JWT zwolniła osoby odpowiedzialne za wpisy Tigera na Instagramie.

Agencja J. Walter Thompson Group Poland, odpowiedzialna za obsługę marki Tiger (należącej do Maspex Wadowice) w social mediach przeprosiła za przekroczenie granic dobrego smaku w reklamie napoju energetycznego.

- #
- #
- #
- #
- #
- 106
- Odpowiedz







Komentarze (106)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_Ezc5WRG36WaCBEZIcLRu723UZfl8hwMb.jpg
PobierzAle niestety Polacy to bardzo neurotyczny narod i takie reklamy im nie w smak. A szkoda bo to tylko pokazalo jak do tylu jestesmy cywilizacyjnie. Czas pogodzic sie z historia, odlozyc skrzydla husarii
To nie jest robota jednego człowieka, ktoś to wymyślił, później ktoś zaprojektował, na końcu wykonał grafikę, dalej kilka osób akceptuje a na koniec ktoś udostępnia na profilach.
Wyobraź sobie że żadna z tych osób nie wpadła na pomysł, że może jednak należałoby się troszkę szacunku do historii.