@genkamyk: ja mając xdrive i nowiutkie opony nie brałbym tak tego zakrętu w takich warunkachxD Ale to trzeba mieć #!$%@? żeby cisnąć w tak nawalonej syfem i błotem drodze
@Kerad_Afum88: bardziej się zastanawiam co jest nie tak z tym autem, że przy ~70km/h i lekkim łuku robi fiku miku w ścianę. Przecież tam nawet kałuży nie było, tylko mokry asfalt.
@HeniekZPodLasu: bo najbardziej śliska jest nawierzchnia zaraz po tym jak spanie deszcz bo cały brud i kurz na drodze tworzy z wodą super śliska mieszanke. Jak już deszcz zmyje brud to przyczepność jest lepsza
@gucio123456: prawda, non stop widzę jakieś super fury, które pochłonęły 500% rocznego domowego budżetu, właściciel zajada się chlebem ze smalcem, o utrzymaniu auta w należytym stanie nie ma mowy- ale lans na dzielni jest, bo przecież Be Em Wu, czaisz?
Było do wyjęcia tym bardziej przy pomocy ESP i innych systemów (chyba, że wyłączone/zepsute), ale widać, że kierowca spanikował i przesadził z kontrą. Innymi słowy prędkość zdecydowanie nie dostosowana do umiejętności. Dobrze, że tylko w barierkę...
@Herqles79: Z tego co kojarzę to niektóre suvy 4x4- np Alfa Romeo Stelvio mają wręcz napęd na tył i przód się dołącza. U mnie w fiacie (aka dodge journey) napęd jest na przód. Ale i tak jak zrobię kickdown to tył się załącza na śliskim. I przez ułamek sekundy potrafi zarzucić dupa mimo że chyba max 50 proc może iść na tylną oś.
@obibokaleksandrowski: dokładnie, tylnią oś ciężko kontrolować. Fun fact: freemont ma napęd na przód ewentualnie 4x4, przy czym jak piszesz główny to przód. Journey ma główny napęd na tył, ewentualnie 4x4 choć to bliźniaki. Różnica bierze się z preferencji klientów USA i Europy
Komentarze (273)
najlepsze
@luk04330: panie po co dobre łopony jak mam 4x4 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kerad_Afum88: Jak 1/4 polskich "kierowców".