@IvanBarazniew: To prawdziwe drewno pokryte lakierem. Wiem bo mam. Trzeszczą zaczepy a nie sam materiał. Wiem, że tutaj akurat znalezisko gdzie się hejtuje merca, ale trzymajmy się faktów.
@RoastieRoast: Problem z Mercedesami jest właśnie taki, że cieszy się nim praktycznie tylko pierwszy właściciel. Drugi jeszcze jakoś przeboleje pierwsze usterki a po 10 latach, zaczyna się sypać i w zasadzie kto kupi takie auto? Ktoś, kto będzie to naprawiał? No nie, stwierdzi, że woli te pieniądze dołożyć i kupić coś innego. A więc ktoś, kto zacznie szpuncić i oszczędzać na naprawach. A potem samochody trafiają na tag #prestizowygruz
@Czill23: cały czas mówię na wykopie. Branża moto przez lobbing UE chce nas zmusić żebyśmy wynajmowali samochody, a nie je kupowali. Renault Zoe klasa Twingo. Cena zamiast 40 000 zł. 115 000 zł. Po 5 latach Zoe ma wartość 50 000 zł. Najem kosztuje 999 zł. Traci więc na wartości więcej niż kosztuje jego najem. Gwarancja na baterię 8 lat. Jaki jest sens kupna 5 letniego auta jak nie wiadomo czy
Problemem obecnej i nadchodzącej generacji Mercedesa jest widoczne ukierunkowanie na rynki dalekiego wschodu a w szczególności Chin. Design wnętrza w parę lat przeszedł z dystyngowanego "dziadkowozu" do dość jarmarczno-odpustowego stylu wpisującego się w gusta nieco mniej wybrednego chińskiego odbiorcy (gdzieś widziałem, że merc sprzedaje tam nawet 40% osobówek). Za tym poszedł również spadek jakości wykonania, chociaż to dotknęło praktycznie wszystkich europejskich marek. Swoje w kwestii niezawodności też robi nastawienie się z produkcją
@Stashqo: Lexusy od zawsze miały opinię niezawodnych z tego co kojarzę. Ale Toyota rzeczywiście sobie wyrywa taką opinię już od lat i w sumie w miarę zasłużenie.
@Stashqo Współczuję fanom Mercedesa, których stać na to auto bo np taka S Klasa to obecnie jakaś choinka i karykatura samochodu segmentu F. A z tym exodusem co piszesz to się nie dziwię. Dobrze, że nie mam takich problemów bo to nie mój puap cenowy raczej ;)
@dj_sasek akurat mam bardzo dobre porównanie bo mam i taką e klasę i kia cee'd i o ile w kia plastiki nie trzeszczą jak się je mocno ugniata tak w Mercedesie jest cisza podczas jazdy a w kia jest hałas jak na lotnisku. W Mercedesie trzeba się naprawdę mocno przyłożyć żeby plastiki zaczęły trzeszczeć, choć jak usiądzie z przodu ktoś kto się wylewa z fotela to każdy zakręt słychać:)
Ha! Opel wyprzedził swoją epokę i trzeszczal jak premium już z 10lat temu xD
Jeszcze tak w temacie samego macanta… o ile trzeszczące wnętrze to fakt lipa ale czego typ się spodziewał po kratce grilla i naciskaniu na plastikowy zderzak z tyłu?
Ha! Opel wyprzedził swoją epokę i trzeszczal jak premium już z 10lat temu xD
@ThePPicasso: mam Opla (Insignię) i tak nie trzeszczy. Ba!, Nawet Saab z ery GM tak nie trzeszczał a a miał jedno z bardziej trzeszczących wnętrz w tamtych czasach. Miałem dwie 9-5, jedna przed a druga GM i ta przed GM miała bardzo dobrej jakości wnętrze, Vector zaś miał super irytujący tani plastik ale nawet on tak nie
Pamiętam jak we wczesnych latach '90 widziałem w TV materiał (może to było jeszcze w SONDZIE), w którym pokazywano jak na etapie projektowania nadwozia w samochodzie przeprowadzano testy za pomocą człowieka z odpowiednim mikrofonem, który w kontrolowanych warunkach symulowanych wertepów miał za zadanie wykryć wszelkie źródła niepożądanych dźwięków wewnątrz kabiny. Wykryć by można je było usunąć.
