goodwood najlepszy czas w swojej klasie i była szybsza od wszystkich supersamochodów ?

https://www.wykop.pl/link/3811023/arrinera-hussarya-gt3-z-niesamowitym-wynikiem-na-goodwood-festival-of-speed/

Arrinera Hussarya GT 560 KM: 48.28s
Radical RXC 650
  • Odpowiedz

669

Arrinera Hussarya GT3, komentatorzy oniemieli.

Arrinera Hussarya GT3, komentatorzy oniemieli.

Kolejny świetny przejazd Arrinera Hussarya GT3. Od 33m 22s.

konto usunięte
z
youtu.be
dodany: 04.07.2017, 19:54:27
  • 159
  • #
    zainteresowania
  • #
    motoryzacja
  • #
    technologia
  • #
    samochody
  • #
    polska
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 13:25:06
  • -3
Nie dziwne, ze oniemieli ! Dlatego też padały teksty typu: "It looks like a milion dollar car" ; "What on earth !"
PONIŻEJ Arrinera w Goodwood 2017 i czasy najbardziej znanych i najdroższych supersamochodów:

Arrinera Hussarya GT 560 KM: 48.28s
Radical RXC 650 KM: 50.83s
Nissan GT-R 600KM: 52.68s
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 13:28:16
  • 24
@nairamk: Pocieszaj się dalej kolejny "wykopkowy specjalisto" od supersamochodów. Fakty są oczywiste! Zaskakująco dobre wyniki na auto, które jeszcze niedawno wg. tutjeszych "specjalistów" nie istniało i nie jeździło.

Arrinera w Goodwood 2017 i czasy najbardziej znanych i najdroższych supersamochodów:

Arrinera Hussarya GT 560 KM: 48.28s
Radical RXC 650
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 14:02:07
  • -6
@RzecznikWykopu: Nie, to jest Camaro. Już jeden "wykopkowy specjalista" się wypowiedział. A jako, ze Corvette i Camaro mają silniki z przodu to Arrinera musi jeździć tyłem. Serio, nie żartuję, tak jest jak mówią tutejsi "specjaliści". Nie zaczynaj z nimi nawet rozmowy, zbudowali setki supersamochodów, więc wiedzą o czym mówią.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 14:55:17
  • 1
@RzecznikWykopu: Zarejestrowałeś się 3 lata temu i od tamtego czasu spamujesz bezwartościowym bełkotem we wszystkich znaleziskach na Wykopie.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 20:50:39
  • -2
@RzecznikWykopu: To nie Corvette, to jest Polonez z silnikiem 1.5, naprawdę ! A teraz patrz i płacz "wykopkowy specjalisto" jaka z Arrinery jest Corvette: http://autogaleria.pl/nowosci/nowosci-i-premiery/arrinera-hussarya-gt-wszystko-co-chcielibyscie-o-niej-wiedziec

Dobrze, ze się tak publicznie mocno ośmieszyłeś, gdyż od teraz twoje komentarze nie będą brane na poważnie.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 20:57:31
  • -1
@kowzan: Szkoda, ze ty nie pompujesz swoje wiedzy, tylko powtarzasz zasłyszane bzdety od "wykopkowych specjalistów". Arrinera Hussarya GT to gotowy produkt, dostępny w sprzedaży od 10.2016. Do tej pory klienci wpłacili DWIE zaliczki, moze teraz po Goodwood będzie ich więcej.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 21:00:46
  • -6
@macabrankov: Nie, po prostu czytam każdą wiadomość o tym aucie i o wielu innych, stąd moja wiedza. Typowy "wykopkowy specjalista" nic nie wie o Arrinerze i o innych supersamochodach, ale za to naszym lokalnym "specjalistom" kumpel przy powie powiedział, ze słyszał jak ktoś mówił innemu, że tamtemu się wydaje, że chyba jest tak i tak w temacie Arrinery ;) A potem te bzdety się multiplikują i potem każdy myśli, ze

489

Arrinera Hussarya GT3 Friday 49.99 Run Goodwood Festival Of Speed 2017

Arrinera Hussarya GT3 Friday 49.99 Run Goodwood Festival Of Speed 2017

Wbrew pozorom, Arrinera chyba daje radę.

Pifpaf
z
youtube.com
dodany: 01.07.2017, 15:34:43
  • 248
  • #
    polska
  • #
    sport
  • #
    motoryzacja
  • #
    wyscigi
  • #
    samochody
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:35:59
  • -3
@SprzedajeInformacje: Nie masz pojęcia o czym piszesz. W Polsce do Hussarya GT zostało opracowane:
- nadwozie
- rama
- zawieszenie
- wnętrze
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:36:34
  • -2
@Nicolai: Nieprawda, pojechał 5 razy na 6 przejazdów
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:37:04
  • -8
@Nicolai: Nie masz pojęcia o czym piszesz. W Polsce do Hussarya GT zostało opracowane:
- nadwozie
- rama
- zawieszenie
- wnętrze
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:38:53
  • 1
@szpoq: Nie masz pojęcia o czym piszesz. W Polsce do Hussarya GT zostało opracowane od podstaw, a następnie wykonane to co ponizej:
1. nadwozie (kilkadziesiąt elementów !)
2. rama
3. zawieszenie
4. wnętrze
5.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:40:16
  • -2
@realitybites: Dzięki ! Tak ciężko na Wykopie porozmawiać merytorycznie... dlaczego ???
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:42:39
  • 7
@Reginald911: W zeszłym roku na 6 startów pojechali 5 razy. Z zeszłym roku nawet McLaren P1 za 5 mln zł zawiódł, a w tym roku Aston Martin Viulcano za 10 mln zł (!) zawiódł i musieli go pchać. I jakoś polska sprzedajna prasa nie pisze o "kompromitacji", tak jak to było w przypadku Arrinery.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:44:43
  • -9
@stooley32: W Polsce trzeba zacząć od edukacji dziennikarzy motoryzacyjnych w temacie supersamochodow, a następnie oni muszą wyedukować społeczeństwo. W przeciwnym wypadku 95-99% osób takich jak tu będzie się jedynie ośmieszać w tym temacie. Szkoda, ze tak niski poziom wiedzy wśród Polaków względem tego jak się "reklamują" w Internecie jako znawcy spraw wszelkich związanych z motoryzacją.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:46:19
  • -8
@MeAndI: Dokładnie, ciekawe dlaczego tak znane firmy jak Pagani i Koenigsegg potrzebowali po 9-10 lat na opracowanie pierwszego modeulu. Jestem pewien, ze każdy tutaj Wykopek by to zrobił w tydzien, max w miesiąc :) Takich mamy "specjalistów" w Polsce !
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:48:06
  • 2
@szpoq: Bo potrzebują mieć pod ręką tory żeby auto testować. Są w Kimbolton i mają w promieniu 60-70 minut jazdy kilka profesjonalnych torów, a w Polsce gdzie by to mieli robić ???
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:50:57
  • 10
@AlabamaMama: To przyjrzyj sie raz jeszcze liście przeciwników: Pagani Zonda w wersji torowej, która na Nurburgring zrobiła czas lepszy niż wiekszosc znanych supersamochodów czy też najnowszy McLaren 570S GT. Resztę lsity znajdziesz w Interku. A odnosnie tej "podrzędnej" imprezy to wiedz, że nie ma takiej drugiej w Europie, który by gromadziła tyle osób i takie cacka.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 19:56:24
  • 6
@realitybites: Edukacja, edukacja i jeszcze raz edukacja. Jakby każdy z wykopków zaprojektował tutaj chociaż od podstaw drzwi czy choćby zawieszenie, to by rozmowa była zupełnie na innym poziomie. Np. udziałowcem oraz cżłonkiem Rady Nadzorczej Arrinery jest Lee Noble, który opracował 15 samochodów i sprzedał ich ok 2000 szt, ale co z tego skoro tutaj prawie każdy Wykopek wie więcej :)
Niech Wykopki lepiej zobaczą ile supersamochodów obecnie produkowanych posiada np.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:00:12
  • -1
@AlabamaMama: Możesz robić co chcesz i oceniać jak chcesz, ale jeśli np. będziesz chciał powiedzieć zdanie "tam nie ma nic polskiego" bez sprawdzenia czy to jest prawda, to już się tylko publicznie ośmieszysz. Tak więc zauważyłem, że w jednym z poprzednich tematów związanych z Arrinerą, jak zacząłem merytorycznie odpowiadać, to jakoś większość "specjalistów" się pozamykała. Dlaczego ? Nie byli pewni tego co piszą ? To po co pisali? Żeby dosrać
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:02:36
  • 0
@VanGogh:
AndyRocky - @VanGogh:

