Aktywne Wpisy
ted-ed-tyi +14
Czy poszedłbyś na kasę do Biedronki, gdybyś nie miał, z co żyć? Ukorzyłbyś się w ten sposób przed życiem?
#biedronka#praca#przegryw
#biedronka#praca#przegryw

planarize +18
#motoryzacja #samochody
Cześć, ostatnio jest wysyp grup anty samochodowych na społecznościówkach wszelakich, typu r/j------------y, samochodoza, konfitura, pasterze świetych krów, miasto jest nasze, akcja miasto, i tak dalej, można wymieniać i wymieniać. Część z nich lobbuje w samorządach, aby na kierowców zrzucać naloty dywanowe, rzucać kłody pod koła, ogólnie orać ulice, zamieniać na trawniki i nakładać plagi egipskie w opór.
Moje pytanie jest - gdzie jest jakaś kontrakcja? Jakieś grupy, profile
Cześć, ostatnio jest wysyp grup anty samochodowych na społecznościówkach wszelakich, typu r/j------------y, samochodoza, konfitura, pasterze świetych krów, miasto jest nasze, akcja miasto, i tak dalej, można wymieniać i wymieniać. Część z nich lobbuje w samorządach, aby na kierowców zrzucać naloty dywanowe, rzucać kłody pod koła, ogólnie orać ulice, zamieniać na trawniki i nakładać plagi egipskie w opór.
Moje pytanie jest - gdzie jest jakaś kontrakcja? Jakieś grupy, profile





Znaki drogowe się wykluczają, przyjrzyjcie się uważnie jest stara organizacja ruchu na drugim planie, która wprowadza w błąd, na znaku widzimy znak starego typu ograniczający prędkość do 5 km/h, oraz tonaż do 25 ton, czyli zrobiło się 2 tony mniej, oraz 2 km/h szybciej. No skoro tak, to może tam wjechać 26 tonowa wywrotka, lub TIR. Przecież waży o tonę mniej mniej niż 27 stosując się do nowych znaków - więc mogłaby wjechać, ale o tonę więcej niż na starym oznakowaniu. Może czy nie może?
Kolejnym "wieńczącym dzieło" oznakowaniem jest podwójna sygnalizacja świetlna, co prawda stara sygnalizacja ewidentnie jest uszkodzona, i nie świeci lub jest wyłączona, i ta nowa wskazuje czerwone światło, czyli ktoś nadjeżdza z nad przeciwka i trzeba poczekać, to akurat nawet nawet rozwiązanie.
Widzimy dodatkowo w środku znaki oznaczające drogę z pierwszeństwem, ale czy parkingi po bokach są skrzyżowaniem? Przecież z przepisów ogólnych mamy pierwszeństwo nad wyjeżdzającymi z parkingu po bokach, to ci z parkingu włączają się do ruchu, oraz ustępują wszystkim pierwszeństwa. Dodatkowo stoi tam znak nakaz jazdy prosto chociaż po prawej widzimy parkujący samochód, możliwe że nakaz jazdy prosto miał z założenia dotyczyć samochodów ciężarowych i tirów dojeżdzających na teren głównej hali, albo miał oznaczać kierunek jazdy do głównego punktu Hali, ale zamiast tego dano nakaz jazdy prosto, czyli z założenia samochody nie powinny skręcać na parkingi. Dodatkowo znaki te są zamontowane z lewej, i nie ma ich z prawej, czyli znaki tak naprawdę nie obowiązują, bo z lewej stosuje się znaki jako powtórzenie z prawej, w Polsce jest ruch prawostronny.
Wracając do tematu, znaki z prędkością typu 3, lub 5 (ten drugi nawet jest często spotykany) to prędkości bardzo niskie dla samochodu, samochód na pierwszym biegu na płaskim bez dodania gazu na nawierzchni utwardzonej jedzie około 7-8 km/h, tak więc czy one są w ogóle zgodne z realiami i z przepisami? 5 km/h widać jest przepisowy, ale już ten nowo ustawiony 3 km/h nie jest zgodny. Tak więc można się głęboko zastanawiać a także na różne sposoby interpretować przypuszczalny tok myślenia, który towarzyszył autorowi oznakowania. Możliwe że kolejne znaki dodawali kolejne osoby, a myślenie było im obce.
źródło: niejasnaorganizacjaruchuhali
PobierzCzy przedstawiona organizacja ruchu Hali stanowi absurd drogowy?