ZOBACZ niemiecką jakość VW Passat B6 2.0CR pękający wał korbowy już po 140tyś KM
Tak oto wygląda PĘKNIĘTY WAŁ w aucie serwisowanym w ASO zaledwie 140 tys KM. Wada fabryczna za którą klient ma zapłacić 14 tys zł. Czy kupiłbyś Volkswagena wiedząc, że trzeba będzie dopłacić 14 tysiecy bo jakość stopu i elementów silnika jest taka zła? Co z niemiecką jakością? Jednorazowe auto
a.....0 z- #
- #
- #
- #
- #
- 558
- Odpowiedz
Komentarze (558)
najlepsze
@SamiS: najgorsze ze malo kto jest tego swiadom
Komentarz usunięty przez moderatora
A tak serio, to że niemiecka firma ma fabryki w różnych państwach, nie zmienia stanu rzeczy że to robią dla siebie, pod siebie, i uznają to za całkowicie swoje przybijając pieczątkę. Nie ma znaczenia miejsce powstania.
km - kilometr
Pozdrawiam wszystkich
kM - (kilo)metr mechaniczny
Km - koń metrowy
Również pozdrawiam:)
mM - metr Mechaniczny
kK - kilokoń
Pozostaje tylko współczuć i - jeżeli nie kupuje się na premierę- poczytać o danym samochodzie w necie.
O czym ty piszesz? To właśnie 2.0 TDI PD były mega awaryjne - zwłaszcza te z początku produkcji czyli 2006-2007. Odkąd pod koniec 2007 VW zaczął wypuszczać 2.0 TDI CR awaryjność diametralnie się zmieniła. Spójrz w ceny pasków na PD i CR.
A co do 2.5 TDI to były to najmniej udane silniki koncernu VW. Jedynie wersja 180 KM bła poprawiona, a i tak wałek bokiem potrafił wyjść. Jak ktoś dbał to i jeździł owszem ale i tak znacznie częściej na
@adam_nowak1980
Przekaż temu, co wrzucał ten filmik, że "ASO" to skrót od "autoryzowana stacja obsługi", ale tylko i wyłącznie po polsku.
Jest jakaś moda na dysmózgowie czy co..