Wpis z mikrobloga

Siemanko Mirki i Mirabelki! Dylemat co robić. Deweloper puścił w ścianie całą instalację do alarmu... I zrobił mi zagwozdkę, bo w sumie nie chciałem montować tradycyjnego alarmu, ew. jakieś kamery w przyszłości. No ale w każdym pomieszczeniu wyprowadzone są przewody ze ścian na czujki, a ściany już wykończone i pomalowane na biało (deweloper trochę wyższy standard oferuje) i szkoda kuć i kleić by się ich pozbyć. Więc pomyślałem, że może jednak wrzucić alarm, tylko nie mam doświadczenia w działaniu takiego ustrojstwa (zatrzymałem się na czasach, że wył co drugi dom 15 lat temu przez fałszywe alarmy). I obawiam się więcej z tym problemów niż jedna kamera. Drugie rozwiązanie to w miejsce przewodu z wyjką na zewnątrz, wrzuciłbym kamerę nad wejściem... taniej, ale za to ukrywanie kabli w ścianach i rycie już równych ścian... Chyba też odpada. Więc:

Zamontowałbym sam Satel Inegra - coś niecoś potrafię ( ͡° ͜ʖ ͡°). Rozumiem, żeby mieć komunikaty na telefon z apki, potrzebuję jeszcze moduł ETHM-1 Plus podpięty pod router (GSM mnie nie interesuje) i jest to realizowane już za friko? Czy jakieś abonamenty Satela?

Dom ma parter i piętro. Mogę podzielić na strefy - dół i górę. Pójście na dół np. się napić albo ogólnie w nocy do pracy wymaga w określonym czasie rozbrojenie alarmu dla tej strefy? Jak wracam na górę, blokuję znowu i mogę to zrobić z poziomu aplikacji? Czy muszę za każdym razem łazić do ekranu?

Na ile to jest upierdliwe dla domowników przy wchodzeniu/wychodzeniu z domu? I te czujki w różnych kątach... mam wrażenie, że oszpecę sobie chałupę i będzie jak w biurze. Co o tym sądzicie?

P.S. Hasztag #budujzwykopem staje się moim ulubionym i wzrośnie moja aktywność, bo zacznie się wykańczanie we własnym zakresie ()

#satel #integra #alarm #alarmy #systemyalarmowe
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@wspomnienie: mylisz monitoring z systemem alarmowym.