źródło: comment_O3HWR8XjWWUapPnbKLQqojK8iFIfXmfR.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:03:03
  • -2
@VanGogh:
AndyRocky - @VanGogh:

źródło: comment_nHL1KwVjArID80hcjJIlt3VDiz4mmIMB.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:03:39
  • 0
@VanGogh:
AndyRocky - @VanGogh:

źródło: comment_acCyJPYU4oKKPAyemXmReXSnnHTRFCY6.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:04:10
  • -1
@VanGogh:
AndyRocky - @VanGogh:

źródło: comment_Gs1miMylqxQDzhl4VETD2wrpAwSuQGZx.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:06:09
  • 3
@VanGogh: Zdradź nam jaką szkołę związaną ze stylizacją samochodów kończyłeś, że stwierdzasz, że Arrinera stylistycznie to rok 2005. Obstawiam, że bardzo znaną, na pewno w UK lub we Włoszech. Cieszę się, że mamy tu takiego światowej sławy "specjalistę". Oświeć nas maluczkich ;)
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:11:19
  • -4
@realitybites: Najbardziej realne byłoby dla Arrinery podrasowanie silnika jakiejś znanej firmy. Tak jak Koenigsegg zaczynał od rasowania silników Forda. Potem stwierdzili, ze już na tyle je pozmieniali, że wg. nich to jest już ich własna konstrukcja. A czy jest to już tego nie wiemy, by się musiał ktoś z tej firmy tutaj wypowiedzieć, ale raczej na to nie ma co liczyć.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:15:42
  • -2
@VanGogh: Przecież Pagani Huayra nie jest z 2005 roku. Porównaj z Pagani Zondą !
Poza tym zobacz sobie, że Koenigsegg leci od 1995 roku na tej samej stylistyce, tylko z roku na rok ma coraz bardziej dopracowane detale, elementy mechaniczne i wnętrze + coraz wyższe moce i ceny. W 2005 roku był model CCR i wyglądał tak biednie (porównaj z obecnymi !):
AndyRocky - @VanGogh: Przecież Pagani Huayra nie jest z 2005 roku. Porównaj z Pagani ...

źródło: comment_o0MToLU2YfemhEWl7pzVi9OFERn2VYzT.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:18:41
  • -3
I porównaj jeszcze bieda-wnętrze Koenigsegga CCR z wnętrzem Arrinery:
AndyRocky - I porównaj jeszcze bieda-wnętrze Koenigsegga CCR z wnętrzem Arrinery:

źródło: comment_1598tcGemqKEkfB7jPAYXj7aZCVkRlWT.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:21:50
  • 5
@VanGogh: A tutaj masz porównanie stylistyki Arrinery i Nobla M600, który wywodzi się stylistycznie z modelu Noble M14, który był zaprezentowany po raz pierwszy zaprezentowany na British Motor Show w 2004 roku. Projekt jest Lee Noble'a, który jest udziałowcem w Arrinerze. Czyli znowu wyszło, że kolejny Wykopek nie wie o czym pisze... to takie przykre ;)
AndyRocky - @VanGogh: A tutaj masz porównanie stylistyki Arrinery i Nobla M600, który...

źródło: comment_CEPW3X0ysi22Xtv39M5WMNOUQq37rC07.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:22:54
  • 2
Arrinera Hussarya 33 ma tez genialne wnętrze względem innych niszowych producentów. Zobacz na tym porównaniu.
AndyRocky - Arrinera Hussarya 33 ma tez genialne wnętrze względem innych niszowych pr...

źródło: comment_MehJ8g55EJRBm996kSXo6FwmjeKY0aU0.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:28:06
  • -4
@szpoq: I masz tam taki profesjonalny tor jak np. Bedford czy w Silverstone ???? Nie wiedziałem. To cud ! Jeszcze wczoraj go nie było.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:34:07
  • -2
@VanGogh: Po pierwsze to jest auto zaprezentowane w 2016 roku, a po drugie nadal ma stylistyczne DNA auta z 1995 roku. Niech to będzie dla Ciebie wyobrażeniem jak by mógł wyglądać facelifting Arrinery, jak wiele można w aucie poprawić i zmienić jak jest kasa:
AndyRocky - @VanGogh: Po pierwsze to jest auto zaprezentowane w 2016 roku, a po drugi...

źródło: comment_IDKa8aGAlYvNqC6SBuK8cwlptTkvmw8i.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:35:25
  • -3
A to jest wnętrze tego prototypu Koenigsegga. Szok !
AndyRocky - A to jest wnętrze tego prototypu Koenigsegga. Szok !

źródło: comment_o0llCfsc6IPFgniPULlbjaNxoKtOOT5C.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:37:43
  • -5
A to wnętrze PROTOTYPU Arrinery z 20011 roku. To pokazuje, że Arrinera możne więcej osiągnąć niż Koenigsegg, gdyż zespół ma bardzo zdolny. Tylko wtedy Wykopki by tego nie przeżyły ;)
AndyRocky - A to wnętrze PROTOTYPU Arrinery z 20011 roku. To pokazuje, że Arrinera mo...

źródło: comment_WxOMmJO4qH0HCUHgqy1TjBIwEvfL3FMr.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:42:38
  • -9
@zeta_: Właśnie pokazałeś co znaczy jak typowy "Wykopek" chce zabłysnąć przed innymi i się ośmiesza.
Z McLarenów TYLKO DWA miały hamulec aerodynamiczny: McLaren P1, którego już nie kupisz gdyż wszystkie 375 szt. się sprzedało oraz McLaren 675LT, którego tez już nie kupisz gdyż pojawił się jego następca, czyli model 720S, który nie posiada hamulca aerodynamicznego, tylko spoiler, który się porusza, ale nigdy nie ustawia się w pozycji do hamowania. Widać
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:45:39
  • -8
@zeta_: Pagani Zonda ma wskaźniki od najtańszej Lancii Y a panel klimatyzacji od starego Rovera 45 (to jest dopiero składak !). Arrinera ma wszystko własne. Sama opracowała wskaźniki (3 ekrany LCD), grafikę i oprogramowanie, podobnie jest z panelem klimatyzacji. Masz rację, rzeczywiście dużo Arrinerze "brakuje" do wnętrza Zondy i niech lepiej tak zostanie mój ty kochany Wykopkowy "specjalisto" od supersamochodów ;)
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:55:52
  • -11
@zeta_: Nie kupisz modelu Huayra gdyz się wszystkie sztuki wyprzedaly, poza tym ten model nie miał hamulca aerodynamicznego. Kolejna twoja kompromitacja. La Ferrari też już nie jest produkowane. Nie wiedziałeś tego jako "specjalista" od supersamochodów i od aerodynamiki ????
ZGODNIE Z PRAWDĄ napisałem: obecnie tylko jeden produkcyjny samochód, który możesz kupić jako nowy posiada hamulec aerodynamiczny i jest to Bugatti Chiron. Koniec listy ! Firma Bugatti nie poinformowała ani razu
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:57:46
  • -4
@zeta_: Jasne, ze Pagani ma swój niepowtarzalny styl i chwała im za to, ale i tak wnętrze modelu Hussarya skopało tyłki wnętrzom większości innych supersamochodów i tez im chwała za to :)
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 21:22:10
  • -13
@zeta_: NIE MOZNA KUPIC AUTA W FIRMIE PAGANI: http://jalopnik.com/the-pagani-huayra-is-sold-out-1686600237
Nadal chcesz się ośmieszać ???
Model w wersji Roadster też się wyprzedał: http://gtspirit.com/2017/02/14/official-pagani-huayra-roadster-100-units-sold/
Biedactwo... nadal chcesz się pogrążać ???

Model McLaren 720S nie posiada hamulca aerodynamicznego tylko spoiler, który się porusza, ale nigdy nie ustawia się w pozycji do hamowania. Specjalnie dla naszego lokalnego wykopkowego "specjalisty" od supersamochodów zrobiłem porównanie, patrz na zdjęcie. I zazwyczaj od wielu lat właśnie takich "specjalistów"
AndyRocky - @zeta_: NIE MOZNA KUPIC AUTA W FIRMIE PAGANI: http://jalopnik.com/the-pag...

źródło: comment_i8gDc1vE44C1IQ8bH0OtQtnWPezLR3Nj.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 21:24:58
  • -7
@Trumanek: Zapytaj go.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 21:25:48
  • -9
@Orcioq: Dokładnie, najbrzydszy na świecie. Nasz kolejny "specjalista" zaprojektuje ładniejszy i nam go tu wkrótce pokaże :)
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 21:27:29
  • -5
@MeAndI: "Był taki okres, kiedy była tylko sztuczna makieta" - nigdy nie było takiego okresu. Jeśli masz inne zdanie to poproszę o jakieś niepodważalne fakty.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 08:40:10
  • -7
@Alf131: Cieszę się, że kolejny Wykopek się ośmieszył, a wiesz dlaczego się ośmieszyłeś czy nie ? Już ci mój ty wykopkowy "specjalisto" tłumaczę:
1. Wszystkie te funkcje, które są realizowane w Pagani Huayra poprzez 4 ruchome spoilery na nadwoziu, jest tak samo realizowane w Arrinerze poprzez 4 ruchome platy w przednim i tylnym dyfuzorze.

A teraz czego nie ma Huayra:

1. Nie ma regulowanego przepływu powietrza na przednim ruchomym spoilerze, który znajduje się
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 08:50:41
  • -8
@Trumanek: Ha ha ha, nie można kupić Forda GT 2017 mój ty wykopkowy specjalisto: https://www.digitaltrends.com/cars/ford-gt-sold-out/
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 08:52:29
  • -6
@Alf131: To przedstaw tutaj nam w profesjonalny sposób w jaki niby magiczny sposób jest w Pagani Huayra realizowana funkcja hamulca aerodynamicznego.
Uwaga Wykopki, to będzie ciekawe... :) Słuchamy...
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 08:59:06
  • -6
@Trumanek: Ha ha ha, jak ty mało wiesz. Patrz i płacz: http://jalopnik.com/pagani-zonda-f-1588125991
"Except for the instrument panel, which is a modified version of what you get in an old Lancia Ypsilon."

Usiądź sobie kiedyś w Zondzie i porównaj wymiary zegarów w niej i w Lancii. Ja byłem we Wloszech w firmie Pagani i to zrobiłem. Było to o tyle łatwiejsze, ze do jazdy po Włoszech wypożyczyłem wlasnie Lancie Y. I
AndyRocky - @Trumanek: Ha ha ha, jak ty mało wiesz. Patrz i płacz: http://jalopnik.co...

źródło: comment_FJBPxtw4GabYotKliD68aGAGSQzhmDdf.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:15:56
  • -7
@zeta_: "No to właśnie się zaorałeś. Pokazałeś zdjęcie na którym 720S ma spojler pochylony przy hamowaniu." - nie, to zdjęcie pokazuje różnice pomiędzy autem z ruchomym spoilerem (720S), a autem z hamulcem aerodynamicznym (675LT).

"Jedyne co widać na powyższym zdjęciu, to że w nowej generacji kąt nachylenia jest mniejszy od poprzednika" - nie, widać, które auto posada air brake, a kore jedynie ruchomy spoiler.

"ale trzeba się nazywać Stevie Wonder, żeby nie
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:19:04
  • -7
@Trumanek: " Tak nadal można kupić nowe w fabryce, ba nawet Zondę można kupić. " - ha ha ha, mozesz sobie zamówić nawet i 10 Zond i dorzucić do tego worek ziemniaków zapakowany do Pagani Huayra, a to nadal nie zmieni faktu, że te auta z ziemniakami za kosmiczną cenę nadal nie będą mieć hamulca aerodynamicznego. A o tym właśnie rozmawiamy, mój ty kochany "Wykopkowy specjalisto" :)
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:23:43
  • -6
@ManyCalavera: Nie, tematu samolotów nie poruszałem. Samoloty poruszają się w innym zakresie prędkości, więc tam nawet relatywnie małe płaszczyzny wpływają znacznie na zmniejszenie prędkości. Zobacz np. jak mały "air brake" jest w F-14 i F-16 (ale wychylony przy prędkości np. 900 km/h da założony efekt). A odnośnie tego SU-27, który zaprezentowałeś, to ma on bardzo duży hamulec aerodynamiczny względem innych myśliwców (podobny ma F-15) i jak widać nie pracuje on
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:27:07
  • -6
@Trumanek: Poza tym auto jest z USA i w Europie może znajdzie się kilka lub kilkanaście sztuk, podobnie jak Venom GT, ktory też ma hamulec aerodynamiczny, a w Europie nie ma nawet 1 SZTUKI ! Jak to się ma do tysięcy supersamochodów produkowanych i sprzedawanych przez Ferrari, Lamborghini, Audi i McLarena ? Ford GT i Venom GT to są ciekawostki przyrodnicze, z ktorymi europejczycy nie będą mieć zbyt bliskiego kontaktu.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:29:09
  • -5
@Trumanek: I co to ma wspólnego z faktem, że Pagani Zonda ma zegary od Lancii Y i panel klimatyzacji od starego Rovera 45 ???
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:36:03
  • -4
@bizn: A mozesz przeżyć, że w Pagani Zonda 760 LM kosztującym ok 18 mln zł (!!!) zrobionym w 1 sztuce dla milionera też jest tak jak w Arrinerze Hussarya GT za 239 tys $, czyli nity wokół lampy ??? To jest dopiero wpadka !
AndyRocky - @bizn: A mozesz przeżyć, że w Pagani Zonda 760 LM kosztującym ok 18 mln z...

