Witam wszystkich WYKOPYWACZY!
Chciałem się poradzić,a mam na to niezbyt dużo czasu, więc doszedłem to wniosku, że napisanie tego tutaj będzie najlepszym wyjściem.
Mianowicie chodzi o to, że poszedłem do sklepu KOMPUTRONIK w celu zakupienia laptopa. Trafiło na Samsunga Series 3 NP355..., który był w cenie 2799 zł (zniżonej z 2999 zł). Chciałem jeszcze porównać ten komputer z innymi w domu na spokojnie więc powiedziałem, że zgłoszę się aby zlożyć na niego zamówienie na drugi dzień, na co sprzedawca zareagował tekstem "Może pan zadzwonić jak się pan zdecyduje a my go zamówimy i zadzwonimy do pana jak będzie na sklepie". Przed wyjściem z domu sprawdziłem na stronie www.komputronik.pl i laptop był w cenie 2599 (zniżonej z 2799 zł). Ucieszony powędrowałem do sklepu, ponieważ byłem przekonany że to własnie ten komputer chcę kupić. Oczywiście przed złożeniem zamówienia upewniłem się czy cena jest taka jak na stronie, co szybko zostało potwierdzone. Złożyłem zamówienie, a pan sprzedawca (inny niż dzień wcześniej) poprosił mnie o 100 zł zaliczki. Niestety nie miałem przy sobie takiej kwoty dlatego posmutniałem. Pan sprzedawca szybko zareagował proponując mi, że złoży zamówienie i zadeklarował, że (cytuję)
zrobi tak, żeby było dobrze. Zadowolony z przebiegu sprawy poszedłem do domu. Na drugi dzień pojechałem do sklepu, żeby wpłacić ową zaliczkę i przy okazji zapytać czy mój laptop jest już w drodze do sklepu. Zaliczka została przyjęta, co sprzedawca potwierdził pieczątką natomiast na laptop musiałem jeszcze poczekać.
Tego samego dnia (czyli dzisiaj) zadzwoniła do mnie pani z tego sklepu potwierdzając, że laptop już dotarł. Natomiast NIESTETY nie w cenie 2599 zł tylko w cenie 2799 zł, ponieważ ta niższa cena była tylko w dniu, w którym akurat nie miałem zaliczki i z tego co mi powiedziała szanowny pan sprzedawca, który powiedział że zrobi tak, żeby było dobrze- nie złożył zamówienia czekając na zaliczkę.
PYTANIE:Czy mam prawo domagać się niższej ceny na podstawie potwierdzenia, którego skan zamieściłem powyżej? Jak widzicie jest ono z datą wczorajszą i cena napisana na nim została przez sprzedawcę- nie przeze mnie.
A jeżeli nie, to jak inaczej mogę rozwiązać tę sprawę. Oczywiście chcę tego laptopa, ale też chcę go w niższej cenie.
Może akurat trafi się ktoś, kto pracuje w podobnym sklepie i będzie wiedział, czy mogą zrobić upust albo dodać jakiś gratis.
Jeżeli to coś zmienia to będę płacił gotówką.
zaznaczam, że nie jest to w żadnym wypadku antyreklama firmy, ponieważ obsługa jest naprawdę miła i kompleksowa
Komentarze (11)
najlepsze