Fajne rozwiązanie - ale jestem pewien, że w Polsce taksówkarze zamawiali by kursy takimi autonomicznymi samochodami i jak małpy srali na siedzenie itp - bo przecież to "nieuczciwa konkurencja" dla nich by była.
@abraca: Kamera wszystkiego nie wyłapie niestety. Wylanie butelki wody na podłogę - czy jakiegoś innego gówna tak, żeby nie . było tego na kamerce widać to raczej nie jest problem. Złośliwość i zuchwałość taksówkarzy niestety nie zna granic. Podejrzewam, że trzeba będzie w tych samochodach montować jakieś plastiki, gumy czy grube folie wodoszczelne na podłodze i tapicerce tak, żeby było łatwo wyczyścić i rozlanie jakiegoś płynu niczego nie uszkodziło. Ale
Brzmi nieźle, ciekawe co zapowiedzą w poniedziałek (Musk: "will be explained in depth via live webcast on April 22"). Imo może być duży problem z regulacjami prawnymi i w pełni autonomicznych samochodów na ulicach jeszcze długo nie uświadczymy. Zresztą w Polsce, gdzie jest problem z ogarnięciem prawa dla "głupich" hulajnóg (kierowca elektrycznej hulajnogi to, w myśl kodeksu drogowego, pieszy), to już w ogóle zapomnij.
Era aut spalinowych dobiega końca i w sumie dobrze,aż dziwne,że tak długo to trwa,bo pierwszy elektryk już był w 1842r. Mam tylko nadzieję,że nie będzie zakazu posiadania auta z silnikiem spalinowym,żeby można było sobie chociaż w weekend pojeździć jakimś V8 i nacieszyć ucho pięknym dźwiękiem spalinowca.
@Spejsonik: Pewnie szybko będą zakazy wjazdu w granicach miast. Potem jeśli autonomiczne będą królowały tylko w EV to będzie pewnie zakaz jazdy po drogach publicznych szybciej niż 50km/h, więc np całkowity zakaz jazdy autostradą.
W mojej opinii to jest oszustwo. Kupujesz samochód Tesli, on jest twój, ale nie możesz na nim zarabiać, bo licencja samochodu tego zabrania! Jedynym wyjściem jest zarabianie w Tesla Network gdzie Musk bierze 70% zysków. Nie powinno tak być. To brak konkurencji. To właściciel samochodu powinien decydować pod jaką marką taksówkową będzie jeździł jego samochód. Nie zrozumcie mnie źle. Popieram licencje na oprogramowanie, zdjęcia, filmy i książki. Ale licencja na samochody to
@terazpolskanow: ale przeciez Tesla mozesz jezdzic w dowolnej firmie taksowkowej. Licencja nie zabrania. Tesla Network to co innego. Tu oprogramowanie samochodu ma byc z ta usluga zintegrowane. Absurdem byloby by tesla robila taki soft dla np: ubera za free.
Komentarze (22)
najlepsze
Kamera wszystkiego nie wyłapie niestety. Wylanie butelki wody na podłogę - czy jakiegoś innego gówna tak, żeby nie . było tego na kamerce widać to raczej nie jest problem. Złośliwość i zuchwałość taksówkarzy niestety nie zna granic.
Podejrzewam, że trzeba będzie w tych samochodach montować jakieś plastiki, gumy czy grube folie wodoszczelne na podłodze i tapicerce tak, żeby było łatwo wyczyścić i rozlanie jakiegoś płynu niczego nie uszkodziło.
Ale
źródło: comment_JigDv2KiO9mxyXbCQr4GC9QKi4OFyUUd.jpg
PobierzChyba nie chodzi o regulacje prawne, po prostu nikt nie umie zrobić samoznaczącego samochodu, to mydlą oczy regulacjami.
Mam tylko nadzieję,że nie będzie zakazu posiadania auta z silnikiem spalinowym,żeby można było sobie chociaż w weekend pojeździć jakimś V8 i nacieszyć ucho pięknym dźwiękiem spalinowca.
Nie zrozumcie mnie źle. Popieram licencje na oprogramowanie, zdjęcia, filmy i książki. Ale licencja na samochody to
Tesla Network to co innego. Tu oprogramowanie samochodu ma byc z ta usluga zintegrowane. Absurdem byloby by tesla robila taki soft dla np: ubera za free.