źródło: comment_VvOHBifCqRyER9QPZByPdn54QRpp7Ht0.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:37:31
  • -5
@pogop: W swojej klasie Arrinera GT była najszybsza z czasem 49,99 sek czy nie ?
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:44:04
  • -2
@RzecznikWykopu: "zawieszenie z Corvetty" - naprawdę ??? Jakieś dowody czy tak sobie tylko udajesz "wykopkowego specjalistę" ? Nie wiedziałem, że Corvette ma układ zawieszenia typu "push-rod". I nikt tego nie wiedział, łącznie z projektantami Corvetty. Ale nasz loklany wykopkowy "specjalista" to wie. I tacy ludzie właśnie tu dominują...
Patrz i płacz ! ;)
AndyRocky - @RzecznikWykopu: "zawieszenie z Corvetty" - naprawdę ??? Jakieś dowody cz...

źródło: comment_8OxrsbCI5DGTgBpsWlmXdsiZjOnxhgNZ.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:48:14
  • -4
@skinnydog: Nie był to żaden wyścig w UK, tylko w DE. I za kierownicą Arrinery siedział amator Piotr Frankowski a w innych autach siedzieli zawodowcy. Anthony Reid pokazał co potrafi Arrinera w rękach doświadczonego kierowcy. Oby teraz Anthony pojechał w jakimś wyścigu, to Arrinera ma szansę być w pierwszej trójce.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:51:07
  • -5
@Trixie: Tylko, ze polska firma Arrinera S.A. ma 100% udziałów w swojej spółce córce, czyli firmie Arrinera Racing (UK). I jeśli to polska firma Arrinera S.A. będzie sprzedawać auta, to podatki będą płacone w PL.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:57:46
  • -5
@Trumanek: Bzdurami nazywasz jak punkt po punkcie pokazuję, że "wykopkowi specjaliści" mają podstawowe braki wiedzy. Ale spokojnie, jak się każdemu merytorycznie pokaże jaka jest prawda i będzie się to robić regularnie, to się w końcu nauczą wypowiadać bardziej merytorycznie i nie będą opowiadać bzdur o tym, ze w Arrinerze nie ma nic polskiego, że to nie jeździ, że zawieszenie od Corvette, że się niczym nie wyróżnia wersja drogowa itd. Na
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 19:13:01
  • -4
@wyindywidualizowanyentuzjasta: To zobacz "Wykopkowy specjalisto" od supersamochodów jak ten "złom" jeździ. Patrz i płacz, a jutro wylewaj dalej swe hejterskie żale, nic innego ci nie pozostało. Arrienra ostatecznie udowdoniła co jest warta i to przed całym światem. O takich czasach jak Arrinera Hussary to reszta supersamochodów może JEDYNIE POMARZYĆ. Lepszy od niej czas w zeszłym roku miał jedynie McLaren P1 LM, który ma prawie 100) KM, a Arrinera ma 500KM
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 19:16:17
  • -4
@skinnydog: Masz tu film jak wygrywa: https://www.youtube.com/watch?v=HLKdW18l9xk&t=6s
Lepszy od niej czas miał jedynie w zeszłym roku McLaren P1 LM, który ma prawie 100) KM, a Arrinera ma 500KM !!! Nawet wyspecjalizowane Subaru do wyścigów górskich z kierowcą legendą za kierownicą było szybsze TYLKO O 3/100 sekundy !!! Ale wykopkowych "specjalistów" od supersamochodów boli d--a, ze Arrinera jest taka szybka. Kup "maść na ból d--y", na pewno pomoże.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 19:23:41
  • -4
@DanielAquarius: Przeczytaj co wcześniej napisałem, że podmienili także plastik z cyframi. I zegary pochodzą bezpośrednio z Lancii Y. Wiem nawet ile ich kosztowało w produkcji ta obudowa z włókna węglowego i aluminium: 5 tys euro.
"Zresztą Huayra ma już kompletnie inny zestaw" - oczywiście, dlatego też nie pisałem nic o modelu Huayra w kontekście wskaźników.
"Co do brania tanich części z innych aut, to w świecie supersamochodów norma." - zgadza
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 19:31:30
  • -7
@AndyRocky: "jedynie McLaren P1 LM, który ma prawie 100) KM, a Arrinera ma 500KM" - miało być "jedynie McLaren P1 LM, który ma prawie 1000 KM, a Arrinera ma jedynie 500KM"
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 07:45:01
  • -6
Arrinera w Goodwood 2017 kontra najbardziej znane i najdroższe supersamochody- jakieś pytania? ;)

Arrinera Hussarya GT 560 KM: 48.28s
Radical RXC 650 KM: 50.83s
Nissan GT-R 600KM: 52.68s
Porsche 911 Turbo S 580KM: 53.31
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

435

Arrinera Hussarya GT3 z niesamowitym wynikiem na Goodwood Festival of Speed

Arrinera Hussarya GT3 z niesamowitym wynikiem na Goodwood Festival of Speed

Niesamowity przejazd @winAnthonyReid w finałowym biegu Goodwood Festival of Speed 48:28 !!! co finalnie dało nam P4. Dziękujemy Anthonemu oraz całemu zespołowi Arrinera za tak wspaniały i...

