Klient McDonald's stanął w obronie niepełnosprawnego pracownika. "Zmroziło mnie"
Ostre słowa i szykany - tego miał doświadczyć pracownik z zespołem Downa od kolegów z obsługi restauracji McDonald's. Sytuację opisał na Facebooku jeden z klientów. "Żadna osoba nie zasługuje na poniżanie
MoneyPL z- #
- #
- #
- #
- 117
- Odpowiedz
Komentarze (117)
najlepsze
Ludzie się przyzwyczajają do tego, że to normalne i nie reagują.
Ja po prostu zrobiłem to nie zastanawiając się nawet. Nie przypuszczałem, że stanę się kimś w rodzaju bohatera. Ale to bardzo miłe -jeszcze raz dzięki.
P.S.
Zachowałem się jak należy.
Komentarz usunięty przez moderatora
Szkoda tylko że nikomu by to nie przeszkadzało gdyby nie miał zespołu Downa.
W firmie w której pracuję też była taka osoba strasznie upierdliwa i nieogarnięta już jej nie ma a z takim chorym co zrobić jak pewnie jest pod ochroną.
Masz zupełną rację, ale jest też inna bezsprzeczna prawda, zawarta już w opisie
Wpadnij tu i sam się przekonaj l, przestaniesz pisać te bzdury.