Raz jak od kolegi pożyczyłem mercedenc benc i podjechałem na mc drive to mi pani w interkomie.powirdziala że trzeba być samochodem, a nie taczkami żeby zostać obsłużonym. Najgorsze w posiadaniu mercedesa z tego co mi kolega opowiadał to ciągła wilgoć bo tka ludzie plują w ciebie jak widzą ten znaczek. Jak się przerzucił na s klasę to zakończyliśmy znajomość
Identyczny filmik jest z BMW 5 G30. Tylko czy taki test jest w ogole miarodajny? A moze to szukanie sensacji i klików a cieszą sie ci co nie stać ich na segment E marki premium
@Muszczyna: Stary, mam obecna corolle w wersji po kokardy, ze wszystkim. Idealnie nie jest, nie powiem że to klasa Lexusa UX, ale ten Mercedes to jakaś katastrofa. To co ma odróżnić premium jak nie jakość wykonania i spasowania? U mnie trzeszczy ładowarka indukcyjna, ale ten Mercedes na przejazdach tramwajowych to musi trzeszczeć jak wywrotka złomu kolorowego. No, kurde tak nie powinno być chyba? Lexus LS czy nawet ES nie trzeszczą poza
Heh, dosłownie chwilę temu znajomy dał mi się przejechać E klasą z 95 roku. Oglądałem już kiedyś takie filmiki i specjalnie szarpnąłem tunel, naciskałem na drewno i ledwo co skrzypnęło. Dwudziestopięcioletnie auto!
Ten problem powstał przez wymogi recyklingu a nie pogorszenie jakości. Mnie dodatkowo wkurza to ze te plastiki są kruche jak herbatniki po paru latach. Zawsze jak chcę coś zrobić musze połamać jakiś klips i później mi coś skrzypi. Ekologia taka piękna ( ͡°͜ʖ͡°)
Bzdurne są takie filmy. Jeżdżę Mercedesem rocznik 19. Każdy element też skrzypi jak się go nagina i naciska ale podczas jazdy nie słychać nic, żadnego trzeszczenia plastików, żadnych obcych dźwięków. Czy nie o to chodzi?
Wszak obecny CEO Ola Källenius powiedział obejmując to stanowisko że priorytetem jest przynoszenie jak największych zysków, jego poprzednik Dieter Zetsche miał za zadanie poprawić jakość produktów, które na początku lat 2000 słynęły ze swojej gównianej jakości.
Komentarze (343)
najlepsze
Kto taki kicz kupuje? I to jeszcze za taka kasę?
@Stashqo: Bo trzeszczy, myślisz że poszli o krok dalej i to tektura?
@Kruchevski: Czyli S klasa. Na współczesną S klasę też narzekają?
najlepsze czasy motoryzacji
Jeszcze tak w temacie samego macanta… o ile trzeszczące wnętrze to fakt lipa ale czego typ się spodziewał po kratce grilla i naciskaniu na plastikowy zderzak z tyłu?
@ThePPicasso: mam Opla (Insignię) i tak nie trzeszczy. Ba!, Nawet Saab z ery GM tak nie trzeszczał a a miał jedno z bardziej trzeszczących wnętrz w tamtych czasach. Miałem dwie 9-5, jedna przed a druga GM i ta przed GM miała bardzo dobrej jakości wnętrze, Vector zaś miał super irytujący tani plastik ale nawet on tak nie
Komentarz usunięty przez moderatora
Kiedyś to było...
@smieszny: Już się nakrzypialo, nie męcz ogóra
Jeżdżę Mercedesem rocznik 19. Każdy element też skrzypi jak się go nagina i naciska ale podczas jazdy nie słychać nic, żadnego trzeszczenia plastików, żadnych obcych dźwięków. Czy nie o to chodzi?
Komentarz usunięty przez moderatora
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.