Tercolio
z
facebook.com
dodany: 02.07.2017, 17:05:33
  • 107
  • #
    motoryzacja
  • #
    sport
  • #
    rozrywka
  • #
    polska
  • #
    samochody
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 03.07.2017, 07:44:55
  • -8
@Plupi: Wymontowała elelemnty wydechu? A to ciekawe. Podaj link do filmu i napisz w której sekundzie to niby komentator mówi.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 03.07.2017, 08:55:04
  • -7
@Plupi: Czyli wyjęli zwężki, które powodowały, że auto było ciche. Moc Arrinery to 560 KM, a rekordzista z zeszłego roku McLaren P1 LM o mocy prawie 1000 KM zrobił czas tylko o 1 sekundę lepszy.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 03.07.2017, 08:59:19
  • -9
@bobbyjones: Kolejny "wykopkowy specjalista", tym razem od finansów. Arrinera nie jest finansowana z publicznych pieniedzy. Jedyna przyznana dotacja to kwota 740 tys zl rozlozona na 3 lata. Realizuja program badawczy razem z Politechniką i jest to związane z wersją drogową a nie wyścigową. A do tej pory wydali na obie wersje z prywatnej kasy i od prywatnych inwestorow jakies 25-26 mln zł. TAK WIEC NIE MA ANI JEDNEJ ZŁ z
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 03.07.2017, 09:00:10
  • -17
@majk90: Tak, wiesz, stało tam Camaro w Goodwood. Zakradli się w nocy i wyjęli ;) Lepiej zastanów się co piszesz, które Camaro ma 560KM ???
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 03.07.2017, 09:03:18
  • -6
@vegaushp: I pojawił się nam kolejny "Wykopkowy specjalista". Tym razem do Camaro. Odkrył, że kształt kół w Arrinerze jest taki sam jak w Camaro. A skoro jest taki sam to wiadomo, że jest to Camaro. A nie, czekaj ! Ford Mustang też ma taki sam kształt kół, więc Arrinera to Camaro czy Mustang ?
I Camaro ma silnik z przodu a Arrinera z tyłu ! Czekaj, już wiem, jestem "wykopkowym
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 03.07.2017, 09:08:53
  • -3
@Wafellini: Wnętrze od Corsy powiadasz ? ha ha ha. W którym aucie jest wnętrze od Corsy ? Z 2011 roku, wersja drogowa z 2017 czy w Arrinerze GT, która teraz jechała w Goodwood ?

Proszę Państwa, oto Wafellini ! Kolejny "wykopkowy specjalista", tym razem od Opla Corsy!. Zauważył to czego nikt jeszcze inny na świecie zauważył. Inżynierowie Arrinery kupili deskę do Corsy, auta o prawie 40 cm węższego od Arrinery,
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 03.07.2017, 09:27:02
  • -12
@majk90: W Arrinerze nigdy nie było silnika LS7. Tak więc nie jest od Camaro. W jednym z wczesniejszych postów, jeden z "wykopkowych specjalistów" od supersamochodów napisał, że od Corsy. To moze rzeczywiście jest tam silnik od Corsy 1.2 o mocy 560 KM. Jak uważasz ?. I PAMIETAJ, ŻE NIE możesz napisać, że silnik nie jest od Corsy, gdyż wtedy byś nam tu wszystkim zgromadzonym udowodnił, że "Wykopkowi specjaliści" nie znają
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 03.07.2017, 09:55:51
  • -8
@Morit: http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/553071,arrinera-hussarya-33-dopuszczenie-do-ruchu-homologacja-drogowa.html
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 03.07.2017, 10:18:11
  • -6
@Morit: Weź już przestań być "Wykopkowym specjalistą"
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 07:38:23
  • -5
Arrinera w Goodwood 2017 - jakieś pytania? ;)

Arrinera Hussarya GT 560 KM: 48.28s
Radical RXC 650 KM: 50.83s
Nissan GT-R 600KM: 52.68s
Porsche 911 Turbo S 580KM: 53.31
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 07:40:27
  • -6
@fraps9800: To ciekawe.. i ta "wydmuszka" robi lepsze czasy niż najbardziej znane i najdroższe supersamochody ??? Pozdrowienia dla kolejnego "Wykopkowego specjalisty" -> patrz i płacz:

Arrinera Hussarya GT 560 KM: 48.28s
Nissan GT-R 600KM: 52.68s
Porsche 911 Turbo S 580KM: 53.31
Lamborghini Aventador S
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 07:43:14
  • -2
@SuperLamer: To zobacz jakie czasy zrobiły znane supersamochody po MILION $ i więcej !

Arrinera Hussarya GT 560 KM: 48.28s
Nissan GT-R 600KM: 52.68s
Porsche 911 Turbo S 580KM: 53.31
Lamborghini Aventador S

2

Najlepsze przejazdy z Goodwood Festival of Speed 2017

Najlepsze przejazdy z Goodwood Festival of Speed 2017

Prezentacja najciekawszych samochodów podczas tegorocznego festiwalu prędkości w na torze Goodwood.

Mesk
z
youtube.com
dodany: 04.07.2017, 23:34:10
  • 16
  • #
    samochody
  • #
    carboners
  • #
    drift
  • #
    motoryzacja
  • #
    motocykle
  • #
    f1
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 05.07.2017, 07:36:59
  • -6
Arrinera w Goodwood 2017 - jakieś pytania? ;)

Arrinera Hussarya GT 560 KM: 48.28s
Radical RXC 650 KM: 50.83s
Nissan GT-R 600KM: 52.68s
Porsche 911 Turbo S 580KM: 53.31
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

535

Dziś premiera drogowej wersji Arrinera Husarrya czyli... szkoda strzępić ryja...

Dziś premiera drogowej wersji Arrinera Husarrya czyli... szkoda strzępić ryja...

Zachęcam do podziwiania "jakości" prezentowanej przez Veno

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 06.04.2017, 20:03:15
  • 222
  • #
    polska
  • #
    arrinera
  • #
    hussarya
  • #
    januszemotoryzacji
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 23.06.2017, 19:55:50
  • -11
A samochód tak wygląda obecnie:

https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18558643_1914254882193774_1449881949009831056_o.jpg?oh=481af1c1b532201b1ec7050617826f64&oe=59A4A908
https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/19055074_1924187567867172_2578118719522209448_o.jpg?oh=d3f9ddc5cf74e9faef855b23701928ff&oe=59A4C799

https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18738330_1552709721406091_5596826225961269905_o.jpg?oh=f60e7ba948892e7acabfced62a56d846&oe=599BC481
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:08:03
  • -5
@ostatni_i_sprawiedliwy: Nie, to jest sesja zrobiona w Warszawie. Na stronie FB firmy Zadbaneauto.pl nawet sie chwalą, że przed sesją auto pokrywali. Dlaczego się udzielasz skoro najpierw nie sprawdziłeś tematu ??? Chcesz być kolejnym Wykopkiem, który się ośmieszył ? Brawo ty !
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:25:27
  • -6
@ostatni_i_sprawiedliwy: Nie, masz tu post z ich FB z 13 czerwca: https://www.facebook.com/zadbaneauto/posts/1476361135755606

