Hertz pozwał Accenture za katastrofalną przeróbkę strony internetowej i appki
Tragiczna funkcjonalność, brak responsywności, brak lub fałszywe testy, ściemnianie o potrzebie dodatkowych licencji, ignorowanie wymagań, dziury w bezpieczeństwie, problemy z wydajnością i wielomiesięczne opóźnienia to cechy nowej strony internetowej oraz aplikacji dostarczonej za jedyne 32 mln USD
zarowka12 z- #
- #
- #
- #
- #
- 108
Komentarze (108)
najlepsze
plus fakt że momentalnie mogą przydzielić sobie setki programistów do jakiegoś sporego projektu
@abitbald: kurrrrrłłłaaa, za tyle, to ja bym się nauczył i zrobił im lepiej xD. Może przynajmniej strona nie byłaby zrobiona tabelką ze stałymi szerokościami na każdy wymiar ekranu xD
Lidl zapłacił 500 000 000 EUR i SAP nie skończył. Pewien bank wewnętrznie tak napisał projekt, że zostali zmuszeni do kupienia softu za 500m USD - uwaga uwaga, za wszystko odpowiadali nasi programisci 15k :-/
@iddqd: jak nie jak tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
"I need the documents for the meeting. Could you please send me *the same* as soon as possible?"
Jestem ciekaw kiedy ten przeinwestowany sektor w końcu #!$%@? xD Bo kwoty za usługi w większości gównianej jakości nie wymagającej aż tak specjalistycznej wiedzy są jakieś bajeczne xD
Ale ty masz siermiężny ból dupska xD kukle muszą Cię swędzić na tylko samą wzmiankę o IT
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora