Mat szewczyka co prawda nie wyszedł, bo czarna królowa zajęła pole f6, uniemożliwiając Qf7# i jednocześnie proponując wymianę królówek. Miałem wrażenie, że gra nawet nieźle, ale zaraz po tym AI zupełnie zapomniało o roli tej królówki, bo po Nd5 odsłoniło tamto pole przesuwając ją na e5, a po Nc7+ AI zbiło mojego konia i umożliwiło mi Qf7+ i Qf6# ruch dalej. Rzadko gram z AI, ale zwykle nawet na łatwym poziomie trudności
Doszukałem się błędu a mianowicie posiadałem 3 piony w polach F2, G2 i H2. Czarny pion znajdował się na H4, kiedy poruszyłem się swoim pionem na G4 to czarny pion wskoczył z H4 na G3 tak jak by miał bić piona którego tam nawet nie było, a mój pion z G4 w magiczny sposób przy tym zniknął. Rozegrałem w sumie 2 partie i 2 razy coś takiego się stało.
Tak dla porządku - grafika nie jest częścią kodu, mogłaby być sporo lepsza. Obsługa myszy też nie jest w kodzie zawarta. Kod to tylko logika. Bardzo fajnie rozwiązana z moją ulubioną pętlą bez body (taki smaczek w JS).
Komentarze (100)
najlepsze
Biały hetman na d2
Czarny hetman na a1
Biały na d1
Czarny na c3
itd itd
źródło: comment_1615302976SuyHDfhed6POMgd9dNmC0P.jpg
Pobierzźródło: comment_16153033409VOTIonlZjTmneFMWa2PnU.jpg
Pobierzźródło: comment_1615302612hGIexQH6gFf10wgVOIU5b2.jpg
Pobierzźródło: comment_1615300606KedJzaWTv8fJmkUe6MTEaT.jpg
Pobierzźródło: comment_1615321024oFQ2Tcz1RZJn1ddGuBH00O.jpg
PobierzKod to tylko logika. Bardzo fajnie rozwiązana z moją ulubioną pętlą bez body (taki smaczek w JS).
źródło: comment_16152942149MUEDSLTaafkV1ndd52iur.jpg
Pobierz