Wpis z mikrobloga

@becvvv wariacie liczy się waga. Reszty parametrów nie jesteś w stanie wykorzystać jako amator. Znajdź taki żeby wazył max 13.5 kilo z alu rama. Tarczowe olej bo dużo wazą a hamuja tak samo no chyba że będziesz trail czy downhill uprawiał. Elo
  • Odpowiedz
  • 0
@Kolegiusz: Ale w sumie ten ghost ma opony, które ważą 881g. Z nimi rower ma 14.4 kg, a po zmianie na jakiejś lżejsze da radę zejśc do ok. 13.8 kg

Generalnie już miałem brać: ATTABO SANO 4.0 jak był za 1400 zł (waga 13.8 kg), ale niestety już poszły wszystkie sztuki..
  • Odpowiedz
Tarczowe olej bo dużo wazą a hamuja tak samo no chyba że będziesz trail czy downhill uprawiał. Elo


@Kolegiusz: No elo, polecisz jakąś grupę od srama czy shimano 1x12 bez hydrauliki? A może taki ci się tylko jakoś samo napisało?
  • Odpowiedz
@4x80 nie rozumiem? W warunkach miejskich po przekroczeniu pewnej prędkości nie ma różnicy już czy tarcze czy v brake bo i tak koło się zablokuje w miejscu a siła pędu nas dalej będzie pchać. Jak już miałbym brać coś lepszego to hydrauliczne szczęki niż tanie tarczowe.
  • Odpowiedz
W warunkach miejskich po przekroczeniu pewnej prędkości nie ma różnicy już czy tarcze czy v brake bo i tak koło się zablokuje w miejscu a siła pędu nas dalej będzie pchać.


@Kolegiusz: what? Powyżej pewnej prędkości wyłącza się modulacja siły hamowania? Co to za bajdurzenie?
  • Odpowiedz
@Kolegiusz: rower dęba staje? w hydraulice? matko bosko co ja czytam... zdarza się, że po górach na mtb jade 60km/h po asfalcie z górki i hamuje tylko przodem i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się przelecieć przez kierownice. ciekawe czemu w scigaczach montuja ogroooomne hamulce na przednim kole z dwóch stron a z tyłu tarcza jak w skuterze.
  • Odpowiedz
@uplawy_wislane co do przesłania się przez kierownicę nie decyduje hamulec przedni tylko środek ciężkości. Wystarczy że wychylisz dupę za siodełko i nie masz szans przelecieć przez kiere bez przeszkody
  • Odpowiedz