Wpis z mikrobloga

@Pedzel_Washington: Problem jest w tym że tego typu knajpy nie nastawiają się na powrót klienta, a my nie potrafimy korzystać czy to z google maps czy też z opinii innych. Bardzo pomału uczymy się w otwarty rynek i świadomość konsumencka. Nie mówiąc o słabości służb które powinny kosić niebotyczne pieniądze na karaniu januszy.
  • Odpowiedz
@adrian-xuu: W turystycznych miejscowościach niestety google maps nie jest żadnym wyznacznikiem - średnią 4,8 i wyżej najczęściej mają knajpy, które serwują dużo i tanio ale niestety niekoniecznie smacznie i jakościowo. Takie priorytety polskiego turysty widocznie. Lepiej jest w dużych miastach, gdzie rzeczywiście te oceny są coraz bardziej miarodajne.
  • Odpowiedz
@adrian-xuu: @crespo Google maps od dawna olało społeczność o tylko liczy kasę. Do tego glupie boty wjechały jako moderacja.

Sam wystawiałem oceny do czasu aż zaczęli je kasować jak były poniżej 3 gwiazdek. Takie oceny dałem na przykład dworcowi PKP w Lęborku gdzie czas zatrzymał się w roku 89, kampingowi gdzie cennik był: namiot 30 zł, prysznic z zimną wodą 15(w grzałce wywalało jakieś zabezpieczenie po 30 sec pracy),
  • Odpowiedz
żadnym wyznacznikiem - średnią 4,8 i wyżej najczęściej mają knajpy, które serwują dużo i tanio ale niestety niekoniecznie smacznie i jakościowo. Takie priorytety polskiego turysty widocznie. Lepiej jest w dużych miastach, gdzie rzeczywiście te oceny są coraz bardziej miarodajne.


@crespo: Wiem po sobie że w 90 % przypadków będę szukał klasycznego obiadu (W 90% przypadków jadam na mieście). Bez wyszukanego przekombinowania. Uczciwe dobre knajpy to dość niszowy temat ale wbrew
  • Odpowiedz