K---a ten złom z zawieszeniem żywcem z lat 60 i c-----ą kontrolą trakcji powinien być zakazany na polskich drogach. Śmieć ma z tyłu sztywną oś i drążek Panharda, może to i trwałe ale przenoszenie 300 czy 400 koni na asfalt w zakręcie mu nie idzie.Dyfry też już r-------e w co drugim egzemplarzu. Kontrola trakcji nie nadąża, wszystko to skutkuje co chwila r--------m Mustangiem na ulicy. Oczywiście kupił bym sobie takiego, szczególnie w
To raczej start do jakiegoś lokalnego KJS. Wypadek na pierwszym zakręcie. No zdarza się. Dlatego dobry kierowca wjeżdża się w warunki i stopniowo ciśnie coraz mocniej.
@Sierzant_Cruchot: Jaki zakręt, chłop się na prostej wywalił bo ewidentnie nie ma pojęcia jak prowadzić maszynę którą dysponuje. Zapewne wyłączona kontrola trakcji, gaz do oporu i wygląda jakby w momencie zmiany biegu stracił stabilność, d--a mu się poślizgnęła i poleciał.
@fake_konto: daj komuś nawet Ferrari to też się obróci, kwestia kierowców, nie samochodu, bo i starym Mustangiem z prostym zawieszeniem da się szybko jeździć tylko trzeba troszkę umieć. Chyba, że ktoś woli zabawkę z milionem systemów, no to będzie łatwiej ale co to za zabawa? :)
Dla niewtajemniczonych - choć lubię Mustangi to ten na filmie ze sportowym autem ma niewiele wspólnego ;) Auto z ok 2010-11 roku, dźwięk ewidentnie dowodzi że to zwykła V6 moc to zawrotne 200 do 300 HP :) konstrukcyjnie to jest auto z lat 80 z atrapą kontroli trakcji, tylna oś napędowa to sztywna belka jak w transicie do tego jeśli miał opony allseason z Californii to taki jest skutek ;) Osobna kwestia
Tutaj masz diagram zawieszenia obu osi C5. Przód double wishbone, tył double wishbone z jednym poprzecznym resorem wykonanym z kompozytu. Sam absolutny High tech.
Całkowicie inna sprawa i inny świat. Typ farmazonił, jakby te prymitywne zawieszenie było w vette, gdy vette ma skomplikowane wielowahaczowe zawieszenie obu osi ze stopów lekkich + kompozytowy resor poprzeczny, rozwiązanie oryginalne i bardzo skuteczne. Kawał techniki i technologii.
Ogólnie zauważyłem, że januszerka co coś tam kiedyś usłyszała myśli, że vette ma takie zawieszenie, słysząc o "resorze w corvette".
Komentarze (223)
najlepsze
@jdef90: koenigsegg regera #pdk
@Yakotak: A Ty niestety typowe polactwo, a najlepiej to jeszcze jak sąsiad by się tym passatem o drzewo r----------ł, prawda?
Komentarz usunięty przez moderatora
Chyba, że ktoś woli zabawkę z milionem systemów, no to będzie łatwiej ale co to za zabawa? :)
@niecodziennyszczon: Bo w Bolandzie samochut jest święty! xD Możesz obrazić komuś matkę, córkę, babkę, ale nie samochut.
Osobna kwestia
A resor tutaj pełni funkcję stabilizatora.
Tutaj masz diagram zawieszenia obu osi C5. Przód double wishbone, tył double wishbone z jednym poprzecznym resorem wykonanym z kompozytu. Sam absolutny High tech.
Całkowicie inna sprawa i inny świat. Typ farmazonił, jakby te prymitywne zawieszenie było w vette, gdy vette ma skomplikowane wielowahaczowe zawieszenie obu osi ze stopów lekkich + kompozytowy resor poprzeczny, rozwiązanie oryginalne i bardzo skuteczne. Kawał techniki i technologii.
Ogólnie zauważyłem, że januszerka co coś tam kiedyś usłyszała myśli, że vette ma takie zawieszenie, słysząc o "resorze w corvette".