"Duma z bycia kretynem", czyli nieco inne spojrzenie na naszą edukację.
Na Kwejku i innych serwisach roi się od tego typu grafik - "już widzę jak mi się [wstaw cokolwiek] przyda w prawdziwym życiu", ale czy na pewno jest to dobre podejście do tematu edukacji? Jak uważacie?
raq195 z- #
- #
- #
- #
- 200
Komentarze (200)
najlepsze
Tak samo z ludźmi zmusza się nas do wkuwania gówna uniemożliwiając jednostkom pogłębianie wiedzy w dziedzinie która ich pasjonuje
Jestem dopiero po technikum więc znam to z autopsji (jestem tym który
Tylko kto potem będzie utrzymywał te tabuny bezrobotnych kretynów... oh wait...
Akurat pantofelek to jest dosyć absurdalny przykład, bo to jest kropla w morzu.
Komentarz usunięty przez moderatora
Tylko że żadne z nich nie ma świadomości że to już było.
To ja sugerowałbym trzy kroki:
1. zejść na
Ale co do matematyki to owszem, sama wiedza na temat logarytmów nie jest potrzebna, ale ćwiczenie ich jest, bo to rozwija inteligencję i pamięć krótkotrwałą jak już było wspomniane w komentarzach.
Moim zdaniem najgłupszym przedmiotem jaki jest uczony w szkołach to język polski. Czytanie literatury jest ważne, ale uczenie się
Szkoły podstawowe to przechowalnia z funkcją wychowaczą i opcją programowania podstawowego.
Gimnazjum - najważniejszy etap. - od gimnazjum zalezy jakie czeka nas życie - równiez przechowalnia
Szkoły
W szczególności nauczanie dzieci:
- Geografii (podaj najwyższy szczyt Świata! - po co?)
-
-Matematyki(Wbrew pozorom nie uczy ona liczyć; uczy najpierw myśleć potem działać, planowania, budowania koncepcji w oparciu o znane fakty, metodologii rozróżniania twierdzeń ważnych i nieważnych dla rozpatrywanego zagadnienia; uczy również, że pewnych spraw nie da się przeskoczyć siłą, perswazją czy "laniem wody". Uczy koncentracji, rozwija pamięć krótkotrwałą, gdyż treści istotne muszą być cały czas w "cache" mózgu; uczenia działu "logika" chyba nie muszę uzasadniać?)
Uczona jest źle, gdyż nawet w opinii nauczycieli "uczy liczyć", nie podawane są argumenty za jej