Wpis z mikrobloga

Cześć, jestem w temacie dosyć zielony, przedstawiam swoją sytuację:
Potrzebuję samochodu, chce zdecydować się na stronie citroena na ten abonament simplydrive b2c
Warunki załączam na screenie, rata wynosi 956 netto bo vat sobie odlicze (jestem na JDG ryczałt + VAT)

Chciałbym zapytać na co uważać na takim najmie?
Rata atrakcyjna jak za tak drogie auto, umowa dwuletnia, wszystko wygląda cacy, czy jest tutaj jakiś haczyk?
Co jeśli w trakcie tych dwóch lat musiałbym zamknąć bądź zawiesic firmę? (chce być przygotowany na każdą okoliczność)
Co jeśli zdarzyłaby się kolizja bądź wypadek?
Jak wygląda zdanie auta? Słyszałem historie ze przeswietlają takie auto i nawet za najmniejsze ryski każą dopłacać abstrakcyjne pieniądze

I na co ogółem uważać, o co warto zapytać i wziąć pod uwagę? Będę chciał pogadać z gościem i chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś jeszcze rzeczy o których powinienem wiedzieć, a niekoniecznie może o tym powiedzieć

Dodatkowo:
Opłata rezerwacyjna 3 tyś, to opłata zwrotna? Bądź wliczająca się już w te raty?
Opłata rejestracyjna to mam rozumieć że za to że rejestrują to auto żeby mogło jeździć bo jest nówką z salonu?

Pozdro

#leasing #citroen
Buniov - Cześć, jestem w temacie dosyć zielony, przedstawiam swoją sytuację:
Potrzebu...

źródło: image

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@Buniov 50% vatu będziesz mógł odliczyć bo pewnie będzie używany w trybie mieszanym czy się mylę?

Czemu najem? Ze względu na ratę na jaką możesz sobie pozwolić czy coś innego?
  • Odpowiedz
  • 0
@pyszniarz: Dzięki, z tego co widzę GAP się opłaca z miesięczną ratą dodatkowo paredziesiąt złotych to miałbym to. głowy
I definicje ponadnormatywnego zużycia mają w standardzie PZWLP wiec bedzie wszystko jawne
Co do reszty fajne uwagi na pewno będę dopytywał dzięki
  • Odpowiedz
  • 0
@emitar: Tak w trybie mieszanym prywatnie + firmowo