Nadal chcesz się ośmieszać ?
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:31:12
  • -6
@ostatni_i_sprawiedliwy: U Roberta Brykały w studio jest obracany podest, ktory ma mniej więcej 2x5m. Tak więc wiadomo, ze go musiał wyciąć gdyż żadna firma na świecie nie pokazuje zdjęć z podestem.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 20:49:25
  • -6
@ostatni_i_sprawiedliwy: Tak, jasne, a do tego kosmici robili zdjęcia ! Dużo osób było w czasie tej sesji więc się nie ośmieszaj. Byli np. członkowie klubu FSO, którzy mogą potwierdzić, że to prawdziwe zdjęcia (w sumie ponad 20 osób). Poza tym Arrinera uzyskała dopuszczenie do ruchu i będą testować na normalnych drogach zapewne ten "redner". Pocieszaj się dalej. A inny "render", czyli Hussarya GT już drugi dzień z rzędu wykręca genialne
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 01.07.2017, 21:29:54
  • -6
@ostatni_i_sprawiedliwy: Zdjęcia są jak najbardziej prawdziwe i nie jest to render. "- na wierzch wklejony pojazd" - tym się pogrążyłeś po raz pierwszy a po raz drugi używając wyrazu "render". Jeśli uważasz, ze jest to render, to spiszmy umowę u notariusza na kwotę min. 500 tys zł, że nie są to rendery. Robert Brykała szybko sprowadzi cię na ziemie, a przy okazji zarobi chłopak. Idziesz na taki układ hojraku ?
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 08:41:43
  • -7
@ostatni_i_sprawiedliwy: Więc wiedz, ze to są zdjęcia a nie rendery i się dalej nie kompromituj. Nie bądź "wykopkowym specjalistą". Bądź meżczyzną i wyłóż 500 tys zł na stół jeśli jesteś pewny swojej racji. Czekam!
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 02.07.2017, 10:32:42
  • -7
@ostatni_i_sprawiedliwy: Czyli już przyznajesz, że to są zdjęcia. Cóż za postęp... ha ha ha
Pozwać cię ??? A za co ?? Tu chodzi o zakłada, że to nie są rendery tylko zdjęcia. Ty uważasz, że rendery (choć już obecnie nie do końca), a jak mowię, że to są zdjęcia robione u Roberta Brykały w studio. Tak wiec jesli chcesz wygrac duzo kasy to sie załóżmy i sprawdźmy kto ma rację.

369

Arrinera Hussarya. Polski supersamochód dopuszczony do ruchu

Arrinera Hussarya. Polski supersamochód dopuszczony do ruchu

Hussarya 33 otrzymała dopuszczenie do ruchu, a co za tym idzie może legalnie poruszać się po drogach publicznych.

motofaktyPL
z
motofakty.pl
dodany: 23.06.2017, 11:49:51
  • 196
  • #
    zainteresowania
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    ciekawostki
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 23.06.2017, 19:58:52
  • -19
@Morit: A samochód tak wygląda obecnie:

https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18558643_1914254882193774_1449881949009831056_o.jpg?oh=481af1c1b532201b1ec7050617826f64&oe=59A4A908
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 23.06.2017, 20:02:30
  • -37
@realitybites: Np. pięknym wnętrzem, ładniejszym niż 90% innych supersamochodów, zobacz załącznik + zniewalającą stylistyką (trzeba było być w Poznaniu żeby się o tym przekonać) + aktywną aerodynamiką ze spoilerem z funkcją hamulca aerodynamicznego, a coś takiego obecnie posiada tylko Bugatti Chiron, który kosztuje 10 mln zł. A jakie inne cuda jeszcze przygotowali to nie wiem.
AndyRocky - @realitybites: Np. pięknym wnętrzem, ładniejszym niż 90% innych supersamo...

źródło: comment_pjFxi8XuZ5UHdFp5gKvd1oDWpffQqXNg.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 23.06.2017, 20:10:14
  • -23
@realitybites: Pojedź sobie kiedyś pod kasyno w Monte Carlo i zobacz jak wiele stoi Ferrari i Lamborghini wokół i nikt im nie robi zdjęć, poza małymi chłopcami, którzy Ferrari widzą po raz pierwszy gdyż przyjechali z jakiegoś biednego kraju. Tam zdjęcia robi się głównie prawdziwym egzotykom, np. z firmy Pagani lub limitowanym edycjom typu McLaren P1. Tak więc jeśli jesteś naprawdę bogaty i chcesz się wyróżnić z tłumu milionerów to
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 23.06.2017, 20:13:20
  • -23
@Morit: Tak wygląda technika np. wersji GT: http://autogaleria.pl/nowosci/nowosci-i-premiery/arrinera-hussarya-gt-wszystko-co-chcielibyscie-o-niej-wiedziec/
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 23.06.2017, 20:18:06
  • -29
@Awizer: Wielka rzecz, kilka niedoróbek, które można usunąć w kilka dni. Tylko tym się podniecasz i tylko tym żyjesz i tak ci już zostanie, nie pogłębisz nigdy swojej wiedzy powtarzając bzdury. Na FB na stronie "Husarz- Amor patriae nostra lex" masz ciekawą dyskusję i jedną z wypowiedzi:

"Samochód składa się z kilku tysięcy części. Proszę napisać, które dokładnie i ile sztuk zostały kupione jako gotowy produkt, a ile zostało zaprojektowane
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 23.06.2017, 20:20:30
  • -10
@Trixie: Patrz i płacz jak niska jest twoja wiedza. Na FB na stronie "Husarz- Amor patriae nostra lex" masz ciekawą dyskusję o Arrinerze:

https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18738330_1552709721406091_5596826225961269905_o.jpg?oh=f60e7ba948892e7acabfced62a56d846&oe=599BC481
https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18738369_1917458175206778_129086041470403664_o.jpg?oh=c027e257ecf87d30e71b9e40e0c3cf28&oe=599D8AA8

"Wnętrze jest doskonałym przykładem pokazującym, ze ok. 98-99% widocznych na zdjęciu podzespołów zostało stworzone od podstaw przez inżynierów Arrinery lub dla firmy Arrinera, łącznie z aplikacją, która na bieżąco wyświetla położenie poszczególnych 6 sekcji aktywnej aerodynamiki wraz z podawaniem zmiennej siły dociskającej w zależności od
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 23.06.2017, 20:36:19
  • -24
@realitybites: Może tak, może nie. Pamiętaj, że jak zważyli Aventadora na sucho niemieccy dziennikarze to im wyszło prawie 1800 kg ! Czyli jakieś 450 kg więcej niż Arrinera, a jakie ma to znaczenie na torze przy pokonywaniu zakrętów to ci powie każdy kto ma pojęcie o motoryzacji. W obu autach są bardzo podobne opony i te w Aventadorze, który generuje w zakręcie ponad 1g muszą one przenieść aż PÓŁ TONY
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 23.06.2017, 20:39:21
  • -37
@Awizer: A po tobie widać, że się podniecasz rzeczami, których poprawa zajmuje max kilka dni a nie wiesz nic o rzeczach, których zaprojektowanie zajmuje czasami lata. Ale skąd masz wiedzieć skoro czytasz tylko czyjeś wypociny na wykopie i stąd czerpiesz całą swoją wiedzę. Ach te dzieci... ;) Masz też wyżej zdjęcia, które pokazują jak wygląda teraz i widać, ze nie ma tych usterek, a skoro jadą na miasto testować auto
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 23.06.2017, 20:54:13
  • -21
@realitybites: Nikt nie robi takich przebiegów supersamochodem, pisałem tylko o trwałości silnika. A my możemy tylko liczyć, ze kiedyś będzie wyścig pomiędzy tymi autami lub z jakimkolwiek innym o podobnej mocy. Pamiętaj też, ze wiele osób nie kupuje supersamochodu żeby być na torze od kogoś szybszym o 0,1 sekundy, tylko wolą się polansować na mieście i poderwać fajną pannę lub wzbudzić podziw wśród kolegów. Tak więc jest kilka rodzajów klientów
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 12:28:26
  • -8
@XpedobearX: Na ktorym zdjęciu wygląda jak render. Na zdjęciach z Poznania gdzie widziało ją ponad 100 tys osób ?
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 12:37:08
  • -9
@jdef90: Właśnie pokazałeś co znaczy jak typowy "Wykopek" chce zabłysnąć przed innymi i się ośmiesza. Z McLarenów TYLKO DWA miały hamulec aerodynamiczny: McLaren P1, którego już nie kupisz gdyż wszystkie 375 szt. się sprzedało oraz McLaren 675LT, którego tez już nie kupisz gdyż pojawił się jego następca, czyli model 720S, który nie posiada hamulca aerodynamicznego, tylko spoiler, który się porusza, ale nigdy nie ustawia się w pozycji do hamowania. Widać
AndyRocky - @jdef90: Właśnie pokazałeś co znaczy jak typowy "Wykopek" chce zabłysnąć ...

