Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko206
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

415

Godzinne reklamy na YouTube bez możliwości pominięcia. Przypadek czy celowe dzia

Godzinne reklamy na YouTube bez możliwości pominięcia. Przypadek czy celowe dzia

Jeszcze trochę i naprawdę będzie opłacało się oglądać reklamy na Polsacie...

PoProstuFarc
PoProstuFarc
PoProstuFarc
z
instalki.pl
dodany: 28.01.2025, 18:39:27
  • #
    youtube
  • #
    internet
  • #
    kiedysbylolepiej
  • 311
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (4)

ReVanced - poradnik krok po kroku.
bidzej
z sodawithoutsparkles.github.io
  • 66
ReVanced.to - gotowe paczki APK do instalacji
w-w
z revanced.to
  • 12

Komentarze (311)

najlepsze

Blaskun
Blaskun
28.01.2025, 18:54:15 via Wykop
  • 351
No to zamykasz filmik w którym jest reklama i nie oglądasz.
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

jdef90
jdef90
jdef90
28.01.2025, 18:58:55 via Wykop
  • 75
@Blaskun: https://newpipe.net/
i tematu nie ma.
  • Odpowiedz
krol_europy
krol_europy
29.01.2025, 06:40:56 via Wykop
  • 113
@Buko_von_Krossig: na pc instalujesz ublock origin w przeglądarce
  • Odpowiedz
xaveri1983
xaveri1983
28.01.2025, 19:28:39 via Wykop
  • 193
uBlock, No-Script, SponsorBlock, FacebookContainer - ja nie mam żadnych reklam na YT w trakcie filmów xD
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

janHan
janHan
janHan
29.01.2025, 08:11:07 via Wykop
  • 83
@xaveri1983: I wykop też wygląda nawet spoko.
  • Odpowiedz
Kupamilosci
Kupamilosci
29.01.2025, 08:35:40 via Wykop
  • 39
Chyba nie na chrome?


@ATAT-2: liczyłeś, że firma która zarabia na reklamach na YouTube nie zablokuje blokera reklam w swojej przeglądarce na której chcesz blokować ich reklamy xD? Wyjeb tego chroma i korzystaj z normalnej przeglądarki jak człowiek.
  • Odpowiedz
jfrost
jfrost
28.01.2025, 20:10:44 via Wykop
  • 156
to na youtube są jakieś reklamy? ( ͡° ͜ʖ ͡°) #brave
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

obrazek
obrazek
28.01.2025, 23:17:59 via Wykop
  • 123
@jfrost: ciężko uwierzyć ale jest stado debili co chwalą się tym że oglądają reklamę do końca żeby tfUrca internetowy coś z tego miał. I to nie jest trolling. A poza tym to dzieci znajomych w wieku ok 14/16 lat nawet nie wiedzą co to adblock, a nawet wygooglowanie np. jak rozwiązać problem reklam przekracza ich intelektualne zdolności (-‸ლ) to jest niesamowite, 90% moich znajomych z pracy
  • Odpowiedz
SillyWombat
SillyWombat
29.01.2025, 08:13:07 via Wykop
  • 51
@obrazek: jutup to jeszcze mały miki. Mam znajomych co www przeglądają z reklamami, w tym WP czy inne pudelki. Ja nie wiem jaki trzeba mieć wzrok, by pośród reklam spostrzec faktyczną treść.
  • Odpowiedz
Alaindeloin
Alaindeloin
29.01.2025, 04:48:10 via Wykop
  • 81
Ale zauważyliście retorykę tego tekstu? Ja nie widziałem reklam już od dawna, bo ja place, nozesz q--a jego mac, a jeszcze kilka miesięcy temu ci, co płacili też oglądali reklamy.
Mało tego, w nocy tez lecą reklamy, a raczej materiały sponsorowane, które potrafią trwać godzinę i dłużej i o tym tez już mówiono.
Ale najważniejsze w pierwszym ustępie jest, ze on płaci i nie widzi.
A jak się nie będzie dawało blokować
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

markaron
markaron
29.01.2025, 07:12:53 via Wykop
  • 50
@Alaindeloin: cały ten art wygląda na sponsorowany aby kupić yt premium
  • Odpowiedz
mcgoris-polska
mcgoris-polska
29.01.2025, 08:59:34 via Wykop
  • 17
@mlekoag: Nie będę płacił za Youtube Premium za to jaką politykę prowadzą i jak demonetyzują kanały historyczne.
  • Odpowiedz
F.....e
konto usunięte 29.01.2025, 08:09:50 via Wykop
  • 72
NewPipe, PipePipe, FreeTube, LibreTube, Brave, Ublock, Adlbock... reklamy oglądają ludzie, dla których te nazwy brzmią jak zaklęcia.
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

macman
macman
macman
29.01.2025, 17:08:12 via Android
  • 5
@iamscatman Na telefonie Revanced. Na telewizorze z Androidem SmartTube. Na komputerze wtyczki do blokowania reklam typu Ublock. I da się żyć ;)
  • Odpowiedz
Quassar
Quassar
29.01.2025, 17:49:40 via Wykop
  • 4
@iamscatman: na reddit taki FAQ znalazłem
https://rootmy.tv/ is the what you are looking for. Make sure you read all the documentation before: https://github.com/RootMyTV/RootMyTV.github.io.

