Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Pisze z prośbą o podpowiedź. Aktualnie jestem programistą, zarabiam dosyć przeciętnie jak na Warszawę tak jak to wykopali oceniły, około 20k na czysto ale zdarza się i 25. Chciałbym zacząć się przebranżowić, ale zostać na pułapie tych zarobków. Moje pytanie w jakich dziedzinach tyle wyciągnę, bez robienia studiów. Mam smykałkę z budowlanką i zaplecze finansowe aby kupić sprzęt, myślałem o systemach smartdom, elektryk. Czy ktoś się tym zajmuje i jest w stanie powiedzieć czy po zebraniu doświadczenia na działaności idzie na tym wyciągnąć koło 20 na czysto w pojedynkę? Oczywiście okolice Warszawy.

Odpowiadając. Czemu chce uciec z branży? Nie chce mi się już tego robić, sporo odłożyłem, mam wolną rękę.

#praca #pracait #nieruchomosci

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi

• 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Chciałbym zacząć się przebranżowić, ale zostać na pułapie tych zarobków. Moje pytanie w jakich dziedzinach tyle wyciągnę, bez robienia studiów.

@mirko_anonim: Motywację rozumiem, wiele osób ma podobnie. Ale ciężko będzie tak z miejsca wskoczyć w nowa branże i tyle zarabiać. Budowlankę bym odradzał, była pompa ale nie wiadomo co dalej.

Ja rozwarzam renowację starych samochodów, ale to za kilka lat i na pewno nie będzie to moje główne źródło dochodu
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: kolega poszedł w elektrykę, smartdomy, ale ma doświadczenie i jakoś nic nie wspominał, że tyle wyciąga, działa sam.
Budowlanka zwalnia obecnie, ale jeszcze potrzebują elektryków. Spadną stopy, ceny materiałów to znowu się ruszy.
Taka praca to inwestycja, przez minimum rok to będziesz wyciagał na czysto pewnie 5k - 7k, potem więcej.
  • Odpowiedz