źródło: comment_HQGca0MciCb9MXTJ8lm6E9Uep2fDZQwp.jpg

Pobierz
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 12:42:43
  • -8
@XpedobearX: Wystarczy śledzić dokładnie Internet, aby pokazać jacy tu na Wykopie są "specjaliści" od "renderów" i od supersamochodów. Patrz i płacz: https://www.facebook.com/zadbaneauto/posts/1476361135755606

Ciekawe co nowego wymyślisz jak już ten "render" niedługo będzie jeździł po ulicy.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 12:44:19
  • -8
@wyindywidualizowanyentuzjasta: " Za 10 lat nikt nie będzie pamiętał, że taki samochód w ogóle istniał" - rzekł specjalista od supersamochodów i jednocześnie jasnowidz. Jakie będą numery w lotto w najbliższym losowaniu ?
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 12:45:38
  • -9
@realitybites: Jesteś jednym z niewielu na Wykopie, który w czasie rozmowy używa rzeczowych argumentów. Szacun ! :)
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 12:47:21
  • -10
@Trixie: Nieprawda. Wszystko jest robione w Polsce, a w UK auta są tylko składane i testowane. Natomiast wersja drogowa w 100% jest tworzona i składana w Polsce. Kolejny wykopek, który nie zna się, a publicznie wypowiada.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 12:51:44
  • -7
@Snickers96: Gdyż mamy tutaj samych jasnowidzów. Ciekawe, że jak na lotnisku w Polsce był Polsat z kamerą przez cały dzień oraz panowie z PAP, to się auto nie rozpadło: https://www.youtube.com/watch?v=Rf7dS3O72d8

Cud ! Takich to właśnie mamy tutaj Snickers "specjalistów" od supersamochodów :) Trzeba się nauczyć z tym żyć. Ktoś tym dzieciom musi przekazać trochę wiedzy. Inaczej pójdą w świat i będą się publicznie kompromotować, a tak to siedzą sobie spokojnie
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 12:53:13
  • -6
@zaltar: Nie, Balkan powiedział wiele kłamstw, dlatego w sumie na 4 sprawy w sądzie już dwie są wygrane i dlatego też wyleciał z pracy.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 12:59:45
  • -9
@Trixie: Skąd wiesz, ze jest tam fabryka ??? I jaka fabryka ? Duża, mała czy średnia ? 500m2 czy 5000 m2 ? Zatrudniają tam 5 chłopa czy 500 ? Tłuką Arrinery tysiącami czy pojedyncze sztuki ? A moze warto było założyć tam firmę ze względów formalnych ? A może jak zamawiasz coś z USA to nie musisz się bawić z Urzędem Celnym jak w Polsce gdzie potrafią na cle trzymać
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 13:03:20
  • -9
@wyindywidualizowanyentuzjasta: Gadasz bzdury jak Balkan. Masz na to jakiś dowód czy jak peru innych "specjalistów" z Wykopu starasz się zbłaźnić za wszelką cenę ? I napisz nam nieuświadomionym jakie części dokładnie w Arrinerze Hussarya, o której tu dyskutujemy pochodzi z Audi z Corsy. Napisz "specjalisto". A jak nie napiszesz to się zbłaźnisz, więc udowodnij, że wiesz o czym mówisz.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 13:04:43
  • -7
@FiuBzdziu: Nie, nie jeździ. Już w 2015 roku ekipa z Polsatu, która była cały dzień na lotnisku go pchała w tak niewidoczny sposób, że później pokazali to w głównym wydaniu Wydarzeń o 18:50 - https://www.youtube.com/watch?v=Rf7dS3O72d8
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 13:11:47
  • -7
@Trixie: Nie odpowiedziałeś na moje pytania. W UK są auta tylko składane i tylko wersja GT. Są tam testowane gdyż jest tam dużo torów a w PL nie ma. Koniec zagadki.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 13:16:42
  • -10
@soniatedi18: "jedyne co robią to sprzedają gadżety" - czyli masz ukrytą kamerę u nich w firmach w Polsce i w UK i wszystko widzisz. Rozumiem... i "zazdraszaczam". Brawo ty ! Ciekawe kto w takim razie zrobił auto w wersji drogowej, kto zaprojektował całą elektronikę, kto zrobił nowe wnętrze do wersji drogowej (względem wersji z 2015r), kto wykonał od nowa setki części, kto opracował aktywną aerodynamikę składającą się z 6 niezależnych
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 13:18:00
  • -8
@Trixie: Nie wiem czego nie rozumiesz w zadaniu, że wszystko jest robione/produkowane/wytwarzane/opracowywane w PL, a w UK jest tylko składane i tylko wersja wyścigowa.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 13:32:17
  • -5
@DanielAquarius: Dokładnie, tu jest to szczegółowo opisane: http://replikabalkana.blogspot.com/2013/07/czy-wszystkie-supersamochody-to-repliki.html
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 13:34:38
  • -4
@fnx-fnx: Dokładnie, na tym blogu są opisane jego kłamstwa i widać jak na dłoni jak manipulował opinią publiczną żeby tylko jak najbardziej zaszkodzić Arrinerze: http://replikabalkana.blogspot.com
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 18:54:55
  • -7
@ConanLibrarian: Jak mi powiesz ile supersamochodów skonstruowałeś i podasz nazwy modeli oraz ilość wyprodukowanych sztuk, o dopiero wtedy możemy merytorycznie rozmawiać. Wystarczy nawet jak zaprojektowałeś od podstaw chociaż 1 supersamochód. Podniecasz się prostymi tematami związanymi z kompozytami, podczas gdy najwięcej pracy zostało wykonane w temacie mechaniki, elektroniki oraz aerodynamiki, m.in. z takimi znanymi naukowcami jak prof. Janusz Piechna. Ale co ja mały żuczek mogę podpowiadać takiemu światowemu "specjaliście" od supersamochodów.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 18:56:45
  • -6
@Trixie: Jeśli ja jestem fanboyem to kim ty jesteś, że nawet nie wiesz czy Arrinera ma fabrykę w UK czy nie ma oraz co jest robione w Polsce a co nie jest ? Gawędziarzem, który stara się udowodnić Wykopkom, że się cokolwiek w temacie Arrinery orientuje ?
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 18:57:36
  • -3
@agent_tomek: A to co poniżej to jakie jest ?

