Wpis z mikrobloga

@watrix88 trochę się czepiam oczywiście, ale popraw :). Strona wygląda schludnie, sam zakres pracy też ciekawy do CV. Powodzenia życzę, sukcesu nie wróżę jednak (choć też nie wykluczam, ale bez backupu marketingowego będzie ciężko). Fajnie jakbyś znalazł jakieś restauracje, gdzie nie można dawać napiwku kartą, tylko gotówka. Tu bym widział potencjalnych klientów. W miejscach gdzie można napiwek normalnie dodać do rachunku i zapłacić kartą, to raczej bym się nie spodziewał szału.
  • Odpowiedz
  • 0
@j557: dwie knajpy już mam dogadane, w tym jedna na 30 stolików. Do obu dostarczam QR kod z odnośnikami do menu, ocenami Google i napiwkami. Kolejne miejsca takie jak salony piękności w trakcie negocjacji :)
Na platformie zarejestrowali się też pierwsi twórcy treści, ale bez szału póki co. Zgodnie z prawem każdy przychód trzeba zadeklarować i będę edukował użytkowników. Jak się będzie kręcić to do końca roku, napiszę moduł do
  • Odpowiedz
@watrix88: dobrze wygląda. Pasowałaby integracja z jakimś providerem płatności, żeby blik był bo wpisywanie numeru karty na twojej stronie może być blokerem dla wielu osób (dla mnie jest)
  • Odpowiedz
  • 0
@piotroso: numer karty wpisujesz na komponencie stripe.com. Wkrótce będzie tam Apple Pay, myślę że to rozwiąże problem :)

edit: komponent jest osadzony i dlatego wygląda jakby był stworzony przeze mnie, ale obiecuję, że przy nim nie grzebałem :D
  • Odpowiedz
  • 0
@ZADYMIARZ_PL: ale ty masz silną psychikę!


@watrix88: dobra, to było mało konstruktywne, więc rozwinę swoją odpowiedź.

Co chcesz tą historią udowodnić? Chciałeś zostawić napiwek, kelnerka zostawiła Ci kod QR (bo takie mają zasady), a Ty się obraziłeś i powiedziałeś "teraz już nie chce!". Komu zrobiłeś na złość? Właścicielowi, który prowadzi biznes? Twórcom aplikacji (którzy przeżyją bez tych kilku groszy)? Czy może Bogu ducha winnej kelnerce, która stosuje się
  • Odpowiedz
@watrix88: chłopie co się tak triggerujesz, tylko chciałem poinformować na moim przykładzie, że są już takie rozwiązania na rynku i nie każdy ma chęć wyciągać telefon i płacić w ten sposób
  • Odpowiedz
  • 0
@ZADYMIARZ_PL: wybacz, zupełnie nie zrozumiałem jaki z tego morał. Że rozwiązania są to wiem, bo robiłem research i dlatego oferuję lekko inną usługę i inaczej ją targetuje.
  • Odpowiedz