Barokowe mieszkanko, które zrobiłem w Unity
Siema Mirki, w wolnym czasie zrobiłem takie enviro w Unity od zera. Na wykopie widzę sporo znalezisk z Unreal Engine więc pomyślałem, że temat podobny. Jestem ciekaw opinii ekspertów ( ͡° ͜ʖ ͡°) W powiązanych link do demka oraz filmik z procesu tworzenia.
![SzklanyKuc](https://wykop.pl/cdn/c3397992/SzklanyKuc_2WaRfj2L9Z,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 119
- Odpowiedz
Komentarze (119)
najlepsze
źródło: comment_1656521818cdbyWjp8bwBnEgp39eSpgR.jpg
PobierzJeśli miało być stylizowane, to jest chyba idealnie. Jeśli nie, to...
Chętnie bym to zobaczył z shaderami warstwowymi bo imo zbyt sterylnie wygląda. Zwłaszcza ziemia wygląda mega z dobrze dobranym mieszaniem po wysokości i odpowiednio narysowaną mapą (automatycznie robią ci się np. wypełnienia w fugach bruku) + przełamiesz wtedy te syntentyczne tekstury z substance. No i mocno brakuje dodatkowych normalnych np. dla rzeźbień krawędzi betonu, desek, czy innych zniekształceń powierzchni - nie tyle do renderingu co jako dodatkowe dane dla generatora map w substance jako wejście dla filtrów.
Dodałbym też artefakty wynikające z łączeń dwóch materiałów np. zabrudzenia czy odpryski na łączeniach metalu z betonem, ślady na dywanie w miejscach, gdzie stoją/stały meble, rdzawy zaciek w miejscu, gdzie któregoś ulewnego dnia dnia woda wylała się z fontanny... - ogólnie, historię tego miejsca. (oczywiście nie wszystko trzeba wypalać, dużą część
Ewidentnie przydałby się jakiś subsurface scattering, rozsądniejszy shader dla szkła no i to drewno wewnątrz prosi się o warstwowy shader z jakimś top coatem.
Jeśli interesuje cię wepchnięcie tego na
Wow, świetnie to wygląda.
Śródek budynku wysadził mnie z papci.
Szanuje.