NEUROSHIMA POWRACA! * nowym wydawcą będzie Dark Rabbit, które ma w swoim portfolio Midguard (cyberpunkowi wikingowie w kosmosie), Herosi vs Horrory i Thorgala RPG * gra będzie działała na mechanice D&D 5e * lore świata zostanie rozwinięty * jesienią na wspieram.to będzie zbiórka na ufundowanie wydania nowej wersji systemu; wcześniej zostanie udostępniony starter wraz z przygodą i przykładowymi postaciami * więcej informacji: KLIK! (fb wydawcy)
@CralencSeedorf: W Neuro nie miałem nigdy okazji zagrać, ale opowieści o tym jak bardzo skopana jest jej mechanika są legendarne, więc gorzej już chyba być nie może ( ͡°͜ʖ͡°)
@teluch: W 5e ludzie w Polsce masowo grali zaraz po angielskiej premierze i nie mieli żadnego problemu z brakiem polskiej edycji. Podręcznik do Neuro ma być niezależny/kompletny w przeciwieństwie do TOR 5e (nakładka/suplement), więc jednym potencjalnym problemem może być brak spójności terminologicznej jeśli Dark Rabbit nie dogada się z Rebelem ws. wykorzystania tłumaczenia.
@Chrystus: wydaje mi sie ze zakres liczbowy czasem przydaje sie jako podsumowanie jesli bron zadaje dodatkowe kos i obrazen (np. k4 od ognia) lub postac ma jakies przedmioty zapewniajace premie do obrazen (braces of archery +2 do atakow dystansowych)
@Aerthevizzt: wolę takie sprawy po cichu załatwiać. Do tego stopnia, że wcześniej Pan Czerwony Hobgoblin siedząc na tronie nawet nie zauważył jak cała jego obstawa została wystrzelana i na koniec sam trafił w ogień krzyżowy długich łuków ( ͡°͜ʖ͡°) Skrytobójca jest król D&D jak lew królem dżungli ( ͡°͜ʖ͡°)
@inny_89: Z jednej strony rozumiem, z drugiej gdy grałem w IWD i później w IWD EE różnice były kosmetyczne (udogodnienia, które w standardowej wersji gry można było uzyskać modami). Rozumiem, że BG EE nie zmienia nic w warstwie fabularnej?
Nie no, #baldursgate3 jest spoko. Postanowiłem, że włączę do drużyny Astariona, bo ponoć fajnie napisana postać i w ogóle. No to sprawdzimy jego wątek.
Druga noc w obozie, gdy wspomniany Astarion postanowił pokazać swoją drugą naturę.
@jandiabeldrugi: system walki jest faktycznie trudny. Jednak chodzi o dalszą część wpisu - gra na początku celowo blokuje możliwość rozwijania umiejętności walką bronią, żeby nie okazało się, że gracz jest w stanie jak Rambo wytłuc wszystkich Kumanów i uratować starych. Po dotarciu do Ratajów masz do dyspozycji Bernarda, z którym możesz trenować tak długo, aż będziesz mistrzem walki. Najważniejsze - wyprowadzanie kombosów nie jest konieczne, aby skutecznie mordować przeciwników
Cześć Zuchy, Szukam gry z mechanika podobna do fallout 1/2, wasteland 2/3, tj. RPG z fajną fabuła, ale trybem walki w systemie rurowym.
Fallout News Vegas już mi nie podeszło, bardziej to zręcznościówka niz 'strategiczne' granie. I jednak wolę widok i sterowanie jak w wyżej wspomnianych tytułach.
* nowym wydawcą będzie Dark Rabbit, które ma w swoim portfolio Midguard (cyberpunkowi wikingowie w kosmosie), Herosi vs Horrory i Thorgala RPG
* gra będzie działała na mechanice D&D 5e
* lore świata zostanie rozwinięty
* jesienią na wspieram.to będzie zbiórka na ufundowanie wydania nowej wersji systemu; wcześniej zostanie udostępniony starter wraz z przygodą i przykładowymi postaciami
* więcej informacji: KLIK! (fb wydawcy)