Unreal Engine 5.2 - Next-Gen Graphics Tech Demo | State of Unreal 2023
Podczas prezentacji State of Unreal 2023, Epic zaprezentował nowe funkcje, które pojawią się w Unreal 5.2 (nowa metoda obsługi materiałów oraz nowe narzędzia do proceduralnego generowania terenu)
slabehaslo z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 119
Komentarze (119)
najlepsze
Problem w twoim rozumowaniu wynika z tego że bierzesz konsole kosztującą 3000 i porównujesz z kompem kosztującym 5-6 razy tyle i w swoim rojeniu uważasz że te mocne PC z Titanami w SLI to jakiś PCtowy standard. Tymczasem to jest pctowy standard:
Primary Display Resolution 1920 x 1080 64.60%
https://store.steampowered.com/hwsurvey/
65% pecetowych graczy siedzi na FULL HD i wcale nie potrzebuje w moim kompie do grania GeForce RTX 4070 Ti
NIe można przegiąć ani w jedną ani w drugą stronę. Dużo realizmu w grafice zabija wyobraźnie. Mnogość detali w grafice też sprawia, że upośledza to nasz zmysł orientacji w terenie i spostrzegawczość.
Dlatego w nowych grach często się stosuje UI który podpowiada Ci jakiś kierunek poruszania się, czy podświetla rzeczy do zebrania bo normalnie byśmy je przegapili, bo by się zlały nam z terenem. Albo byśmy próbowali podjąć
@LateMacchiato: Bardziej prześmiewczo -filozoficzny. Budujemy sobie hiperrealistyczne więzienie, wyzbyte z baśniowej i nie-realistycznej oprawy. Nie mówię, że
@RzeszowiakPodkarpacie: To chyba specjalnie robią, bo prawdziwe auta są mało dynamiczne w ruchach i wyglądają jak te z gry Colin McRae Rally z 1998
MI osobiście ten model jazdy bardziej pasował i wolę właśnie realizm niż mydelniczki które zbierają się jak by ważyły 100 kg i wchodzą w zakręty jak by były przyklejone do powierzchni. A najgorsze jak
@Wormditt: Ponieważ UE wyszedł rok temu, co w tym dziwnego?
A to wziąłeś sobie z dupy, w dodatku jako przykład podajesz grę która jest produkowana przez ukraińskie studio, ciekawe dlaczego premiera się opóźniła XD
@Wormditt: Wiadomo, wojna w kraju w którym znajduje się studio nie ma nic do tempa prac nad grą XD
Nie rozumiem twojej przyjebki o rzekome gry które miały wyjść w 2022 na UE5, a nadal nie podałeś żadnych sensownych przykładów.
Fizyka zawieszenia to przemilcze bo GTA 4 co ma prawie 15 lat pokazala co potrafi. Tak samo demo nie wyroznia sie tym co kiedys pokazywaly stare 3Dmark itd. Ot nie ma tego efektu wow aby wgniatalo w fotel.
Powinno