Aktywne Wpisy

Ziom166 +6
A stał pies ten wykop, wracam za pół roku. Do zobaczenia 17.05.2026, jak nie zapomne

Uuroboros +2
Nie rozumiem grania jako postać żeńska w grach.
Ludzie tłumaczą to tak że wolą patrzeć na żeńską postać bo tak a czasem mówią bo nie są gejami.
Tylko że to implikuje że dialogi jakie będziecie mieli będą z perspektywy żeńskiej, implikuje to też że gra będzie się do was odnosiła jak do kobiety z odpowiednimi zaimkami i usposobieniem np postaci męskich, czy blokadą romansów z kobietami.
Jak to nie jest gejowe to
Ludzie tłumaczą to tak że wolą patrzeć na żeńską postać bo tak a czasem mówią bo nie są gejami.
Tylko że to implikuje że dialogi jakie będziecie mieli będą z perspektywy żeńskiej, implikuje to też że gra będzie się do was odnosiła jak do kobiety z odpowiednimi zaimkami i usposobieniem np postaci męskich, czy blokadą romansów z kobietami.
Jak to nie jest gejowe to





Czy dobrą praktyką będzie dawanie kontrolera do każdej podstrony? Bo w sumie tak myślę że jeżeli serwis będzie się rozbudowywał to pojawi się jakaś logika i żeby było łatwiej rozbudowywać stronę warto zrobić zawczasu kontroller który będzie w przyszłości służył do logiki i podawania propsów do react frontu.
Refactoring jest częścią rozwoju oprogramowania więc moja rada jest taka: pisz kod tak aby nawet jeśli na dzień dzisiejszy uważasz że wspólny kontroler będzie wystarczający to da się szybko i bez większych problemów wyekstrahować rzeczy do dedykowanych kontrolerów jak zajdzie potrzeba
@massejferguson: controller powinien być głupi jak but. logiki (biznesowej) ma być bliżej zera