Historia ekspansji i upadku Daewoo w Polsce.
Firma która miała uratować FSO później sama pogrążyła się. Jednak lata 90. to nowe modele, wielka akcja marketingowa. Poznajcie polską historię koreańskiego giganta.
Ksebki z- #
- 134
Firma która miała uratować FSO później sama pogrążyła się. Jednak lata 90. to nowe modele, wielka akcja marketingowa. Poznajcie polską historię koreańskiego giganta.
Ksebki z
Komentarze (134)
najlepsze
@8088: Pewnie dla tego że dziś nie ma nowych aut na rynku bez oferowanej klimatyzacji
W pakiecie były chyba jeszcze niskooprocentowane kredyty czy dodatkowe wyposażenie za niewielkimi dopłatami, a akurat chyba cenę Tico czy Lanosa ustawiono dokładnie na takim poziomie że odpowiadała górniczym odprawom
@MarianoaItaliano: o ile mnie pamięć nie myli to było nie
Polonez jak
@MarianoaItaliano: emeryta, jak jechało tico to w środku był przeważnie starszy pan w kapeluszu
Produkcja to 1991 – 2001 więc z tymi odprawami to bym nie szalał
Koszt tico po uwzględnieniu inflacji to dziś około 20-25 tys. ¯\_(ツ)_/¯
Sam miałem Tico i miło wspominam, miało być autem na pół roku, przejściowym, a został ze mną prawie dwa lata. Jak zobaczyłem dziury w podłodze pod stopami kierowcy to sprzedałem. Silnik nie do zajechania, palił zawsze coś w okolicach 5 l, a nawet do 60km/h miał fajne przyspieszenie na pusto, do