Wpis z mikrobloga

@Jurigag: Zacznijmy od tego, że ludzkie oko nie rejestruje pojedynczych klatek tylko ruch, zmianę oświetlenia itd. No i nie wiem czemu piszesz że ktoś nie zobaczy różnicy skoro oczy każdego człowieka mają inną "czułość", piloci myśliwców słyną z dobrego wzroku dzięki któremu widzą napis z jednej klatki w ponad 200 fps.
  • Odpowiedz
@Kazak77: mnie to rozwala. Developerzy wciskają jakieś motion blury i inne gówna, gdy przy zwykłych 200fps obraz byłby tak płynny, że wszystko rozmywałoby się w naturalny sposób. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@plnk: Motion blura nie cierpię, w większości gier strasznie sztucznie to wygląda. W sumie to dobre pytanie, czy można osiągnąć naturalne rozmycie w grach, ale raczej wątpię.
  • Odpowiedz
@Kazak77: przy 60fps szybkie ruchy myszką jednak pokazują kolejne (odległe od siebie) klatki. Im więcej fps i klatek "pomiędzy", tym lepiej. Nie wiem czy efektywnie dałoby się osiągnąć więcej, niż 1000 (próbkowanie myszy), ale to powinno wystarczyć. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz