Tydzień temu tir malo co wgniótł by mnie w barierkę. Chyba krzyżówki rozwiązywał bo nagle zaczął zjeżdżać na mój pas i musiałem ostro hamować. Gość się obudził jakieś metr na moim pasie i odbił, ale gdybym nie zahamował to bym był obdarty z oby stron. Albo martwy
@DzikWesolek: Samochód z którego kierowca ma taką widoczność jak na tym obrazku, od 2009 NIE MA PRAWA poruszać się po drogach. Na pewno wymagane są lusterka klasy II, III, IV i V, nie jestem pewien czy wprowadzili wymóg posiadania luster klasy VI.
Przecież to jakaś daleka Rosja. Jaki jest cel wrzucania takich nagrań?
Serio pytam, zgadzam się że taki szofer to powinien się znaleźć w więzieniu jeśli zrobił to umyślnie, a nie wystrzał opony albo awaryjne omijanie czegoś, czego na nagraniu nie widać. Ale co to ma na celu poza wspominaniem jak to ktoś komuś kiedyś zajechał drogę i dlatego wszystkich kierowców ciężarówek powinno się rozstrzelać na miejscu.
Ja takie coś miałem prowadząc busa z 7 pasażerami. Przytuliłem się do barierki i jakoś obyło się bez wypadku. Jakbym zahamował jak kobieta na filmie to pewnie byłoby 8 trupów (130 km/h).
Miałem podobną sytuację dwa razy w życiu. Pierwszy raz jakieś 4 lata temu na obwodnicy Trójmiasta typ tirem zepchnął mnie na barierki jak postanowił wjechać z pasa rozbiegowego bez patrzenia w lusterka. Tak naprawdę sam go namierzyłem. Dzięki internetowi udało się zdobyć nagranie od kolesia co jechal za mna, ale nie było widać nr rejestracyjnych. Za to na filmie była inna ciężarówka i po nazwie firmy z naczepy skontaktować się udało z
@mowieprawde: oddajesz auto do ASO, oni wysyłają kosztorys do ubezpieczyciela i ubezpieczyciel nie ma nic do gadania. Nigdy sie nie spotkałem z czymś takim, żeby auta nie można było zrobić w ASO na czyjeś OC
Obecnie brakuje od cholery kierowców, więc bierze się kogo popadnie. Niektóre firmy nie sprawdzają kierowców zanim otrzymają kluczyki, dlatego należy uważać na każdego, który swoim stylem jazdy zwraca na siebie uwagę. Spójrzcie na sytuację w UK, gdzie egzaminy zostały ułatwione i usunięto z nich cofanie pod rampę!
Na Polskich tablicach pracuje obecnie ogromną ilość Ukraińców, więc nie ma sensu sugerować się tablicami, które obecnie nie ułatwiają rozpoznania narodowości kierującego. Dodatkowym problemem jest
za bardzo chłop odbił kierownica to juz lepiej byloby ostro dac po hamulcach ale kierownice trzymac prosto, z drugiej strony to instynkt, latwo oceniac po fakcie
@trampecik: Masz rację. Miałem taki sam przypadek. Jechałem na Mazury z żoną i synem. Lekko odbiłem w lewo i po hamulcach ale z wyczuciem. Na szczęście rów był płytki i wyhamowałem. Gość miał urwane lewe dolne lusterko ale miał do firmy niedaleko więc jechał. Na szczęście robił to dużo łagodniej niż na tym filmie.
@trampecik: jak już trafił na to lewe pobocze to chyba powinien na nim ustabilizować pojazd a on od razu po ruchu w lewo dał w prawo i wyszedł słaby test łosia.
@lukaszlukaszkk: Zachować spokój i nie szarpać kierownicą jak na filmie. Z całych sił trzymać kierownicę prosto gdy złapało pobocze po lewej i zacząć hamować.
Jeśli jedziesz teslą to reagować jak na filmie bo tamte auta są projektowane do dachowania i upadną zawsze na cztery koła.
Komentarze (182)
najlepsze
Serio pytam, zgadzam się że taki szofer to powinien się znaleźć w więzieniu jeśli zrobił to umyślnie, a nie wystrzał opony albo awaryjne omijanie czegoś, czego na nagraniu nie widać. Ale co to ma na celu poza wspominaniem jak to ktoś komuś kiedyś zajechał drogę i dlatego wszystkich kierowców ciężarówek powinno się rozstrzelać na miejscu.
@smi3tana: tylko tak się Tobie wydaje
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/napraw-tesle-za-jedna-trzecia-ceny-jak-pzu-kiwa-poszkodowanych/05t13cn
Na Polskich tablicach pracuje obecnie ogromną ilość Ukraińców, więc nie ma sensu sugerować się tablicami, które obecnie nie ułatwiają rozpoznania narodowości kierującego. Dodatkowym problemem jest
Jeśli jedziesz teslą to reagować jak na filmie bo tamte auta są projektowane do dachowania i upadną zawsze na cztery koła.
I najważniejsze - zapiąć pasy.