Then you can install Homebrew Channel: https://github.com/webosbrew/webos-homebrew-channel

A jak nie to zawsze możesz jakiś Pi-hole jako end point postawić i wtedy masz wszystkie urządzenia bez reklam natywnie w swojej
Quassar - @iamscatman: na reddit taki FAQ znalazłem
https://rootmy.tv/ is the what yo...
  • Odpowiedz
sloik84
sloik84
28.01.2025, 21:16:44 via Wykop
  • 39
Na FF ad block działa spoko ¯\(ツ)/¯
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

slonio
slonio
slonio
29.01.2025, 08:27:42 via Wykop
  • 10
@Twojekontozostalozbanowane: Chyba Ty.
  • Odpowiedz
cacum3
cacum3
29.01.2025, 08:57:22 via Wykop
  • 5
@Twojekontozostalozbanowane: chyba u Ciebie
  • Odpowiedz
mxgts
mxgts
29.01.2025, 08:09:09 via Wykop
  • 36
od kilku lat nie widziałem żadnych reklam na youtube ani na laptopie ani na smartfonie i nie nie mam żadnych yt premium
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ni_tom_ni_jerry
ni_tom_ni_jerry
ni_tom_ni_jerry
29.01.2025, 11:04:22 via Wykop
  • -1
@mark-clinton: pomijając kwestię reklam to świat nie kończy się na Netfixie
  • Odpowiedz
Alaindeloin
Alaindeloin
30.01.2025, 04:58:45 via Wykop
  • 0
@mark-clinton: Ale tu się nie ma czym chwalić, Netflix w większości to guano poziomem bijącym o dno jeszcze bardziej niż większość filmów z wypożyczalni kaset video na początku lat dziewięćdziesiątych.
  • Odpowiedz
szkutnik
szkutnik
szkutnik
29.01.2025, 08:50:16 via Wykop
  • 28
Ja nie widzę żadnych reklam. Ani tu na wykopie, ani na yt.

Jak ktoś nie ogarnia tak prostych i podstawowych tematów jak blokery reklam, to lepiej dla własnego bezpieczeństwa nie korzystać z sieci ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

d.....e
konto usunięte 29.01.2025, 08:54:15 via Android
  • 29
@szkutnik bardzo dobrze że nie potrafią, jak na nich google zarobi, to machnie ręką na tę garstkę co potrafi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Warmate
Warmate
Warmate
29.01.2025, 15:15:43 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
bidzej
bidzej
29.01.2025, 08:11:05 via Wykop
  • 21
Ludzie, gdzie wy tego jutuba oglądacie?
Na PC Firefox z uBlock origin, na telefonie Android z ReVanced i z głowy.

Tutaj link do tutoriala ReVanced, wrzucę też do powiązanych:
https://sodawithoutsparkles.github.io/revanced-troubleshooting-guide/step-by-step/00-preface/
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

enron
enron
enron
29.01.2025, 08:22:55 via Wykop
  • 8
@bidzej: na srajfonie nie powalczysz za wiele niestety. Android, komputery - inna bajka.
  • Odpowiedz
Larry_Nash
Larry_Nash
Larry_Nash
30.01.2025, 06:12:23 via Wykop
  • 1
na srajfonie nie powalczysz za wiele niestety. Android, komputery - inna bajka.


@enron: Dodatek Vinegar za 10 zł i tyle, oglądasz YT przez Safari i reklamy nie istnieją.

BTW jako adblock do stron internetowych na iOS polecam Wipr 2 - też płatny, ale działa perfekcyjnie.

I przy okazji od razu SmartTube na TV z Androidem - darmowy.
  • Odpowiedz
marpic
marpic
marpic
28.01.2025, 21:15:09 via Wykop
  • 18
Teraz YT już odwaliło na tyle że omijam to medium. Niech się udławią materiałami, jest wiele innych ciekawych rzeczy w Internatach.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ewrzyn
Ewrzyn
Ewrzyn
29.01.2025, 03:14:57 via Wykop
  • 2
@marpic: do tego potrzeba samodzielnego rozumowania. Czego dokonać w postępowym społeczeństwie można łatwo, lecz obecnie decyzyjne dziady tego dośmiertnie nie zrozumieją.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 8
  • Strona 1 z 8
  • >

Hity

tygodnia

Zgłosił na policję, że od siedmiu lat znęca się nad nim żona
Zgłosił na policję, że od siedmiu lat znęca się nad nim żona
2564
Filmik pokazujący jak działa system kaucyjny w praktyce
Filmik pokazujący jak działa system kaucyjny w praktyce
2360
Młoda policjantka z Katowic z błyskawicznym awansem
Młoda policjantka z Katowic z błyskawicznym awansem
2300
2834 punkty pomocy dla kobiet i 0 dla meżczyzn
2834 punkty pomocy dla kobiet i 0 dla meżczyzn
1987
Fajerwerki na Światełku do Nieba są OK, a w sylwestra nie. Kuriozalna sytuacja
Fajerwerki na Światełku do Nieba są OK, a w sylwestra nie. Kuriozalna sytuacja
2119
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polskiyoutube
  • #internet
  • #heheszki
  • #pytanie
  • #youtubepremium
  • #ciekawostki
  • #muzyka
  • #kiciochpyta
  • #polska
  • #google
  • #neuropa
  • #twitch
  • #afera
  • #firefox
  • #film

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking