I klasyczne pytanie do polskich kierowców, tym razem do kierowcy lawety PZ 301 JX (pojazd na lewym pasie) - po cholerę siedzisz na dupie temu traktorowi?
Oszczędność czasu? Żadna. A za to: zerowe szanse na ucieczkę, gdy pojazd (traktor) nagle się zatrzyma, albo chociażby będzie musiał ostro hamować.
Jaki sens ma jechać na takiego samobója, zamiast utrzymać sobie bezpieczny dystans z 3 sekund?
W Polsce i tak byłby nielegalny (albo musiałby być zarejestrowany jako coś innego niż traktor), bo u nas prawo ogranicza prędkosc traktorów do 40km/h. Sam jak 3 lata temu kupowałem nówke, ktory fabrycznie moze wyciągnac 50km/h, to mam załozona blokade elektroniczną, tak, ze osiągam max 44km/h (te 40 plus widac jeszcze jest dopuszczalne 10% zapasu)
@nunu85: tak jeszcze w ramach ciekawostki powiem, ze ludzie obecnie dość czesto przerabiają skrzynie biegów starej cieżkiej serii ursusa, żeby z fabrycznego Vmax=25km/h wydusić coś w okolicach 37km/h. Trzeba rozebrać skrzynie, zamienic 3 (nawet nieprzesadnie drogie) tryby i już mamy wiele szybszy traktor .
instrukcja z agrofoto wałek wzmacniacza zamieniasz na ten z zestawu. ten duży tryb zakładasz na wałek posredni zamiast tryba o numerze 00.88.121.094 lub 00.80.121.183 (zależy który posiadasz) w katalogu nr 32. nastepnie ten tryb co zdjąłeś zamieniasz go z trybem o numerze 0080.121.007 lub 0088.121.095 ( w zaleznosci który jest u Ciebie) w katalogu numer 34. Zaś ten mały tryb ze
Komentarze (124)
najlepsze
Ona: Wpadniesz ,
Ja : Nie mogę, oram pole (╯︵╰,)
Ona : Rodziców nie ma w domu .
- I zdanżam na czas, proszę pana.
- Zdążam.
- No właśnie, i pan zdanża.
Oszczędność czasu? Żadna. A za to: zerowe szanse na ucieczkę, gdy pojazd (traktor) nagle się zatrzyma, albo chociażby będzie musiał ostro hamować.
Jaki sens ma jechać na takiego samobója, zamiast utrzymać sobie bezpieczny dystans z 3 sekund?
Tylko proszę bez pitolenia w stylu "aaa, bo jak
@simperium: W Polsce to jest #!$%@? dramat. Nie wiem jak jest w innych krajach, ale u nas jest z tym poważny problem.
Najgorzej jak jedziesz motocyklem, zostawiasz sobie więcej miejsca z przodu a jakaś #!$%@? zawsze się musi wcisnąć, no gardzę.
Sam jak 3 lata temu kupowałem nówke, ktory fabrycznie moze wyciągnac 50km/h, to mam załozona blokade elektroniczną, tak, ze osiągam max 44km/h (te 40 plus widac jeszcze jest dopuszczalne 10% zapasu)
Trzeba rozebrać skrzynie, zamienic 3 (nawet nieprzesadnie drogie) tryby i już mamy wiele szybszy traktor .
http://danrol-sklep.pl/pl/p/WALEK-KOLO-SKRZYNI-BIEGOW-SZYBKA-SKRZYNIA-URSUS-ZETOR/1787
instrukcja z agrofoto
wałek wzmacniacza zamieniasz na ten z zestawu. ten duży tryb zakładasz na wałek posredni zamiast tryba o numerze 00.88.121.094 lub 00.80.121.183 (zależy który posiadasz) w katalogu nr 32. nastepnie ten tryb co zdjąłeś zamieniasz go z trybem o numerze 0080.121.007 lub 0088.121.095 ( w zaleznosci który jest u Ciebie) w katalogu numer 34. Zaś ten mały tryb ze
w Niemczech nie ma samochodów z takimi przebiegami!
nie przeglądasz Otomoto?!