Klient McDonald's stanął w obronie niepełnosprawnego pracownika. "Zmroziło mnie"
Ostre słowa i szykany - tego miał doświadczyć pracownik z zespołem Downa od kolegów z obsługi restauracji McDonald's. Sytuację opisał na Facebooku jeden z klientów. "Żadna osoba nie zasługuje na poniżanie
MoneyPL z- #
- #
- #
- #
- 117
- Odpowiedz
Komentarze (117)
najlepsze
Proste odpowiedzi dla prostych ludzi ( ͡~ ͜ʖ ͡°).
Serio to jest główna z płomieniem?
widziałem
Chamstwo bo pracownik jest trochę inny niż reszta jest naganne, jednak jeśli przyczyną było też na przykład to, że te błędy pracownika są nagminne i zachowanie wynikło z frustracji oraz ciągłego ich nadprogramowego obłożenia pracą, to jest to także problem z kierownictwem.
Komentarz usunięty przez moderatora
ok, świat czeka
Mamy w szpitalu outsourcing i oczywiście firma zatrudnia tylko PFRON, żeby było taniej. Trafiają się też osoby upośledzone umysłowo i są świetnymi pracownikami - od jednego zadania.
Tam pewnie był inny problem: 100