Wpis z mikrobloga

Liczba planowanych w tej okolicy mieszkań dobija do 6000 xD


@Wychwalany: czyli idac tokiem rozumowania developera, ktory bedzie na grabiszynskiej osiedle stawial:

- przedszkola zlobki itd beda kompletnie zbedne, bo dzietnosc niska, to sie gdzies upcha,
- uslogi, sklepy czyli lokale uzytkowe zbedne, bo przeciez jest duzy
  • Odpowiedz
@miss_error: Jednopasmowa, jednojezdniowa Aleja Wielkiej Wyspy lubi to! Pamietajmy, że wystarczyło 10% więcej funduszy na tym odcinku, by mieć po dwa pasy w każdą stronę, ale Sutryk i aktywiści przelobbowali redukcje do jednego pasa na jednej jezdni.

Ścieżki rowerowe z chodnikami zajmują więcej miejsca od jezdni na AWW. A jak wiemy, dzięki temu spacerują tam tłumy osób i jeździ pełno rowerów… a nie czekaj, te przestrzenie jednak stoją odłogień i
  • Odpowiedz
Jednopasmowa, jednojezdniowa Aleja Wielkiej Wyspy lubi to! Pamietajmy, że wystarczyło 10% więcej funduszy na tym odcinku, by mieć po dwa pasy w każdą stronę, ale Sutryk i aktywiści przelobbowali redukcje do jednego pasa na jednej jezdni.


@planarize: i bez rezerwy pod tramwaj albo buspas :) Także jest super.

w moim odczuciu Opolska juz przebiła
  • Odpowiedz
  • 0
@Darth_Gohan z kiedy są ostatnie raporty? Byl jakis po otwarciu AWW? Od roku Opolska tragicznie stoi. Najbardziej narzekaja Siechnice bo korek jest poza granice miasta. Zwycieska uratuje WOW, a czy Opolska uratuje Libanska?
  • Odpowiedz
z kiedy są ostatnie raporty? Byl jakis po otwarciu AWW? Od roku Opolska tragicznie stoi.


@Wychwalany: Opolska stała zawsze. Zwycięska cholera wie czy się odkorkuje nawet przy WOW. Przecież tam też nabudowali kolejnych mieszkań i jeszcze trochę się dobuduje.

Siechnice będą narzekać no bo nie ma innego wjazdu. Natomiast to gdzie teraz nie stoisz w tym mieście? Z Avicenny też stoisz jak p------y. Wojnów co ma teraz? To się okazuje,
  • Odpowiedz
  • 0
@Darth_Gohan: przed budową AWW Opolska stała tylko podczas szczytów, teraz stoi cały dzień. Libańska ma przejąć ruch z gminy Siechnice i rozprowadzi go po południu Wrocławia - Konduktorska, Karwińska, Tarnogajska, Gazowa. Problem jest tylko taki, że część prac zrobi Wrocław a kiedyś nie wiadomo kiedy swoją część Siechnice.

Zwycięska przyjmuje cały ruch tranzytowy południa Wrocławia. Łączy wszystkie południowe osiedla i gminy. Idzie przez nią cały południowy ruch lokalny i ruch
  • Odpowiedz
Zwycięska przyjmuje cały ruch tranzytowy południa Wrocławia. Łączy wszystkie południowe osiedla i gminy. Idzie przez nią cały południowy ruch lokalny i ruch na AOW i A4.


@Wychwalany: no a Krakowska przejmuje cały ruch na WOW na Oławę itd. Kolejna szprycha to dopiero wyjazd na Strzelin w jedną stronę, a w drugą na Wojnów.

przed budową AWW Opolska stała tylko podczas szczytów, teraz stoi cały
  • Odpowiedz
  • 0
@Darth_Gohan: do przebudowy idą wiadukty na Gazowej i Karwińskiej - będzie tam rondo, chodniki, drogi dla rowerów. To chyba mają zrobić przed przebudową Opolskiej. Natomiast gdy deweloper dostanie lex deweloper na Karwińskiej to ma Karwińską przebudować. Będzie sajgon przez kilka lat. Kolejna przebudowa to wjazd z Wilczej - będą kolejne światła.
  • Odpowiedz
do przebudowy idą wiadukty na Gazowej i Karwińskiej - będzie tam rondo, chodniki, drogi dla rowerów.


@Wychwalany: No tak w końcu po tylu latach, ale dalej ruch pójdzie do Opolskiej albo do Tarnogajskiej.

Przebudowa Karwińskiej też Ci niewiele tam da bo co mogą zyskać? Może zrobią dłuższy prawoskręt żeby mniej
  • Odpowiedz
  • 0
@Darth_Gohan: te przebudowy kierowcom nic nie dadzą, są robione pod pieszych i rowerzystów, spowodują tylko sajgon na kilka lat.

No i trzeba być optymistą, żeby nie zauważyć, że po budowie TAT na Księże Wielkie i po powrocie tramwajów na Kościuszki nie zrobią na Krakowskiej wydzielonego torowiska.
  • Odpowiedz
te przebudowy kierowcom nic nie dadzą, są robione pod pieszych i rowerzystów, spowodują tylko sajgon na kilka lat.


@Wychwalany: No trochę upłynni się ruch na wiadukcie. Trochę więcej osób może wybierze też rower dzięki temu jak mają blisko. Też jakiś sukces, ale fakt niewielki.

No i trzeba być optymistą, żeby nie zauważyć, że po budowie TAT na Księże
  • Odpowiedz