Cywilizacja Sida Meiera będzie narzędziem edukacyjnym
W 2017 roku uczelnie będą musiały zmierzyć się z zupełnie nowym problemem – zmuszaniem studentów do wychodzenia z zajęć. Wszystko przez projekt CivilizationEDU i chęć rozegrania jeszcze jednej tury podczas nauki historii.
antyradio z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 109
Komentarze (109)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@Paco: Polityka w 4 jest też dość dziwna. Możemy całe wieki dostarczać AI surowce, wynalazki etc.
Ale nasz poziom przyjaźnie nie rośnie...
Przypominam że w tej grze wprowadzenie pensji minimalnej zwiększa zatrudnienie xD
Dziś
Czasami mnie denerwuja przestoje ze musze kilka rund przeklikac czekajac na nowa jednostke/technologie/budynek i system armii na waskim przejsciu. Zamiast zlaczyc jednostki w jedna duza mieszana formacje musza isc jedna po drugiej...
Przecież hexy i brak stackowania jednostek to najlepsze elementy Civ V. Wreszcie podczas prowadzenia wojen pojawiła się taktyka, a duża armia nie gwarantowała zwycięstwa. W poprzednich częściach właściwie wygrywał ten, kto miał ogromną armię. Do tego miasta mogą się same bronić. To wszystko narzuca wymóg mądrego planowania i dbania o silne jednostki. Do tego jeszcze mocniej się docenia premie z tytułu ukształtowania terenu.
Według mnie system wymaga jedynie dopracowania
W Civ V wielkość armii ma jeszcze większe znaczenie. Teraz oprócz ilości ma znaczenie ich rozmieszczenie. W prawdziwym świecie też możesz zmieścić ograniczoną ilość jednostek na 1m2. W Civ4 jak połączyłeś 20+ jednostek to byłeś prawie nie do pokonania. Teraz jak wystawisz 20 jednostek, to już nie masz tak pewnej wygranej, bo musisz się stopniowo
Kupowałem dawniej gry w promocji, Settlers 2 (10-l.) oraz Narodziny Kultur, Ground Control 2, World in Conflict,...
Do nadrobienia mam serię Civ i AoE, Faraon itp.
W dzieciństwie za granicą mieszkałem, komputerowcem jeszcze nie byłem, to nie było z kim wymieniać się klasykami.