Cześć Mirki,
Pierwszy raz proszę was o #
wykopefekt. Sprawa jest dosyć delikatna bo chodzi o firmę AZE Electronics - xiaomi.com.pl (Sorki za wcześniejszy wpis nie mogłem już poprawić)
Moje pierwsze zakupy w tym sklepie miały miejsce dnia 20/05/2016 a drugie 07/07/2016. W obu przypadkach kupiłem takie same słuchawki dokanałowe Hybrid Iron Dual Drivers bo pierwsze się popsuły. Po podobnym okresie użytkowania padły również drugie słuchawki i zdecydowałem się oddać obie pary na gwarancję. Kontakt ze sklepem był dobry ale tylko przez e-maile. Słuchawki wysłałem pocztą polską i w miarę szybko reklamacja została rozpatrzona na moją korzyść bo uwzględnili wymianę na nowe.
Potwierdzenie wysłania paczki do AZE Electronics:
Informacja o uwzględnieniu reklamacji:
4 dni później spytałem ich kiedy w końcu wyślą te słuchawki:
od tego momentu nie dostałem żadnej odpowiedzi na maila z potwierdzeniem wysyłki a usilne próby uzyskania dodatkowych informacji co się dzieje z wysyłką nie dały rezultatów. Mam nadzieję, że jeśli zobaczą że są na Wykopie to zmienią swoje podejście do klientów bo obecnie jest to złodziejstwo w biały dzień. Współczuję tylko Xiaomi że taki sklep niszczy im opinię. W ogóle jak to jest możliwe że taka firma jak AZE Electronics jeszcze istnieje ?
Komentarze (142)
najlepsze
Profilaktycznie następnego Xiaomi wezmę jednak z GearBest, Ibuygou itp.
@shocco: Xiaomi warto kupić w IBuyGou, bo gwarancję mają realizowaną we Wrocławiu.
Jak ktoś się boi vatu, to trzeba patrzać na wysyłkę z Europy.
Polsza znowu 200 lat za Chinami.
Komentarz usunięty przez moderatora
Toż tam mają taki poziom i popyt że aż się o to prosi. ( ͡° ͜ʖ ͡°)