Na FB na stronie "Husarz- Amor patriae nostra lex" masz ciekawą dyskusję i jedną z wypowiedzi:

"Samochód składa się z kilku tysięcy części. Proszę napisać, które dokładnie i ile sztuk zostały kupione jako gotowy produkt, a ile zostało zaprojektowane od podstaw przez inżynierów Arrinery. Wnętrze jest doskonałym przykładem pokazującym, ze ok. 98-99% widocznych na zdjęciu podzespołów zostało stworzone od podstaw przez
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 18:58:26
  • -8
@ConanLibrarian: I to właśnie pokazuje jacy "specjaliści" wypowiadają się na wykopie...
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 18:59:14
  • -4
@agent_tomek: Np. to:

Na FB na stronie "Husarz- Amor patriae nostra lex" masz ciekawą dyskusję i jedną z wypowiedzi:

"Samochód składa się z kilku tysięcy części. Proszę napisać, które dokładnie i ile sztuk zostały kupione jako gotowy produkt, a ile zostało zaprojektowane od podstaw przez inżynierów Arrinery. Wnętrze jest doskonałym przykładem pokazującym, ze ok. 98-99% widocznych na zdjęciu podzespołów zostało stworzone od podstaw przez inżynierów Arrinery lub dla firmy Arrinera,
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 19:59:54
  • -4
@agent_tomek: Czyli powiadasz, że Arrinera tego co jest powyżej napisane nie posiada ?
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 24.06.2017, 23:07:51
  • -6
@jdef90: Ty jesteś światowej sławy "specjalistą". Widać to po tym:

1. Pisze się McLaren a nie MacLaren

2. Pokazujesz Mercedesa SLR, który był firmowany i współtworzony przez Mercedesa, miał z przodu i z tyłu znaczek Mercedesa, a McLaren jedynie go pomógł opracować i potem go produkował, ale auto było sprzedawane jako Mercedes w salonach Mercedesa, a nie jako McLaren w salonach McLarena
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 25.06.2017, 10:03:49
  • -5
@pioterhiszpann: Obecnie jest już perfekcyjny, zobacz to:

https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18558643_1914254882193774_1449881949009831056_o.jpg?oh=481af1c1b532201b1ec7050617826f64&oe=59A4A908
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 25.06.2017, 11:10:03
  • -4
@Trixie: Powiedział kolejny "specjalista" i jasnowidz. Taki specjalista, ze na wykopie wmawia ludziom, że Arrinera ma fabrykę w UK, podczas gdyz Arrinera jej nie ma. Nasz lokalny "specjalista" napisał: "w końcu naprawili ten silnik corsy" - czyli wg. niego firma Opel do modelu Corsa wkłada silniki o mocy 650 KM. Kpina !

Ale dobrze, że Trixie pokazał, że nic nie wie, dzięki temu jego kolejne wpisy będą nic nie warte.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 25.06.2017, 19:19:10
  • -7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 26.06.2017, 13:40:18
  • -7
PIĘKNY przykład jaki jest poziom wielu "dziennikarzy" w temacie Arrinery i w temacie motoryzacji, a ludzie to czytają i potem powtarzają bzdury w Internecie. Nawet auto posiada elektryczny silnik V8. Cud panie, cud !

CAŁY ARTYKUŁ:
"Polska Tesla" wyjedzie na drogi. Jest decyzja pozwalająca na testy Arrinery
Robert Kędzierski, 26.06.2017 07:02

Wkrótce
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

138

Jak skanowano w 3D polski supersamochód Arrinera Hussarya

Jak skanowano w 3D polski supersamochód Arrinera Hussarya

Arrinera Hussarya może się pochwalić nie tylko byciem pierwszym polskim supersamochodem, ale też wykorzystaniem technologii 3D opartych o polskie rozwiązania.

Gniazdko_pradowe
z
centrumdruku3d.pl
dodany: 13.06.2017, 17:22:26
  • 107
  • #
    nauka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    technologia
  • #
    druk3d
  • #
    inzynieria
  • #
    cad
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 14.06.2017, 10:23:41
  • -5
@WMPP: Nie kupili sprzęgła, tylko jest tu omówione jak została przeprojektowana i dostosowana obudowa sprzęgła do ich potrzeb. Wiadomo, że każde auto ma inne wymiary i rożne podzespoły, więc musieli zaprojektować własną obudowę sprzęgła. Tu masz więcej informacji o tym projekcie: http://www.konstrukcjeinzynierskie.pl/2015/136-zyczenie-internautow/na-zyczenie-internautow-2015/1426-arrinera-polski-supersamochod?showall=1
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 14.06.2017, 10:28:15
  • -9
@Errad: Nie czytaj tych bajek pisanych przez domorosłych dziennikarzy i nie powtarzaj zasłyszanych teorii spiskowych. Całe auto powstało od A do Z, poza kilkoma częściami w oprogramowaniu CAD - Solid Works. Widać to doskonale w tym artykule: http://www.konstrukcjeinzynierskie.pl/2015/136-zyczenie-internautow/na-zyczenie-internautow-2015/1426-arrinera-polski-supersamochod?showall=1

Jak samochód powstawał widać też na filmie: http://www.dailymotion.com/video/x2vmrcd

„z pomocą którego zaprojektowali obudowę sprzęgła.” – dokładnie, chodzi tylko o obudowę sprzęgła oraz o jeden próg czyli w sumie DWA elementy. Tak więc
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 14.06.2017, 10:30:15
  • 0
@sciana: Piszesz totalne bzdury. Nic nie wiesz o projekcie a się udzielasz. Nie wiedziałem, że używanie Google jest tak trudne ;) Całe auto powstało od A do Z, poza kilkoma częściami w oprogramowaniu CAD - Solid Works. Widać to doskonale w tym artykule: http://www.konstrukcjeinzynierskie.pl/2015/136-zyczenie-internautow/na-zyczenie-internautow-2015/1426-arrinera-polski-supersamochod?showall=1

Jak samochód powstawał widać też na filmie: http://www.dailymotion.com/video/x2vmrcd
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 14.06.2017, 10:43:31
  • -8
@Tank1991: zapewne to co tu widać to nie tylko kit, ale i fatamorgana - http://www.konstrukcjeinzynierskie.pl/2015/136-zyczenie-internautow/na-zyczenie-internautow-2015/1426-arrinera-polski-supersamochod?showall=1

http://www.dailymotion.com/video/x2vmrcd

Jak widać prawda boli. Wykopki wolą wierzyć w teorie spiskowe, na szczęście nie wszyscy.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 14.06.2017, 18:49:39
  • -6
@Gitaroszewc: Całe auto powstało w Solid Works. Widać to doskonale w tym artykule: http://www.konstrukcjeinzynierskie.pl/2015/136-zyczenie-internautow/na-zyczenie-internautow-2015/1426-arrinera-polski-supersamochod?showall=1

8-minutowy film o powstawaniu auta: http://www.dailymotion.com/video/x2vmrcd

NIE SKANOWALI CAŁEGO AUTA, chodzi tylko o obudowę sprzęgła oraz o jeden próg czyli w sumie DWA elementy.
AndyRocky
AndyRocky
AndyRocky 25.06.2017, 23:52:28
  • -5
@michalson18: http://www.konstrukcjeinzynierskie.pl/2015/136-zyczenie-internautow/na-zyczenie-internautow-2015/1426-arrinera-polski-supersamochod?showall=1

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 03.07.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.06.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking