Aktywne Wpisy

bar125 +287
Kiedy kupiłeś kolejne akcje z GPW i odchodzisz od komputera
#gielda
#gielda

Skiter1991 +321
#filipchajzer ojej, znowu Chajzera szkalują ;(
Ciąg dalszy w komentarzu
Ciąg dalszy w komentarzu
źródło: 1000088849
Pobierz

Tak troche dziwnie mi się widzi magister informatyki, ale na polibude się nie dostane :/
Jestem po technikum informatycznym, więc zastanawiam się czy nie lepiej iść na jakieś zaoczne (WSB - inżynieria zarządzania projektów informatycznych) i ogarnąć sobie jakąś robotę lub uczyć się na własną rękę czegoś przydatnego, a to robić tylko dla papieru.
Na maturze matme podstawe napisałem na 86%, a angielski na 98% i mam dylemat, bo chciałbym robić coś związanego z IT. Jestem naprawde dobry w grafice, html5, css3, stronach responsywnych, w technikum najbardziej skupiałem się na php, ale programowałem też od turbo pascala do c++. Chciałbym się sam rozwijać, uczyć czegoś nowego, ostatnio zainteresowały mnie interfejsy i aplikacje na urządzenia mobilne więc ogólnie java się pojawia.
Teraz stoję przed wyborem kierunku i nie chce źle wybrać, zmarnować czas itp. Myślałem o infie na UE, bo tam ma być jakaś współpraca z nowym oddziałem IBM w Kato więc zawsze to może być szansa na starze lub później na prace.
Kurde Mirki, co robić, jak żyć? (╯︵╰,)
#studia #matura #informatyka #praca
Na maturze matme podstawe napisałem na 86%, a angielski na
@Benzen: To jest wg mnie najlepsza opcja, ale na państwowych uczelniach zaocznie jest bardzo drogo, a na prywatnych (wspomniane WSB) jest taniej, ale opinia o takich szkołach
@PioPi0: ale chyba tylko na I stopniu
@Sudokuu: haha, zawsze to jakaś motywacja :D
Zdecydowanie polecam wybranie najłatwiejszej opcji (UE) i uczenie się na własna rękę.