ZOBACZ niemiecką jakość VW Passat B6 2.0CR pękający wał korbowy już po 140tyś KM
Tak oto wygląda PĘKNIĘTY WAŁ w aucie serwisowanym w ASO zaledwie 140 tys KM. Wada fabryczna za którą klient ma zapłacić 14 tys zł. Czy kupiłbyś Volkswagena wiedząc, że trzeba będzie dopłacić 14 tysiecy bo jakość stopu i elementów silnika jest taka zła? Co z niemiecką jakością? Jednorazowe auto
a.....0 z- #
- #
- #
- #
- #
- 558
- Odpowiedz
Komentarze (558)
najlepsze
Fajnie. Szkoda że to nieprawda.
Tam nie może zdarzyć się tak, że tak istotna część będzie wadliwa choćby jedna na milion. Te normy i systemy właśnie są po to, by przede wszystkim tę jedną na milion część wykryć i usunąć.
Zatem powyższy problem spowodowany mógł być -
Przy okazji zapytałbym o adres ich jednostki certyfikującej (to i możesz z polskim oddziałem zrobić ale oni mają pewnie tylko 9001) - pewnie jakiś TUV - a także poprosić o namiar na osobę odpowiedzialną za ISO w firmie. Zapewne jako klienta, może interesować Cię jak wygląda procedura obsługi zgłoszeń od klientów a także jak zostało potraktowane Twoje zgłoszenie.
W zależności od tego czy to uszkodzenie wywołała zła