Odpowie mi ktoś skąd się wziął wymóg na egzaminie (zarówno na filmie jak i w Polsce) zapinania pasów PRZED odpaleniem silnika? Zastanawiam się nad tym, nie jest bardziej logiczne już w normalnej jeździe sprawdzenie czy w ogóle "jest czym jeździć" (bo np. jest mróz i auto nie chce odpalić) i dopiero potem zapięcie pasów?
@chomik3: Nie, testy są łatwe i logiczne. Składają się z dwóch części. Hazard Perception to filmiki na których trzeba kliknąć myszką w momencie jak zauważysz zagrożenie na drodze. W zależności od szybkości dostajesz od 0 do 5 punktów za każdy filmik.
Póżniej jest test. 50 pytań z czego 5 ostatnich to studuim przypadku. Zawsze jest powiedziana ilość poprawnych odpowiedzi . Raczej nie ma podchwytliwych, czasami są źle przetłumaczone jeśli zdaje się
Jak zwykle. Film trwający godzinę dodano 20 minut temu i wykopano już 8 razy. Teraz niech ktoś z tych którzy go wykopali mi powie za co ten wykop, lub chociaż niech mi opowie czym różni się egzamin w UK od tego w Polsce.
@kmlbnd: nie używają kierunkowskazów przy zmianie pasa ruchu i zawracaniu. Dziewczyna popełniła 8 błędów i zdała, a Polski egzaminator dałby po hamulcach z 2 razy jadąc z tą dziewczyną, stworzyła zagrożenie.
Komentarze (192)
najlepsze
Chociaż to dziwne, że w Polsce, gdzie każdy aspekt życia musi być uregulowany przepisami, jeszcze nie doczepili się do tego.
Jak kierowca obsługuje samochód to wyłącznie jego sprawa. Najwyżej będzie docisk sprzęgła szybciej wymieniał, ale przecież za to nie płaci państwo.
Komentarz usunięty przez moderatora
Póżniej jest test. 50 pytań z czego 5 ostatnich to studuim przypadku. Zawsze jest powiedziana ilość poprawnych odpowiedzi . Raczej nie ma podchwytliwych, czasami są źle przetłumaczone jeśli zdaje się