A wystarczyłoby, żeby idiota w czerwonym jechał taką samą prędkością co wszyscy. Ale nie, mu się spieszy. Ciekawe na co chciał przeznaczyć zaoszczędzony w ten sposób czas.
Swoją drogą, filmik fajnie się zaczyna: dwóch yntelygentów w nieodśnieżonych częściowo samochodach. ( ͡°ʖ̯͡°)
@UnitrA: źle ustawione lusterka. Ja mam tak wychylone, że praktycznie minimalizują martwe pole. Poza tym - nie jesteś pewien to odkręć głowę i sprawdź.
I co zrobisz?Nic nie zrobisz. Jedziesz sobie jak człowiek a tu jakiś głąb o lusterku zapomni (pewnie z przyzwyczajenia) i dupa.
@grigory @UnitrA: Nie ma co tu snuć rozważań o lusterkach facet zmienił pas bez patrzenia, po prostu uciekał ze swojego bo by tamtemu w dupę wjechał. Samochody na tamtym pasie zahamowały z jakiegoś powodu a on już nie miał na to czasu (bo był baranem bez wyobraźni).
@SecretService: zgadza się ale to i tan nie może usprawiedliwić sprawcy. Dodam że takie zachowania często doprowadzają do zatrzymania lewego pasa, bez wypadku ale bajzel na drodze jest.
@SecretService: Zgadza się. Ja też widząc takie zachowania też myślę za tych jeżdżących "szybko ale bezpiecznie"... Tutaj zwolniłbym widząc takie zachowanie. Generalnie po jakimś czasie ma się nawet intuicyjne czucie takich przypadków. Jakieś delikatnie zjeżdżanie w kierunku drugiego pasa itp. sygnalizują jakieś nietypowe i niepewne manewry ;)
Zlinczujcie mnie, ale też się tak kiedyś ratowałem, tylko akurat z lewego na prawy. Nie mam nic na swoją obronę - zamyśliłem się i jakby prawy nie był wolny to bym skasował auto i Bóg wie co jeszcze.. Kierowca na filmie miał mniej szczęścia.
Taka, że wjeżdżając w tył komuś to uszkodzisz siebie, a ucieczką w bok kogoś.
@insystem: w bok lepiej dla wszystkich bo nie ma takiego wytrącenia prędkości i straty są mniejsze (oszczędza się ból tych co stoją i w nich walniemy). Uderzeni w tył pasażerowie mogli by mocno na szyi odczuć, w bok tak nie boli. Auta też łatwiej wyklepać wgnieciony bok niż robić cały przód. Waląc w bok też uszkadza się
@jonik: Nie ma sensu uciekać (nie ma gdzie). Uderzając tylko prawym przodem w lewy bok czerwonego samochodu na pewno będą mniejsze straty niż gdy uderzysz w barierki w panice a potem dobije cię czerwony.
Co do kontry... co tutaj niby kontrować? Jedzie na ciebie czerwony samochód i tyle, z prawej jest on, z lewej są barierki, przyśpieszenie masz za małe żeby go wyprzedzić więc możesz jedynie hamować i starać się nie
@rossocorsa: Też miałem podobną przygodę. Na drodze ekspresowej kierowca wlókł się ok. 20 km/h prawym pasem, bez świateł awaryjnych. Może miał jakąś awarię, ale powinien je włączyć. Dodatkowo jechaliśmy z górki. W ostatniej chwili udało mi się uskoczyć na lewy pas.
nagrywasz typa od dluzszego czasu, zapominasz ze akcja jest live, typ wjezdza ci w auto bo nie dostosowal predkosci i uciekal, nie pomyslales zeby zostawic miejsce/uciekac puki czas... nagrywam a ty jedz jak szalony xD
Komentarze (76)
najlepsze
Swoją drogą, filmik fajnie się zaczyna: dwóch yntelygentów w nieodśnieżonych częściowo samochodach. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@grigory @UnitrA: Nie ma co tu snuć rozważań o lusterkach facet zmienił pas bez patrzenia, po prostu uciekał ze swojego bo by tamtemu w dupę wjechał. Samochody na tamtym pasie zahamowały z jakiegoś powodu a on już nie miał na to czasu (bo był baranem bez wyobraźni).
Dodam że takie zachowania często doprowadzają do zatrzymania lewego pasa, bez wypadku ale bajzel na drodze jest.
@James_Earl_Cash: Niestety ;(
@insystem: w bok lepiej dla wszystkich bo nie ma takiego wytrącenia prędkości i straty są mniejsze (oszczędza się ból tych co stoją i w nich walniemy). Uderzeni w tył pasażerowie mogli by mocno na szyi odczuć, w bok tak nie boli. Auta też łatwiej wyklepać wgnieciony bok niż robić cały przód. Waląc w bok też uszkadza się
1) ucieczka na barierki połączona z kolizją z barierkami
2) kontra
3) mocne trzymanie kierownicy i liczenie, że auto "odbije" się o nad
Co do kontry... co tutaj niby kontrować? Jedzie na ciebie czerwony samochód i tyle, z prawej jest on, z lewej są barierki, przyśpieszenie masz za małe żeby go wyprzedzić więc możesz jedynie hamować i starać się nie
Komentarz usunięty przez moderatora