Wpis z mikrobloga

W sumie dwójka ma contentu na max tydzień, później już kompletnie żadnych wyzwań nie ma. Brak endgame, brak challange i już grać się nie chce

#pathofexile2
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Cenwargh dzisiaj cały dzień zastanawiałem się jakiego alta zrobić, ale teraz myśle właściwie to po co? Atlas ukończony, bosy ubite nie ma co robić, kilka godzin kampani żeby po kilku mapkach sie znudzić chyba odpuszczę
  • Odpowiedz
  • 0
@Kiedys_Mialem_Fejm: tactican pod granaty + heat.
Wiem że ludzie nim grają, ale nie patrzyłem na żadne gotowe drzewka itp. jak później właśnie spojrzałem to wszyscy kusze pod phys + totemy, moja wersja bardziej pod ele DMG i bez totemów
  • Odpowiedz
  • 1
@FrostlyMostly: jak lubię tą grę tak nie można wszystkiego usprawiedliwiać EA.
Mechaniki endgamowe to są mechaniki z jedynki tylko gorsze
1) breach - wywalony super exp na breachstone
2) ekspedycja - super ROG Craft znerfiony bo max 3-4 kliknięcia i trzeba już brać Item, brak tujena
3) delirium - zamiana nagród na gorsze
4) ritual plus minus
  • Odpowiedz
Można by to tłumaczyć early accessem jakby dali całkiem nowe mechaniki, a nie te same co z jedynki


@Cenwargh: No tu się różnimy w opinii - mogą robić i testować jak chcą i co chcą. Ocenianie czegokolwiek teraz to trochę beka.
A i przypomnij sobiej jak PoE1 na 1.0 wyglądało xDD Nie było nic.
Poza tym standardowy power creep w wypowiedzi - reeee mało daają reeee
  • Odpowiedz
  • 1
Ocenianie czegokolwiek teraz to trochę beka


@FrostlyMostly: No chyba po to wydają, żeby oceniać tak? No to oceniam

A i przypomnij sobiej jak PoE1 na 1.0 wyglądało xDD Nie było
  • Odpowiedz
No chyba po to wydają, żeby oceniać tak? No to oceniam


@Cenwargh: W sensie tak jak by był to skończony produkt - nie pal głupa.

Tylko ze poe1 to była pierwsza gra i była rozwijana przez kilka osób, tutaj już firma zatrudnia ponad 200
  • Odpowiedz