Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko242
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

56

Siren, "cyfrowy człowiek" - generowany w czasie rzeczywistym w Unreal Engine

Demo technologiczne zaprezentowane na GDC 2018.

xandra
xandra
z
youtube.com
dodany: 23.03.2018, 22:41:15
  • #
    rozrywka
  • #
    gry
  • #
    unrealengine
  • #
    cgi
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Komentarze (32)

najlepsze

spamkiller
spamkiller
24.03.2018, 10:27:30
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Akatrosh
Akatrosh
24.03.2018, 14:33:29
  • -2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
mimmo
mimmo
24.03.2018, 07:08:50 via Android
  • 7
A nie mogła być ładna? Ta jest jakaś zgarbiona, gęba nie do pączków, chuda jakaś idź pan w ch.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

brusse
brusse
24.03.2018, 10:05:31
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
mimmo
mimmo
24.03.2018, 15:26:03 via Android
  • 3
@marek-sisey-tymoszczuk : Cel był taki, żeby stworzyć model zbliżony do prawdziwego człowieka, a ja stwierdzam, że się to średnio udało, bo postać jest jakaś nieproporcjonalna, zgarbiona za chuda, i dziwna na twarzy, każdy normalny widzi sam.
  • Odpowiedz
Solitary_Man
Solitary_Man
23.03.2018, 23:13:51 via Android
  • 4
Trochę dziwne ręce ale twarz i oczy mega naturalne
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Blaskun
Blaskun
24.03.2018, 18:00:53
  • 6
@Solitary_Man: Wcale nie. Zęby i usta plus oczy. Od razu poznać, że nie jest to prawdziwa osoba.
  • Odpowiedz
Blaskun
Blaskun
24.03.2018, 18:03:37
  • 1
@Solitary_Man: Znając wykopków, to nawet nie pomyślałem inaczej. Dla mnie wygląda jak dziecko.
  • Odpowiedz
orkako
orkako
24.03.2018, 22:42:23
  • 2
No raczej z prawdziwością to jej nie pomylisz, ale jak na animację to całkiem ładnie. Efekt byłby dużo lepszy gdyby zanimować zwierzę, albo jakiegoś kosmitę/potwora. To dlatego, że na nieludziach mózg nie rozpoznaje tak dobrze drobnych nieścisłości.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

p.....y
p.....y
konto usunięte 24.03.2018, 10:38:22
  • 2
Domyślam się, że chodzi o rozwojową wersję Unreal Engine, jeszcze nic tego chyba nie używa.
Niezłe - widać silniczek rządzi. Jakie inne jeszcze to potrafią? Tzn z tą jakością.

Wg mnie następnym istotnym krokiem będzie postać, która zagra rolę wg scenariusza (bez żadnego "motion capture"), a kolejnym - jak zagra bez scenariusza. Ale myślącej AI to ja bym się już bał. Taka postać w grze mogłaby być niebezpieczna dla człowieka. Myślę, że
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

plutonka
plutonka
24.03.2018, 14:26:04
  • 1
@pies_harry: z silnikami gier i ich demami jest ten problem, że pokazują konkretnie to, co działa. Ale nie pokazują oczywiście tego, co nie działa :) Ostatnio było demko unreala z real time raytracingiem no i wow! już można teoretycznie zaczynać marzyć o pieknych refleksach i szkle w grach. Tylko że demko pokazywało statyczną scenkę, nie było tam animacji, dynamicznego środowiska, czy postaci. Także obejrzenie takiego demka mówi o tym, że
  • Odpowiedz
majsterV2
majsterV2
20.04.2018, 22:14:10
  • 0
@pies_harry: I nauczysz ją sterować robotem aby somsiada straszyła po przez małą modyfikację w grze która zaoferuje postaci kontrolery ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
gm001131
gm001131
gm001131
24.03.2018, 22:18:24
  • 0
Ciekawe jak na tą technologię zareagują szychy z Hollywood.
Jak będzie można niedługo kosztowne scenografie i kosztownych aktorów zastąpić generowanymi komputerowo w rozsądnej cenie.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

CwanyWacek
CwanyWacek
24.03.2018, 21:26:30
  • 0
Może .... po trzech winach ... dałbym się nabrać ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GrzegorzPorada
GrzegorzPorada
24.03.2018, 11:30:29
  • -1
Ale w---------a...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Hu_Yu_Hai_Ding
Hu_Yu_Hai_Ding
23.03.2018, 23:13:31
  • -1
cyfrowa wiedźma
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

adrian-perdjon
adrian-perdjon
24.03.2018, 09:58:38 via Android
  • -3
Samego sprzętu zwieźli za pół miliona. Kolejne 2-3mln wydali na origowanie modelu i oprogramowanie w UE. Jakbym miła ten budżet, to bym to zrobił lepiej! I ja nie żartuje, ani się nie przechwalam. Poniżej moj Avatar dla firmy Dumel. Zasada ta sama - Motion Capture i real time rendering.

https://youtu.be/zUmbsMl2tpM
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Hity

tygodnia

Wesprzyj walkę o prawa mężczyzn
Wesprzyj walkę o prawa mężczyzn
2939
Pszczyna podtrzymuje decyzję o dyskryminowaniu chłopców w ramach programu edukac
Pszczyna podtrzymuje decyzję o dyskryminowaniu chłopców w ramach programu edukac
2603

Pokaż 18+

Prawnik o pomyłce łowców pedofilów: to przestępstwo
Prawnik o pomyłce łowców pedofilów: to przestępstwo
2209
Tokio 2025. "Ta cisza jest przykra"
Tokio 2025. "Ta cisza jest przykra"
1952
Oficjalny koniec mediacji z Majtczakiem. Rodziny ofiar je zerwały.
Oficjalny koniec mediacji z Majtczakiem. Rodziny ofiar je zerwały.
1801
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #ciekawostki
  • #zainteresowania
  • #kultura
  • #heheszki
  • #muzyka
  • #film
  • #gry
  • #humor
  • #swiat
  • #technologia
  • #polska
  • #nauka
  • #sport
  • #wykop
  • #youtube

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking