Aktywne Wpisy

Vexolax +40
Niedawno przyszedł mi do głowy pewien plan "emerytalny". Ciekawi mnie czy gdzieś tutaj jest jakaś luka - i jeżeli ktoś ją widzi to proszę o wyjaśnienie. Jestem początkującym w te sprawy.
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
źródło: image
Pobierz
phaxi +18
Pod tym wpisem odliczamy do 1000.
1 komentarz = 1 liczba
ignorujemy głupie komentarze i oszustwa w postaci pomijania liczb
#glupiewykopowezabawy
1 komentarz = 1 liczba
ignorujemy głupie komentarze i oszustwa w postaci pomijania liczb
#glupiewykopowezabawy

2. Kredyciarz kupuje na wtórnym.
3. Osoba od której kupiłeś na wtórnym, kupuje za ten hajs na pierwotnym, np. większe, albo w lepszym standardzie, bo po to sprzedawała poprzednie.
W ten sposób pompuje się cały rynek.
#nieruchomosci
@DiMaria: kłopot w tym, że na wtórnym jest malo sensownego towaru, wiekszosc to wielka płyta po babci.
@DiMaria: przy BK2% wiekszosc kupionych mieszkan stanowiły nowe lokale. Jak ktoś chce nowe to chce nowe. No i od flipperów nie kupi
Były nowe, ale często gówniane, w słabych lokalizacjach i o patologicznych układach. Każde badziewie można było opchnąć.
@WhiskeyIHaze: o ile kupili to mieszkanie ponad 3 lata temu. Jak nie, to nie sprzedadza. Czytałes założenia programu?
@VZee: nie, nie cały, Być może lepiej zejda stare norki w wielkiej płycie, ale znowuż - nikt nie podniesie cen w stratosfere bo nagle cena kredytu pojdzie na tyle w góre, że ludzi i tak stac nie bedzie. Przypominam, ze nadal musisz wziac kredyt i musisz miec zdolnosc.
A jak ktos sadzi, że na głebokiej prowincji ktos se ceny wywinduja niewiadomo jak