1 na 5 użytkowników samochodów elektrycznych wraca z powrotem do aut spalinowych
20% Kalifornijczyków jeżdżących elektrykami wraca do spalinówek. Głównym powodem jest uciążliwość ładowania aut elektrycznych.
Nie_masz_racj_idioto z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 387
- Odpowiedz
Komentarze (387)
najlepsze
@Razi91: Pod warunkiem, że masz dom jednorodzinny. W USA to raczej norma, w Europie niekoniecznie.
Jeszcze może się okazać, że auta bateryjne to okres przejściowy między spalinówkami, a wodorem.
- do jazy po mieście mam Skodę Citigo z LPG która spala 5l gazu na setkę
- do jazdy po mieście w lato mam motocykl, który spala 3l/100km i na dodatek ominie korki, może jeździć buspasem i zaparkuje nawet tam gdzie nie ma miejsca do zaparkowania
- właśnie przymierzam się do roweru elektrycznego
Elektryk nie kalkulował się nijak, a liczyłem to z
@MajorParowa: Model 3 dual motor spala 20kwh/100km. porównywalne mocą ZOE jakieś 15kWh. czyli faktycznie w domu 10zł
zaleta zoe jest jeszcze taka, że w domu możesz ładować pełną mocą 22kW - 3x230 32A z normalnego gniazdka CEE32 i przenośnej ładowarki wielkości 2l coli. Model 3 tylko 16A.
gdzieś widziałem oferte leasingu jakiegoś elektryka za 900 netto. przy oszczędności na paliwie rzędu 300-400zł to
Hybryda rozwiazuje mój problem, do pracy i na zakupy jeżdżę sobie na
Chyba nie oczekujesz, że ktoś jeżdżący na co dzień np. elektrycznym BMW na wakacje będzie pierdział na pierdzikółku typu Skoda Fabia, bo w wypożyczalni było tanie.
Akumulator z kolei ma 5 podstawowych wad:
1. Jest drogi ($, jak i obciążenie dla środowiska przy wydobyciu rzadkich pierwiastków, dla społeczeństw i utylizacja)
2. Jest ciężki
3. Jest duży
4. Jest mało pojemny
@yaca_szczecin: jak dla mnie to zaleta akurat ( ͡° ͜ʖ ͡°)