Cześć Mirki,
Pierwszy raz proszę was o #
wykopefekt. Sprawa jest dosyć delikatna bo chodzi o firmę AZE Electronics - xiaomi.com.pl (Sorki za wcześniejszy wpis nie mogłem już poprawić)
Moje pierwsze zakupy w tym sklepie miały miejsce dnia 20/05/2016 a drugie 07/07/2016. W obu przypadkach kupiłem takie same słuchawki dokanałowe Hybrid Iron Dual Drivers bo pierwsze się popsuły. Po podobnym okresie użytkowania padły również drugie słuchawki i zdecydowałem się oddać obie pary na gwarancję. Kontakt ze sklepem był dobry ale tylko przez e-maile. Słuchawki wysłałem pocztą polską i w miarę szybko reklamacja została rozpatrzona na moją korzyść bo uwzględnili wymianę na nowe.
Potwierdzenie wysłania paczki do AZE Electronics:
Informacja o uwzględnieniu reklamacji:
4 dni później spytałem ich kiedy w końcu wyślą te słuchawki:
od tego momentu nie dostałem żadnej odpowiedzi na maila z potwierdzeniem wysyłki a usilne próby uzyskania dodatkowych informacji co się dzieje z wysyłką nie dały rezultatów. Mam nadzieję, że jeśli zobaczą że są na Wykopie to zmienią swoje podejście do klientów bo obecnie jest to złodziejstwo w biały dzień. Współczuję tylko Xiaomi że taki sklep niszczy im opinię. W ogóle jak to jest możliwe że taka firma jak AZE Electronics jeszcze istnieje ?
Komentarze (142)
najlepsze
Lipa i tyle.
Pomijając opinię jaką ma ten sklep to nie wiem o co ten raban.
- nie minął ustawowy czas
- być może towar rzeczywiście wysłany, ale z Chin. Zamówili na ali i przyjdzie za 2 miesiące.
@marcoos_bpik: a jaki to jest ustawowy czas dotyczący gwarancji producenta? Nie myl rękojmi i niezgodności towaru z umową z gwarancją producenta.
Do wszystkich minusujących. Przeczytajcie jeszcze raz. Tam jest tylko i wyłącznie sposób realizacji reklamacji. Nie ma nic o tym, że przesyłka została nadana, brak przewoźnika czy numeru przesyłki.